Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2008

Από τις διακοπές μου... - 1ο μέρος

9 σχόλια:

ProFyLaKtiKo είπε...

Πρόσεξε τι θα ποστάρεις! Απευθύνεσαι σε ανθρώπους που είναι στο καμίνι της αθήνας και περιμένουν να φύγουν!

xxx

ελπίζω να πέρασες τέλεια :)

άντε να φεύγουμε και εμείς

Hfaistiwnas είπε...

Θάλασσα..
Μου έλειψε...
Καλή συνέχεια!!!!

Strahd είπε...

Ωραία παπουτσάκια... :P :)


Ελπίζω αυτό να ήταν μόνο το πρώτο μέρος από τις διακοπές σου και σύντομα να ακολουθήσει και δεύτερο, κάπου αλλού. :)

Impressed Guy είπε...

Να περάσεις καλά!

TheDiarist είπε...

Μόνος σου είσαι διακοπές ή κρύβονται όλοι από πίσω. Αχ πόσο ζηλεύω... (από το γνωστό άσμα "Αχ πόσο βαριέμαι")

Φιλιά!

Κώστας είπε...

ProFyLaKtiKo κάθε νόμισμα έχει 2 όψεις. Σκέψου ότι από δω και στο εξής που θα πηγαίνουν διακοπές οι περισσότεροι, εγώ θα είμαι σπίτι και θα βράζω!

Hfaistiwnas, πόσταρα και το 2ο μέρος (από τα 3)

Strahd, θενξ, κι εμένα είναι τα αγαπημένα μου.

Impressed Guy, πέρασα, περνάω και ελπίζω να περάσω και το υπόλοιπο καλοκαίρι πολύ καλά :)

TheDiarist, στο σημείο που βγήκε η συγκεκριμένη φώτο πράγματι δεν είχε ψυχή και γι' αυτό πήγα και έκατσα για λίγο μόνος μου στην άκρη του κύματος. Μερικές φορές η απομόνωση είναι ό,τι καλύτερο για μένα.

billzouk είπε...

νομιζω οτι τα εχω κι εγω αυτα τα παπουτσια.
θεε μου, εχω καταντησει σαν την προεδρο των φιλιππινων με τα χιλιαδες παπουτσια.
ας με χαστουκισει καποιος!

Κώστας είπε...

billzouk πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις;

Αρκούρης είπε...

ε τώρα όχι να ονομάζουμε την κάθε σύζυγο δικτάτορα (βλ. Ιμέλντα Μάρκος των Φιλιππινών) και "πρόεδρο"! Όσο για το χαστούκισμα, προσφέρομαι αφιλοκερδώς.