Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009

Επέμενες να πάμε σε ένα νεκροταφείο και έφερες μαζί κι ένα ωραίο παιδί για να με δελεάσεις (οπότε φυσικά ήρθα). Εσύ πήρες ένα φτιάρι κι έσκαβες ένα παλιό τάφο, τα χώματα σχεδόν έφταναν στα πόδια μου, αλλά εγώ είχα πάρει αγκαλιά τον μικρό και τον φιλούσα στο αυτί.
Μετά άρχισε να νυχτώνει και να έρχονται από μακρία κάτι γριές σαν πεθαμένες κι εγώ ζητούσα να φύγουμε.. Δέχτηκες τελικά αλλά ήθελες πολύ να μπούμε σε ένα τρομακτικό εκκλησάκι στη βόρεια άκρη του νεκροταφείου πρώτα.
Καθώς πηγαίναμε εκεί είδα ένα μικρό κοριτσάκι κρεμασμένο με ένα σκοινί απ' το κλαδί ενός τεράστιου δέντρου να αιωρείται νεκρό σα να κάνει κούνια και καθώς πλησιάζαμε, ξαφνικά άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε! Ξύπνησα ουρλιάζοντας.

19 σχόλια:

THANOS είπε...

ποιος ξέρει τι έφαγες το βράδυ....

kat. είπε...

ωωωω.. θεέ μου!
και εγώ τώρα τελευταία βλέπω τραγικά όνειρα.. δεν ξέρω τι φταίει στην πραγματικότητα.
ίσως το γεγονός πως δεν παίρνω απόφαση κάποια γεγονότα.. κάποια στιγμή όμως θα γίνει και αυτό!

προσπάθησε και εσύ να ηρεμήσεις..

Leviathan είπε...

apapa...katatromaxa....


kali evdomada!

another george blog είπε...

Ο Χριστός και η Παναγία και οι άγιοι απόστολοι μαζί. φτου φτου φτου.

Ανώνυμος είπε...

Mporei egw na epemena, esy den xreiazotan na me akous omws.. :P
Ta 8eles kai ta pa8es. xD

Den mas eipes omws, den anafereis tipota gia ton mikro sto teleutaio miso tou oneirou. Nomizw pws se ayto to shmeio apekthse nohma h praksh mou. (To skapsimo.. ^^) Haha

mahler76 είπε...

να κόψεις το Supernatural πρίν τον ύπνο χαχαχα

Ephemeron είπε...

Αξιολογος εφιαλτης... (δεν αστειευομαι...)
Δυστυχως, μερικες φορες η πραγματικοτητα μπορει να γινει τετοιος εφιαλτης που να εναι πολυ χειροτερος απο εφιαλτες που εχουμε οταν ειμαστε στην αγκαλια του Υπνου...

gay super hero είπε...

Προβλέπω η Gaga να το κάνει βίντεο αυτό :-)

Leigh-Cheri είπε...

Αυτό εννοείς τόσο καιρό που τιτλοφορείσαι: "κάνω όνειρα";
Αμάν βρε Κωστή!
Ελπίζω ο εφιάλτης να τελείωσε μια και καλή όταν ξύπνησες:-)

Zero Point είπε...

Αχ ωραίες εικόνες. Βέβαια, δεν ξέρω αν είναι ωραίες να τις βλέπεις στον ύπνο σου. I guess not! Χαχαχα!!! Και λιγότερα θρίλερ το βράδυ!!

Keen On Boys είπε...

sex deprivation + eating something that has gone bad :P
Για να γραψεις σενάριο είσαι :Ρ

TheCurlySue είπε...

polu euoiwno oneiro.
ourliakses alh8eia h apo mesa soy?

Antoine είπε...

@TheCurlySue, ήταν βουβή κραυγή! Χάθηκε από την τρομάρα του :P

TheCurlySue είπε...

anamenw thn apanthsh tou me rigos kai svrigos :P

Biologist είπε...

Κρίμα που το σταματησες το blog, μου φαίνεται ενδιαφέρον με την πρώτη ματια! Ελπίζω κάποτε να επανελθεις. :D

Nick είπε...

xarika p se eida + t xristo + t L tis proales.

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Μήπως είχες δει πρόσφατα καμιά σχετική ταινία; Σαν τα πορφυρά ποτάμια ή κάτι συναφές;

Κώστας είπε...

Θάνο, ξημερώματα το είδα, οπότε δε νομίζω να έπαιξε ρόλο το τι έφαγα!

Προς, "ανώνυμος" 24 Νοεμβρίου 2009 1:41 π.μ.:
Ε τι να σε κάνω; Με τραβολογάς που με τραβολογάς στα νεκροταφία βραδιάτικα, να μη φέρω κι εγώ παρέα της αρεσκείας μου για να μην περάσω τελείως χάλια; ;)
Δε φτάνει σε φιλοξένησα στο όνειρο μου! Χαχαχαχαχα

Ephemeron, αυτό το έχω δει να συμβαίνει στις ζωές άλλων και με φοβίζει πολύ το ενδεχόμενο να συμβεί κάποτε και στη δικιά μου...

Zero Point, λες να φταίνε τα θρίλερ; Τώρα βέβαια τι συζητάω ένα χρόνο μετά!

Μάλλον Βιολόγε, εσένα σου φαινόταν πιο ενδιαφέρον απ' ό,τι εμένα, γι' αυτο γράφω κάθε φορά που χιονίζει εδώ που μένω :P

Nick, ήταν μια πολύ ιδιαίτερη σύμπτωση.

Σμέμνιος Ναΐτης, no, αλλά αυτές που έχω δει στο παρελθόν αρκούν για να βλέπω τέτοιους εφιάλτες μια ζωή!

Τάσος Καραγιαννίδης είπε...

αν αυτό που έγραψες είναι ένα ποίημα,τότε είναι το κορυφαίο ποίημα που έχω διαβάσει στην οθόνη