Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2008

Όταν το blogging κάνει κακό...

Ονειρεύτηκα και πάλι ότι πετούσα, αλλά αυτή τη φορά ήξερα ότι ήταν όνειρο. Αυτή η γνώση δε με πείραζε πολύ.

Πετούσα στη Θεσσαλονίκη, πάνω από δάση και σπίτια με καταπράσινους κήπους.

Μετά κατευθύνθηκα προς τη θάλασσα και πετούσα δίπλα στο λευκό πύργο.

Όλα ήταν όμορφα.

Το μοναδικό ψεγάδι στην ιστορία ήταν ότι καθώς πετούσα, σκεφτόμουν ότι πρέπει να γράψω γι' αυτό το όνειρο στο blog μου και να το βάλω στην ομάδα "όνειρα", όπως έκανα μόλις.

Ξενέρωμα, δε βρίσκεις;

Αν φτάσω στο σημείο να βλέπω όνειρα για να τα γράφω στο blog...

26 σχόλια:

Κώστας είπε...

Κι επειδή ο τίτλος έχει διπλή σημασία, θα σταματήσω να επισκέπτομαι blogs, μέχρι να τελειώσει η εξεταστική μου. Θα τα ξαναπούμε σε ένα μήνα!

revqueer είπε...

Κι εγώ τα παθαίνω κάτι τέτοια!
καλή εξεταστική! Θα μας λείψεις!!

Equilibrium είπε...

καλή σου επιτυχία!

όλοι ίσως χρειαζόμαστε αποτοξινωση :)

x-oyranoy είπε...

Δε καταλαβα...
Γιατι το λες υποτιμητικα?
Εγω κοτζαμαν υπερπαραγωγες βλεπω και το κοινο μου ουτε μια φορα δεν εμεινε απογοητευμενο.
Αλλα να σου πω, ανοστο ηταν ετσι οπως το περιεγραψες οποτε δεν αποτελεις ανταγωνισμο
χαχαχαχαχαχ

foolish cloud είπε...

Καλή εξεταστική να έχεις και καλή δύναμη..

Και κανά post στα κλευτά δε βλάπτει!

Φιλάκια!

gay super hero είπε...

Κι εγώ με το άγχος που έχω για το τι να γράψω την επόμενη φορά, σε λίγο το μπλογκ θα το βλέπω και στον ύπνο μου!

Hfaistiwnas είπε...

Μα το είδες επειδή είχες καιρό να γράψεις (εγώ δεν πρέπει να μιλάω). Η αίσθηση του να πετάς όμως δεν είναι τέλεια... δεν περγράφεται...
Καλη εξεταστική!!!
Καλά αποτελέσματα!!!

kisses!!

william είπε...

hehe,
palepse to ki allo tora pou exeis dunameis oste kapote (suntoma omos) na min xreiazetai na to paleueis pia.
xxx

ps. fresheres einai oi protoeteis...

Ste είπε...

Lol. Όπως έρχεται η έμπνευση στον καθένα... Η Πυθία φεριπήν έπινε μπάφους και δεν έπαιζε Pro. Περί ορέξεως... ;-p
Καλή επιτυχία στην εξεταστική!

mmexer είπε...

Αυτό λέγεται "η διαστροφή του blogger" εξηγήθηκε και από μια έρευνα από Άγγλους. Εγώ δεν τους πίστεψα. Έχουν μουντό καιρό. Και κρύα αστεία. :)

Καλή εξεταστική!

Queerdom είπε...

Ρε, είναι λίγο τραγικό αλλά αστείο :)

Καλή εξεταστική να έχεις. Και καλή επιστροφή στην μπλογκόσφαιρα, αν κ δε σε φοβάμαι. Κάπου εκεί στα όνειρά σου θα είναι.

Dreamer είπε...

ωραία το ξεκίνησες αλλά κάπου το έχασες στην μέση... καλημέρα

FALLEN ANGEL είπε...

ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΠΟΣΤ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ. (ΣΟΡΥ)

mahler76 είπε...

Πρέπει κι εγώ να το κάνω αυτό λόγω εξεταστικής...τέλος θα ξηλώσω το μόντεμ (αφού ανεβάσω κάτι που θέλω στο μπλόγκ....). Καλή σου επιτυχία!!!

Leigh-Cheri είπε...

Όχι. Εγώ έχω άλλη ερώτηση:
Πού είδες καλέ δάση και σπίτια με καταπράσινους κήπους στη Θεσσαλονίκη;

Όσο για τα μπλογκς, μόνο σ' αυτό κάνει κακό; Καλά θα ήταν!

Καλά αποτελέσματα!

el είπε...

καιρός ήταν..έχεις κι ένα παιδί να μεγαλώσεις.. :P (έλα, εμένα εννοώ!)

..άντε μην αρχίσω τα ξεπορτίσματα και μείνεις με το blog στο χέρι!
-----------------------------------
σκηνική παρουσία:2
φωνή:3
Λυπούμαστε, είστε προτεινόμενος..κι αν δε μας τα πείτε καλά την επομένη..ξουτ απ' τη μπλογκόσφαιρα..θα πάρει τα λεφτά ο ΤΣΑΚΑΣ!cool off babes!

Κοίτα να σκίσεις..Αυτό φτάνει!Φιλιά!

g for george είπε...

Καλή εξεταστική, ρε 'συ!

Και είναι γεγονός πως όταν έχεις μπλογκ, παθαίνεις κάτι.. μου πήρε λίγο καιρό να μην αισθάνομαι σαν κινούμενο σημειωματάριο.

simplethoughtssimplewords είπε...

