Τετάρτη, 6 Αυγούστου 2008

Πυροτεχνήματα

Αυτό το τραγούδι το αφιερώνω στον κολλητό μου που είναι φανταράκι με την ελπίδα ότι θα το ακούσει για πρώτη φορά από δω :)







Οκ, και κάπου αλλού...

Γκρέμισα βουνά για την αγάπη σου

κι ήθελα εμένα να κοιτάς
σαν τον Θεό σου, έναν άγγελο,
σαν όνειρό σου που ζεις κι αγαπάς.

Πυροτεχνήματα, γράφουν συνθήματα
σ’ έναν καθαρό ουρανό.
Πυροτεχνήματα, θάλασσες, κύματα
πόσο δυνατά σ' αγαπώ.
Τόσες μάχες δίχως φίλους κι εχθρούς
στο μυαλό ξενύχτι πριν βρω χρυσούς θησαυρούς.

13 σχόλια:

Mr. Wintour είπε...

hehehe...an k dn exw kati na grapsw ithela na xw mia fora ta prwteia st blog s oson afora tin siggrafi comment!
wraio tragoudakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pantws:)

william είπε...

kostantine,
an kai den eida ti egrapses os proto comment alla ektimo parolauta to gegonos oti afises comment ;)

filia kai kales diakopes
kai kalo kouragio stin maxomeni patrida

Hfaistiwnas είπε...

:) Καλησπέρα!
Καλά να περνάει το παιδί!

Strahd είπε...

Καλά να περνάει το παιδί... :)

pandiony είπε...

allo

mahler76 είπε...

καλή δύναμη και κουράγιο σε όλα τα φανταράκια.

pandiony είπε...

geia xara kouklia!
simera einai pagkosmia imera orgasmou!!
xronia polla!
;o))))))))))
;oPPPPPPPPPPPPPP

Knight of Cups είπε...

"Γκρέμισα βουνάαα για την αγάπη σου
κι ήθελα εμένα να κοιτάς
σαν τον Θεό σου, έναν άγγελο,
σαν όνειρό σου που ζεις κι αγαπάααας"

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
και είναι λίγα τα χαμόγελα τούτα εδώ που μου χάρισες αυτή τη στιγμή. Mια πολύ μεγάλη αγκαλιάαα, αν και δεν τη συνηθίζουμε, ξέρουμε εμείς γιατί..:-'P Ανυπομονώ να έρθει η ώρα να το ακούσουμε μαζί στο τουτού :-')
Την αγάπη μου Κώστας.()

Παιδιά ευχαριστούμε πολύ για τη συμπαράσταση! :-')

comingThrough είπε...

oraio tragoudi!!! kouragio kai dinami:D

Κώστας είπε...

#Mr. Wintour, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε :)

#william, στείλε email να σου πω τι έγινε με το σχόλιο.

#Hfaistiwnas καλησπέραααα

#Strahd ό,τι μπορεί κάνει.

#mahler76 σχεδόν όλοι οι φίλοι μου υπηρετούν φέτος! Η πατρίδα είναι πιο ασφαλής έτσι.

#pandiony, το πρώτο σου σχόλιο δεν το 'πιασα.. Όσο για το δεύτερο.. LOL!

#comingThrough, από τα καλύτερα του νέου δίσκου της.

#Knight of Cups, σνιφ σνιφ σκουπίζω δάκρυα :P Από την πρώτη φορά που το άκουσα μου μπήκε η ιδέα να σε βάλω να το ακούσεις! Τελικά βρήκα τρόπο!

Κι εγώ αυτή τη στιγμή περιμένω! Αλλά να οδηγώ εγώ! :P

g for george είπε...

Μα είναι κορυφαίο!
Επίσης απόδειξη ότι ακόμα βγαίνουν καλά τραγούδια!

comingThrough είπε...

to akouo sunexeia!!!! nomizo omos pos einai palio kai to ksanatragouda i elena... mporei na kano kai lathos:S

Κώστας είπε...

g for george ακόμα βγαίνουν διαμαντάκια :)

comingThrough, όχι, ολοκαίνουργιο είναι!