Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2007

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

κώστας:

γιατί τα πουλάς όλα; τι συμβαίνει;

κώστας:

θα πεθάνεις; :P

~~~~:

xaxa

~~~~:

makari

κώστας:

γιατί μακάρι;

~~~~:

giati ti nohma exei

κώστας:

η ζωή;

κώστας:

γιατί μετά από αυτό δεν υπάρχει τίποτα

κώστας:

οπότε και το νόημα δεν υπάρχει

κώστας:

δε θα μπορείς καν να μπεις στη διαδικασία να αναρωτηθείς αν υπάρχει κάποιο νόημα τότε

~~~~:

de 3erw ti yparxei

~~~~:

isws tipota

κώστας:

πιστεύεις δηλαδή ότι μπορεί να υπάρχει κάτι;

~~~~:

oxi idiaitera

κώστας:

ε τότε;

~~~~:

tote ti;

~~~~:

afto edw ti einai an de maresei;

κώστας:

αυτό είναι η μοναδική ευκαιρία μας

κώστας:

το μοναδικό μας πέρασμα

~~~~:

kai prepei na to upostoumel

κώστας:

ναι πρέπει

κώστας:

γιατί μόνο αυτό έχουμε

~~~~:

esy an de se ikanopoiouse to twra ti th akanes;

κώστας:

θα προσπαθούσα να το βελτιώσω

κώστας:

και να ελπίσω σε ένα καλύτερο αύριο

κώστας:

πρώτ' απ' όλα να ελπίσω σε ένα αύριο...

κώστας:

γιατί ούτε αυτό είναι δεδομένο

κώστας:

και θα προσπαθούσα να βρω παρηγοριά στα όμορφα που έζησα στο χθες....

~~~~:

den einai efkolo

κώστας:

τίποτα δεν είναι εύκολο


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

έχει καρκίνο

18 σχόλια:

kat. είπε...

όλα εύκολα είναι! αρκεί να το πιστέψεις αυτό!

δεν το πιστεύεις, ε;
δεν σε αδικώ!
προσπάθησε τουλάχιστον!

Dante είπε...

Κι έλαγα τι μου λείπει αυτές τις μέρες, τι μου λείπει...;
Ένας αέρας δροσερής αισιοδοξίας... :-S
Cheer up bud... :-)

revqueer είπε...

Βλέπω πως περνάμε και οι δύο τη φάση 'Μπεργκμαν'. Περαστικά μας.

Nick είπε...

Μου τη σπάει ο μηδενισμός του αφρού. Αυτός που σου έφτιαξε γλυκό είναι;

Haris είπε...

Ηρωικός πεσσιμισμός είναι η λύση για όλους τους λάτρεις της ματαιότητας.

{le petit journaliste} είπε...

Ποιός σε τα είπε ολα αυτά?
Με παέι το Σαλονικιό ακσάντ???

{le petit journaliste} είπε...

Μπέργκμαν??? Απαπα.. Περαστικά σας. Είδα τη Φθινοπορινή Σονάτα και τα έπαιξα.

Neverlandean είπε...

Παιδιά δεν ξέρω αν το είδατε αλλά στο τέλος γράφει: έχει καρκίνο.

Καλή δύναμη στον ~~~~!

volt_tiger είπε...

Αν ισχύει αυτό που λέει ο Neverlandean τότε το κείμενο είναι πάρα πολύ λυπητερό...:(

Ανώνυμος είπε...

Σε μια τέτοια αναγγελία δεν είναι εύκολο κανείς μας να παραμείνει ψύχραιμος. Είναι που χάνεται με μιας η σιγουριά μας για το αύριο. Οι στέρες βάσεις. Μια αίσθηση-ψευδαίσθηση θα πω αν με ρωτήσετε.
Ποτέ δεν ήμαστε σίγουροι, αλλά είναι η συνήθεια που φτάσαμε ως εδώ.
Κι όταν το συνειδητοποιήσεις εκτιμάς το τώρα. Το ζεις. Κι αυτό μου το 'μαθαν ο Δημήτρης και η Κάτια, προσωπικοί μου φίλοι(τιμή μου!) που πάλεψαν με την ασθένεια αυτή και βγήκαν νικητές! Και το χαμόγελο ποτέ δεν έλειψε απ' τα χείλη τους!
Εύχομαι τα καλύτερα με υγεία πάνω απ' όλα!
Χ

Hfaistiwnas είπε...

Όντως αυτό γράφει στο τέλος. Με συγκίνησες πραγματικά. Κουράγιο.. αν μπορούμε να βοηθήσουμε... εύχομαι τα καλύτερα...

Haris είπε...

Απ' ότι είπε ο Neverlandean, εγώ είμαι απλά εκτός θέματος... Κρίμα.

billzouk είπε...

12.12.2007
BILLZOUK RETURNS

anisixos είπε...

Βαρετες μερες σαν τη σημερινη μου φαινεται πως τιποτα δεν εχει νοημα σε αυτη τη ζωη :(

Grigsgr είπε...

"και θα προσπαθούσα να βρω παρηγοριά στα όμορφα που έζησα στο χθες...."

και γιατί να μην βρείς παρηγοριά σε αυτά που θα ζήσεις αύριο;

Κώστας είπε...

Καλησπέρα.

@kat, μερικές φορές η προσπάθεια δεν είναι αρκετή..

@Dante, σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό το σχόλιο γιατί μου δίνεις την ευκαιρία να διευκρινίσω κάτι. Εμένα αυτές είναι οι απόψεις μου χρόνια τώρα και δεν οφείλονται σε κάποια κρίση απαισιοδοξίας.

@revqueer, όπως καταλαβαίνεις σε μένα είναι μόνιμη κατάσταση. Περαστικά σου!

@Nick, χαχα είναι απ' τις ελάχιστες φορές που κάνεις εντελώς άκυρο σχόλιο!
Όπως θα κατάλαβες διαβάζοντας τα υπόλοιπα, μόνο μηδενισμός του αφρού δεν ήταν... Και όχι, καμία σχέση με αυτόν που λες...

@Haris, δε νομίζω ότι επιλέγει κανείς να είναι πεσιμιστής. Θα μου πεις, υπάρχουν και τα emo!
Υγ: Το σχόλιο σου δεν είναι άσχετο, καταπιάνεται με μια άλλη πτυχή του θέματος.

@{le petit journaliste}, "χαχα", αστείο.

@Neverlandean, τουλάχιστον είναι πολύ δυνατό παιδί. Δε μπορώ να με φανταστώ στη θέση του...

@volt_tiger, ο διάλογος έχει τελείως διαφορετική βαρύτητα, όταν γνωρίζεις αυτή τη "λεπτομέρεια"...

@Ανώνυμε X, να είναι πάντα καλά και να απολαμβάνεις τη συντροφιά τους :)

@Hfaistiwnas, καλωσήρθες στο μπλογκ..

@billzouk, this is spam!

@anisixos, εγώ έχω νοσταλγήσει τις μέρες που είχα την πολυτέλεια να βαριέμαι...

@Grigsgr, γιατί δεν είναι καθόλου δεδομένο ότι θα αξιωθούμε να τα ζήσουμε. Μόνο τα περασμένα είναι βέβαια.
Και παντοτινά.

Keen On Boys είπε...

ouch..
Θέλει δύναμη αυτό...

Κώστας είπε...

...αυτό ξαναπές το