Δευτέρα, 28 Απριλίου 2008

Το δικαίωμα στην ιδιοτροπία!

Ή αλλιώς, επίκαιρο όσο ποτέ!

Ο λόγος για το περσινό πασχαλιάτικο μου ποστ, που καταπιάνοταν με τη μανία των Ελλήνων να τρώνε συγκεκριμένα φαγητά συγκεκριμένες μέρες και να έχουν την απαίτηση να το κάνουν αυτό και οι υπόλοιποι!

Φυσικά, δεν έχει αλλάξει τίποτα από τότε. Ούτε η νοοτροπία, ούτε η απαίσια μυρωδιά του αρνιού!

Ευτυχώς για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, συνεχίζεται η εφαρμογή του μέτρου "ξεχωριστό φαγητό για το γιο", παρά τις αντιδράσεις που υπήρξαν πέρσυ αλλά και φέτος, από τα συντηρητικότερα μέλη του τραπεζιού (γιαγιάδες, παππούδες..).


...

Άλλαξα όμως εγώ. Ρίχνοντας μια ματιά στα περσινά σχόλια, βλέπω πόσο διαφορετικός είμαι σε σχέση με τότε. Πιο αγχωμένος, πιο πιεσμένος, (ελπίζω) πιο υπεύθυνος, (φοβάμαι) πιο μεγάλος, αλλά και πιο ευτυχισμένος, (λίγο) πιο σοφός, γεμάτος.

Γι' άλλο ξεκίνησα να γράφω κι αλλού με έβγαλε...

14 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

ειδικά το αρνί ξαναζεσταμένο είναι ...
μην φοβάσαι που μεγαλώνεις. γεμίζεις και γίνεσαι πιο σοφός. και ελπίζω πάντα πιο ευτυχισμένος.
καλημέρα! της αγάπης σήμερα!

mr. F είπε...

Άσε και εγώ δεν τα μπορώ αυτά. Εγώ 6/7 μέρες της Μ.Βδομάδας έφαγα κρέας πάντως και επίσης την Κυριακή μου έκανε η μάνα κοτόπουλο να φάω που ήθελα. Δεν έχω παράπονο.

Ξεκίνησα διατροφή εδώ και 3 βδομάδες και είναι πιο δύσκολο από νηστεία γιατί τρως ΚΑΙ συγκεκριμένα φαγητά ΚΑΙ σε συγκεκριμένη ποσότητα. Οπότε αυτοί που νηστεύουν και με κοιτάν με μισό μάτι επειδή τρώω κρεάς, να με κοιτάν με ολόκληρο. ΛΟΛ

Μην αγχώνεσαι και τόσο. Σιγά τί έγινε.

Hfaistiwnas είπε...

Δεν μπάινω στον κόπο να ζητήσω άλλο φαί, όλο και κάτι άλλο θα υπάρχει στο τραπέζι (για το Πάσχα και την Τσικνοπέμπτη, τις υπόλοιπες δεν έχω πρόβλημα). Όσον αφορά το χρόνο, θα συμφωνήσω με τον basνια, κάθε χρόνος σου αφήνει τα σημάδια του... τα οποία σου δείχνουν τις αλλαγές σου...
Καλησπέρα!

tovene592 είπε...

εντάξει μωρέ δεν είναι τόσο κακό να υπάρχουν ορισμένες μέρες που είθισται να τρώμε συγκεκριμένα εδέσματα! και εξάλλου κανείς δε μας βάζει το μαχαίρι στο λαιμό. στο τραπέζι και στο κρεβάτι, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα..

aggelika είπε...

Το θυμάμαι το περσινό σου ποστ για το αρνί και φέτος νομίζω ότι συμφωνώ ακόμα περισσότερο μαζί σου!! Με το ζόρι έφαγα δυο πιρουνιές! Μα πως το έχουν κάνει θεό τους μερικοί?? Νομίζω από του χρόνου θα ακολουθήσω κι εγώ την τακτική σου!!! Καλό σου βράδυ!

revqueer είπε...

Κι εγώ βρίσκω μπλιαξ το αρνί. Μπλιαξ όμως.
Επίσης αποφεύγω να διαβάζω παλιότερα ποστ μου γιατί τρομάζω! Και έχουν περάσει μόνο κάτι μήνες, ούτε καν χρόνος!

g for george είπε...

