Τρίτη, 6 Μαΐου 2008

Απορίες

Γιατί το διορθωτικό αργεί τόσο πολύ να στεγνώσει;

22 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

What? Είναι απορία αυτή βραδιάτικα;
Αργεί τόσο πολύ;

b|a|s|n\i/a είπε...

εξαρτάται τι έχει να διορθώσει!

mr. F είπε...

Μήπως το χρησιμοποιείς λάθος;

Strahd είπε...

Ε, φύσα το κι εσύ... :P

revqueer είπε...

Έλα μου ντε...

Dynx είπε...

Συμφωνώ. Αργεί απίστευτα να στεγνώσει. Άκου τη συμβουλή μου: σταμάτα να χρησιμοποιείς ότι είναι σκάρτο και δυσκολεύει ή τρώει πολύτιμο χρόνο από τη ζωή σου (προσωπικά έχω σταματήσει να αγοράζω χυμούς Amita επειδή μου παίρνουν 10 λεπτά να τους ανοίξω).

Flame_of_Love είπε...

Στεγνωσε??? :P

tovene592 είπε...

μην χρησιμοποιείς αυτό που είναι στο μπουκάλι σε υγρή μορφή! πάρε το άλλο, ποντίκι πώς το λένε, που το περνάς μια από πάνω και μετά γράφεις κατευθείαν από πάνω.
συγχαρητήρια για το ποστ

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Τι απορία και αυτή; Πάντως να ξέρεις πως με αυτόν τον καιρό που έχει υγρασία σε συνδυασμό με μη υψηλές θερμοκρασίες τα πάντα στεγνώνουν δύσκολα. Από την άλλη αν είχε ξηρασία και υψηλές θερμοκρασίες θα στέγνωνε πιο εύκολα. Πάλι μπορεί να έχει αρκετή ποσότητα διαλυτικού.

aggelika είπε...

Σπαστικό ε??
Εγώ έχω βρει ένα μικρούλι στυλάκι μπλάνκο που στεγνώνει γρήγορα και μετά δεν κολλάει το στυλό. Αλλιώς παίρνεις ταινία και ξεμπερδεύεις!

mahler76 είπε...

Διότι από τη στιγμή που έγραψες κάτι λάθος, πρέπει να βρείς χρόνο να σκεφτείς να γράψεις το σωστό. Αυτό σου δίνει ο χρόνος που κάνει το διορθωτικό να στεγνώσει. Σου προσφέρει χρόνο.

g for george είπε...

Πες μου ότι δεν το έβαλες πάνω στην οθόνη του υπολογιστή, όπως στο ανέκδοτο!!!

Κώστας είπε...

Μα είναι πολύ σπαστικό να βιάζεσαι να κάνεις μια εργασία κι αυτό το ρημάδι να θέλει τουλάχιστον ένα λεπτό για να στεγνώσει!

Hfaistiwnas είδες; Όλο εκπλήξεις είμαι!

b|a|s|n\i/a ακόμα και σε ένα τόσο επιφανειακό ποστ έδωσες συμβολικές διαστάσεις! Thanx!

mr. F την επόμενη φορά θα διαβάσω το manual..

Strahd το φυσάω και δεν κρυώνει, αλλά όχι το διορθωτικό...

revqueer έρχομαι!

Dynx ευτυχώς που υπάρχει κάποιος που με καταλαβαίνει.

Flame_of_Love ποιο σπ' όλα; Διακρίνω κάποιο πονηρό υπονούμενο στο σχόλιο ή ειναι η ιδέα μου; :D

tovene592, έχεις τόσο δίκιο...
Όσο για το ποστ, ξέρεις πόσο χρόνο μου πήρε να το κάνω;; Ε;; Ξέρεις;;;
Καθόλου! Copy paste απ' το msn το 'κανα!

Σμέμνιος Ναΐτης, στις ελύθερες ώρες σου δίνεις συμβουλές στον Χόκινς; Τι παιδιά θαύματα έχω για αναγνώστες!

aggelika, εμένα η εμπειρία μου με τα διορθωτικά-στυλό δε θα μπορούσε να 'ναι χειρότερη. Βουλώνει η είσοδος και δε βγάζουν υγρό, στην προσπάθεια να τα ξεβουλώσω έχω σκίσει το χαρτί, προσπαθώντας να τα ανακατέψω, απ' το πολύ κούνημα, μου έχουν ξεφύγει και λερώθηκε όλος ο τόπος!

mahler76 σου προσφέρει χρόνο για μπινελίκια, επειδή αργεί να στεγνώσει!

g for george, για ξανθιά με πέρασες; Χαχαχαχαχαχαχα

Haris είπε...

Και η μουτζούρα καλή είναι. Πιο πρακτική και δεν τρώει ώρα. χεχε

Keen On Boys είπε...

Πάρε ένα roller που είναι ουσιαστικά μια λευκή ταινία η οποία καλύπτει όσα έχεις γράψει, πρακτικότατο, αρκετά compact σε μέγεθος πλέον (γιατι παλιότερα ήταν τεράααστια) και χρόνος αναμονής 0.

MAD είπε...

είμαι της σχολής του haris

γιατί δεν είναι πνευμόνια αυτά που έχω με τόσο τσιγάρο, να κάθομαι να φυσάω με τις ώρες!

Anubis είπε...

ο Πάνσοφος Thoth μου έδωσε τη λύση στην απορία σου. είναι που κρατάς λάθος το πινελάκι, μου είπε.
πρέπει να το πιάνεις με τα τέσσερα δάχτυλα και το μικρό δαχτυλάκι να είναι σηκωμένο. για δοκίμασε έτσι, μη γελάς!

τις ευλογίες μου
Anubis

Equilibrium είπε...

θα συμφωνήσω με τον basnia

εξαρτάται από το λάθος...

καλημέρα!

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Οι πολλές συναναστροφές με χημικούς – μηχανικούς (κατά προτίμηση ευειδής) αυτά έχει. Ε ΝΑΙ λοιπόν το παραδέχομαι είμαι παιδί θαύμα και εκτός τούτου έχω και πέραση στους χημικούς – μηχανικούς. λοοοοοοοοολ «Πάλι ψωνιστηκή παράκρουση έπαθα μην με παρεξηγάτε»

Κώστας είπε...

Haris, εννοείται! Μόνο που δεν μπορώ να παραδόσω εργασία με μουντζούρες, είναι ιδιότροπος κι ο καθηγητής..

Keen On Boys, αυτό γαμάει!

MAD, οι μουντζούρες είναι και οικολογικές. Το διορθωτικό υγρό είναι χημικό, όπως και το διορθωτικό στυλό, ακόμα και το ποντίκι.

Anubis, έτσι, ακόμα κι αν αυτό που είπε ο πάνσοφος αποδειχτεί μούφα, τουλάχιστον θα το κρατάς με στυλ!

Equilibrium, ευχαριστώ παιδιά που ανεβάζετε το επίπεδο, εννοείται ότι και η απορία μου συμβολική ήταν :P

Σμέμνιος Ναΐτης, εσύ έχεις ξεφύγει πουλάκι μου! Χμ, χμ!

Αρκούρης είπε...

ψηφίζω κι εγώ "μουτζούρα" ανεπιφύλακτα!

Κώστας είπε...

Αρκούρης, καλωσήρθες!