Η εξήγηση πάντως του έκδηλου περιεχόμενου του ονείρου σου είνα πολύ απλή για έναν ψυαχαναλυτή και η οποία πολύ έυκολα συνδιάζεται με μία επερχόεμνη εξεταστική. Δεν την αποκαλύπτω γιατί το όνειρο της πτήσης είναι πολύ όμορφο για να στο τυποποιεί μια θεωρία (που μπορεί και να μη μου ταιριάζει βρε αδερφέ)

Sandy Cheeks είπε...

μπορείς όμως να σταματήσεις να γράφεις τα όνειρά σου στο μπλοκ και να τα στέλνεις γράμμα στη Λίτσα Πατέρα ή τη Μάρα Μεϊμαρίδη να στα εξηγεί.

APSOY είπε...

Καλά διαβάσματααααααααα
(και σε σένααααα)
:)

kat. είπε...

γενικά δεν είναι ξενέρωμα όταν ζεις την απόλυτη στιγμή στο όνειρο σου και λίγο αργότερα ξυπνάς;;

απίστευτη θλίψη μου προκαλεί αυτό..

CrackOfDawn είπε...

χμ... μάλλον άγχος με το blog έχεις :)
καλά αποτελέσματα!! :)

Because of you... είπε...

Μακαρι να ειχα κι εγω ενα παρομοιο ονειρο..

Το ταξιδι στη Θεσσαλονικη εφτασε να φανταζει σαν ονειρο... Αχχ ριμαδοεξεταστικη!!

Καλη μας επιτυχια στην εξεταστικη.. που θα παει, θα περασει!

Φιλακια! Καλημερες!

Keen On Boys είπε...

Ηρθα να σε προσκαλέσω στο τελευταίο blogoπαίχνιδοοοο! :)
Ινφο εδώ: http://keen-on-boys.blogspot.com/2008/02/game-on.html

Κώστας είπε...

@revqueer, κι εμένα μου λείψατε, άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο.

@Equilibrium, ευχαριστώ, μπορώ να πω ότι αποτοξινώθηκα για τα καλά!

@x-oyranoy, αυτήν ακριβώς τη νοοτροπία του κοινού που με διαβάζει και πρέπει να ικανοποιώ με κάθε μου ποστ, δε θα 'θελα ποτέ να έχω, γι' αυτό μίλησα υποτιμητικά γι' αυτό που σκέφτηκα στον ύπνο μου για το blog μου.
Μην ανησυχείς, ποτέ δε θα μπορούσα να έχω οποιουδήποτε είδους ανταγωνισμό με άλλους μπλόγκερς.

@foolish cloud, να 'σαι καλά, τελικά δεν μπόρεσα να κλέψω χρόνο ούτε για σχόλιο!

@gay super hero, αυτό που έχει σημασία είναι ότι πάντα τα ποστ σου τα βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέροντα.
Υγ: Και το εννοώ αυτό!

@Hfaistiwnas, ευχαριστώ για τις ευχές σου... θα τις χρειαστώ.

@william, ε ναι, ο στόχος είναι να μην φτάσω τα 30 και είμαι χωρίς πτυχίο, γιατί τότε....

@Ste, μια χαρά περνούσε η Πυθία. Ας ερχόταν αυτή να δώσει τα μαθήματα της σχόλης μου, να δούμε τι θα έκανε!

@mmexer, δηλαδή έχω άλλη μία διαστροφή;

@Queerdom, έγραψες: "Κάπου εκεί στα όνειρά σου θα είναι." και με έκανες να νιώσω για λίγα δευτερόλεπτα τόσο όμορφα..

@Dreamer, γιατί προσωπικά με ξενέρωσε τελείως αυτό που συνέβη!

@FALLEN ANGEL, μα τι είναι αυτά που λες;;; Διαφωνώ καθέτως! Έχω πολύ πιο αποτυχημένα ποστ από αυτό!!! Να ανακαλέσεις άμεσα, ειδάλλως υποχρεούσαι να τα διαβάσεις όλα και να τα κατατάξεις με σειρά αποτυχησιμότητας!

@mahler76, το ξήλωσες τελικά, ή τη γλίτωσε το κακόμοιρο το μόντεμ;

@Leigh-Cheri, στη φαντασία μου μόνο, δυστυχώς...


@el,
"καιρός ήταν..έχεις κι ένα παιδί να μεγαλώσεις.. :P (έλα, εμένα εννοώ!)"

δεν πιστεύω να εννοείς ότι σε παραμελώ, μπέμπη!

"σκηνική παρουσία:2
φωνή:3
Λυπούμαστε, είστε προτεινόμενος..κι αν δε μας τα πείτε καλά την επομένη..ξουτ απ' τη μπλογκόσφαιρα..θα πάρει τα λεφτά ο ΤΣΑΚΑΣ!cool off babes!"

Γι' αυτό κι εγώ αποχώρησα οικειοθελώς απ' το παιχνίδι :P


@g for george, χαχαχα, εγώ σημειώνω συνήθως στο κινητό.

@simplethoughtssimplewords, καλωσήρθες!

@Sandy Cheeks, και τι ξέρουν αυτές;

@APSOY, τι κάνεις εσύ; Εξαφανισμένος ήσουν!

@kat, ναι, ειδικά όταν σου αρέσει πολύ αυτό που ονειρεύεσαι.

@CrackOfDawn, παίζει κι αυτό μάλλον.

@Because of you..., πάει πέρασε :)

@Keen On Boys, πλάκα μου κάνεις; Μετά από ένα μήνα εξεταστικής μου ζητάς να ανοίξω βιβλίο;;; :P

mahler76 είπε...

Ohi xilosa ta mathimata. To bloging einai preza den kovetai...