Δεν έφαγα καθόλου αρνί. Λίγο χοιρινό μου είχε φτιάξει η μαμά αλλά και αυτό με προσοχή. Έφαγα κρέας μετά από 50 μέρες, βλέπεις.

billzouk είπε...

:)
κι εγω μαζι σας για τα αρνια και τα κατσικια.
Οσο για τις αλλαγες, επικινδυνες συζητησεις ανοιγεις.
Καλο μηνα.

Κώστας είπε...

@b|a|s|n\i/a, εμένα ούτε φρεσκοψημένο μ' αρέσει. Καλημέρα!

@mr. F, εγώ είμαι της υγιεινής διατροφής, όσο μπορώ τουλάχιστον.

@Hfaistiwnas, κάθε χρόνος αφήνει πάνω μας τα σημάδια του. και τις περισσότερες φορές αυτά είναι ανεξίτηλα...

@tovene592, μπορεί να μη σου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό, αλλά η πίεση που σου ασκούν και ο τρόπος που σε αντιμετωπίζουν είναι απίστευτος.
Γονείς, συγγενείς, φίλοι, άσχετοι, όλοι "πέφτουν απ' τα σύννεφα" αν τους πεις ότι δε θας φας αρνί ή κατσίκι πασχαλιάτικα. Και μετά αρχίζουν τα κυρήγματα...

@aggelika χαχαχαχα πολύ καλή η φράση σου!
Κατσίκι σε έχω κάνει Θεό!
Μα έτσι είναι, ειδικά τα δελτία ειδήσεων εκείνες τις μέρες ασχολούνται τόσο επίμονα με την τιμή του αρνιού λες και είναι το καλύτερο κρέας... Για μένα πάντως είναι το χειρότερο.

@revqueer, μου είναι γνώριμος ο τρόμος που περιγράφεις.

@g for george, νόμιζα ότι οι μέρες της νηστείας είναι 40.. σαρακοστή, ή κάνω λάθος;

@billzouk, καλό μήνα! Θα τον πιάσεις το Μάη;

Leigh-Cheri είπε...

Χαχαχα!
Εντάξει ρε παιδιά! Αν και οι ελληνικές οικογένειες όσον αφορά στο φαΐ είναι πάντα ιδιαίτερα πιεστικές, κάτι μπορούμε να κάνουμε. Ούτε κι εγώ έφαγα τα "προβλεπόμενα". Πατάτες τηγανιτές κι ήταν μεγάλη μου χαρά!

Αυτό το "πιο αγχωμένος" και "πιο πιεσμένος" να μην έλεγες, όλα τ' άλλα καλά και μη μασάς!!!

Φιλιά

Jason Argonaut είπε...

Πριν από αρκετά χρόνια, εδώ στην κωλόγρια Αλβιόνα, δεν μπορούσαμε να φάμε βοδινό, κοτόπουλο, λαχανικά και γαλακτοκομικά. Ο απόλυτος πανικός! Όλα μολυσμένα! Κατεβαίνω λοιπόν κι εγώ το Πάσχα, μου αραδιάζουν τα κρεατικά μπροστά μου κι εγώ είχα την πιο ξυνισμένη μούρη! Και μιλώντας για ιδιοτροπίες και μαρτύρια, μεγαλώνοντας στην Κρήτη, έδωσα πολλές μάχες κατά της φάβας και των κουκιών!

Impressed Guy είπε...

Σε έβαλα στο blogroll μου!

mmexer είπε...

Εγώ πάλι βρίσκω αηδία το αρνί... Αλλά τα υπόλοιπα που τρώμε το πάσχα μου αρέσουν χαχαχα
ντάξει, έθιμα είναι αυτά.... άμα θες το καταργείς χαχαχα

Κώστας είπε...

@Leigh-Cheri, μερικές φορές η γκρίνια τους επειδή δεν τρως αυτό που θέλουν είναι σαν δηλητήριο!

@Jason Argonaut, απαπα! Δεν έχω δοκιμάσει καν φασολάδα, ή τα ξαδερφάκια της.

@Impressed Guy, ωραία!

@mmexer, χοιρινό for ever!