Κυριακή, 18 Μαΐου 2008

Υπενθύμιση




Είναι





ακόμα





άνοιξη!


25 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Μπήκε για τα καλά..
Άρχισαν και οι ζέστες..
Πολύ ωραίες εικόνες, ή πρώτη Ελλάδα είναι; Και τα λουλούδια πανέμορφα..
Καλησπέρα Κώστα..

Flame_of_Love είπε...

Πολυ ωραιες εικονες, ηδη κανει πολλη ζεστη αυτες τις μερες... Λιγο αερακι δεν θα εβλαπτε πιστευω..

tovene592 είπε...

θα "ναι σα να μπαίνει η άνοιξη! το σχόλιό μου αυτή τη φορά είναι η μουσική επιμέλεια του συγκεκριμένου ποστ

revqueer είπε...

Μου το υπενθυμίζουν καθημερινά οι αλλεργίες μου!

b|a|s|n\i/a είπε...

και μπαίνει καλοκαίρι. τα χρώματα θυμίζουν την άνοιξη που περνά. οι μυρωδιές επίσης. καλό βράδυ!

aggelika είπε...

Και γιατί να μην είναι? αφού ακόμα Μάης είναι! Τρομερή η άνοιξη!!

Καλό σου βράδυ!

Strahd είπε...

@revqueer
Αχ, αυτές οι αλλεργίες. Κι εμένα με έχουν πεθάνει!!

Αλλά η άνοιξη είναι από τις αγαπημένες μου εποχές. Ούτε πολύ κρύο ούτε πολύ ζέστη. :P

mr. F είπε...

Ανοιξη - η αγαπημένη μου εποχή

1. Έχω γενέθλια την Άνοιξη

2. Έχει τέλειο καιρό και μυρωδιές.

Αρκούρης είπε...

πανέμορφες φώτο! Κι άλλες, κι άλλες, κι άλλες :)

κρασι & νερο στα ονειρα μας είπε...

ανοιξη ειναι μονο στα ορεινα ακομη, τα αγριοχορτα εχουν αρχισει να κιτρινιζουν , το μαη δεν εβρεξε καθολου (ελαχιστα) πως θα συνεχιστει η ανοιξη? οι φωτο ειναι ωραιες!!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

χρόνια καλά, πολλά, καλύτερα και πιο ευτυχισμένα :) γερός δυνατός και χαμογελαστός πάντα. φιλιά

Leigh-Cheri είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΩΣΤΗ!!!
Να 'σαι πάντα καλά και να γελάς πολύ γιατί το γέλιο είναι δύναμη. Ακόμη κι αν σε πουν χαζοχαρούμενο.
Υπέροχες φωτογραφίες!
Αλλά σα να μου φαίνεται ότι πια καλοκαιριάζει. Και δεν μπορώ να πω ότι χαίρομαι και πολύ γι' αυτό.
(Τι στριμμένη που είμαι!)

Φιλιά πολλά

g for george είπε...

Το ξέρω καλέ μου ότι η άνοιξη είναι ακόμα εδώ... ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ Η ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΜΟΥ!

ΓΚΡΡΡΜΦΧΧ.....

Κώστας είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά! Ειλικρινά με κάνετε πολύ χαρούμενο.

Βλέπω ότι πολλοί ταλαιπωρούνται από αλλεργίες αυτή την εποχή. Δεν το περίμενα. Υπομονή, έρχεται το καλοκαίρι!

κρασι & νερο στα ονειρα μας, καλωσήρθες!

Η πρώτη φωτογραφία είναι από Θεσσαλονίκη, οι άλλες από το χωριό μου.

Εντόπισε κανείς το πανέμορφο βατραχάκι στη δεύτερη εικόνα;

Θα γιορτάσω την ονομαστική μου γιορτή αύριο στην Kylie! Τα λέμε εκεί!

tovene592 είπε...

χρόνια σου πολλά! με υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς! πάντα καλά!

g for george είπε...

Xρόνια σου πολλά!

Hfaistiwnas είπε...

Χρόνια Πολλά Κώστα!!!!!!!
Ότι επιθυμείς!!!!!

Κώστας είπε...

Είμαι αθήνα, στο σύνταγμα και από στιγμή σε στιγμή θα φύγω για σταθμό λαρίσης και μετά μαλακασα!
Ευχαριστώ για τις ευχές!!!

είναι ωραίο να πηγαίνεις αθήνα που και που

kat. είπε...

και τώρα πια καλοκαίρι!!!
δεν ξέρω..
δεν είμαι και τόσο ενθουσιασμένη με την ιδέα! είμαι κορίτσι του χειμώνα!!!!!

revqueer είπε...

Χρονια πολλάαααααααα! Φαντάζομαι δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος να περάσεις τη γιορτή σου!

MAD είπε...

Πρέπει να βάλεις άλλη ανάρτηση. Είμαι με το κλιματιστικό αυτήν την ώρα! Εχουμε καλοκαίρι κοντολογίς χεχε

Καλή εβδομάδα νά'χουμε

rhino είπε...

το είδα το βατράχι!! δεν είναι κληρονομικό χάρισμα, είναι το μάτι του βιολόγου.. να θυμήσω ότι στο 2ο εξάμηνο ασχοληθήκαμε διεξοδικά με το εν λόγω πλάσμα σε σημείο να ξέρουμε και ποια στάση προτιμά το κάθε βατραχοείδος κατά την αναπαραγωγή..
ναι, το χρωστάω ακόμα το μάθημα!:)
αα και ετεροχρονισμένα "χρόνια πολλά"!
(υ.γ.: σε μισώ που είδες την kylie!:P)

Mr. Wrong είπε...

τι άνοιξη βρε;;;εγώ θα το έλεγα κατακαλόκαιρο!

Κώστας είπε...

kat, ναι, πάει η άνοιξη κιόλας...

revqueer, ευχαριστώ! Όντως δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος... όποιος έχει αμφιβολίες ας δει το επόμενο ποστ!

MAD, με το μαλακό ο κλιματισμός, γιατί ο πλανήτης τα πάει χάλια τελευταία (προς όλους πάει αυτό!).

rhino, να σαι καλά για τις ευχές και το μίσος! Είναι και τα 2 δικαιολογημένα!

Mr. Wrong, ειδικά την Τετάρτη μας γ***σε...

Κώστας είπε...

Υγ: Χαίρομαι που κάποιος πρόσεξε το βατραχάκι!!!

Τα λέμε σ' ένα μήνα!