Πέμπτη, 29 Μαΐου 2008

Kylie X tour Athens 2008

Ακριβώς μία βδομάδα πριν.

Δεν χρειάζονται σχόλια.

Όσοι ήταν εκεί, ξέρουν.

Όσοι δεν ήταν, μπορούν να φανταστούν!

Φωτογραφίες και βίντεο από μένα και el


Note1: οι φώτος βγήκαν κουνημένες και στα βίντεο βάζαμε το δάχτυλο στο μικρόφωνο, σαμποτάραμε τους εαυτούς μας με απόλυτη επιτυχία!

Note2: o video player του blogger είναι τελείως χάλια, από τη μέση και μετά τα ανέβασα στο you tube.






























































Η αρχή

video


Νέο τραγούδι

video


On a night like this...




In my arms




No more rain αποθέωση!



Note3: τα ξαναλέμε σε ένα μήνα, όταν τελειώσει η εξεταστική.

21 σχόλια:

revqueer είπε...

Η ζήλια κατατρώει τα σωθικά μου.

Πολύ καλή εξεταστική να έχουμε! Εγώ τελειώνω 10/7! Άντε με το καλό να σκίσουμε και να τα περάσουμε όλα!!

b|a|s|n\i/a είπε...

καλό διάβασμα, καλό κουράγιο, χαλαρά, ήρεμα και ωραία, και πολύ καλά αποτελέσματα! :)

Hfaistiwnas είπε...

Και εσύ εκεί ήσουν; Μα καλά όλοι συνενοημένοι είσασταν; Φαντασμαγορικό το σόου της, τουλάχιστον απ' ότι είδα μέχρι τώρα στα διάφορα μπλόκ.
Καλή εξεταστική να έχεις! Καλό διάβασμα!
Φιλιά!!!!!!! :)

gay super hero είπε...

Οι καλύτερες φωτογραφίες και βίντεο που έχω δει μέχρι στιγμής από τη συναυλία!

Ευχαριστούμε!

Giannis PPM είπε...

Kai tou xronou kai tou xronou! Giati de vlepw na erxetai kanenas analogos amesa! :-)

tovene592 είπε...

μου αρέσει η φωτογραφία που τη δείχνει στο βίντεο γουόλ!

ifyouaskme81 είπε...

Διακιωθήακμε όσοι πήγαμε, οι άλλοι έχασαν, το κακό είναι ότι δύσκολο να ξαναγίνει

Sandy Cheeks είπε...

Μπά?
τι κάνει η γκέυ συμπρωτεύουσα?
κατέβηκε στη ντιρεκτίβα της Kylie?
Πέφτω έξω που αναρωτιέμαι αν το γκέυ κίνημα πνίγηκε μέσα στο φαν κλαμπ της Kylie?
Φιλιά (από το μπικίνι.)

One Big DJ είπε...

Καλή εξεταστική...! Υπομονή!..τελικά όλοι εκεί ήμασταν!!....

TheDiarist είπε...

Οι καλύτερες φωτο που έχω δει so far σε blog..! Εύγε..!

mr. F είπε...

Εγώ θα κανω ρεπορταζ για μία άλλη τραγουδίστρια σε λίγους μήνες :-)

Ωραίες φωτο καλή πχιοτητα.

mahler76 είπε...

Καλά ήρθες Αθήνα και δεν είπες τίποτα???? Πάντως πέρασες κι εσύ καλά από ότι βλέπω...

Knight of Cups είπε...

She's the one...We love her
love her
love her..

http://www.popjustice.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2654&Itemid=9

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!!

kat. είπε...

εγώ δεν ήμουν εκεί!
αλλά άκουσα καταπληκτικά σχόλια!
εύγε στην kylie..
θα τα πούμε όλοι στον lenny!
έτσι?

el είπε...

μήπως κάποια στιγμή έπρεπε να μιλήσω κι εγώ..?

ήταν πραγματικά υπέροχα..(κι ας μη με πήρε για support-εγώ πάντως έτοιμος ήμουν...it's in your eyes...oops!)..

χαίρομαι που καταφέραμε να μεταδώσουμε τη μαγεία εκείνη..τόσο με τις φωτό κ τα βίντεο όσο και με τη βοήθεια των mobs! καταφέρνοντας να 'χουμε μαζί μας ανθρώπους που έπρεπε,ήθελαν αλλα δεν μπορούσαν να βρίσκονται εκεί..(ξέρεις εσύ..)..

Κώστα θενξ (που πάντα μου μαθαίνεις νέα πράγματα κ με κουβαλάς μαζί σου..)!! boy..on a night like this..it's in your eyes..! and i should be soooo lucky!

g for george είπε...

Είπαμε να διαβάζεις αλλά όχι κι έτσι!
Πού είσαι;;

Κώστας είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές σας για την εξεταστική, νομίζω ότι έπιασαν ;)

Hfaistiwnas, ναι ήμουν εκεί και συνάντησα κάποιους από εδώ!

Όσο για τις φώτος και τα βίντεο, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, αλλά η αλήθεια είναι ότι μπορούσαμε και καλύτερα!

Giannis PPM, διαψεύστηκες τελείως! Έρχεται η ...Μαντόνα Μαντόνα!

TheDiarist, καλώς με βρήκες!

mahler76, θα ξαναέρθω στη Μαντόνα! Το δηλώνω επίσημα, οπότε κανονίστε τις πορείες σας :P

Αγαπητέ el, το λακονίζειν εστί φιλοσοφείν, οπότε θα αρκεστώ απλά να δηλώσω, ότι χαίρομαι πολύ που θα ζήσουμε και την εμπειρία της Μαντόνα μαζί..

g4george, I'm back!

mahler76 είπε...

έπεσες πάνω στον άνθρωπο που δεν έδωσε δεκάρα για να δει την Ματζένα. όμως θα σου κανονίσω πάρτι υποδοχής τρελό όταν έρθεις.

Ανώνυμος είπε...

Den perimena na iparxei 2os fan Kylie sti thessaloniki!!pantos ego eimai huge kylie fan kai en anamoni tou dvd ta xristougenna! by the way oreo blog

Κώστας είπε...

Ανώνυμε, είμαστε πολύ περισσότεροι απ' ό,τι νομίζεις :)

Καλωσήρθες! Αύριο θα πας Μαντόνα;