Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2007

Life is fragile...

Σήμερα **καθώς περπατούσα πάνω στην Αγίου Δημητρίου πέρασα δίπλα από ένα σκυλί... ήταν πεθαμένο... και είχε αίμα που έβγαινε από το στόμα του.. και τα μάτια του είχαν μείνει ανοιχτά..

Επίσης χθες το βράδυ *καθώς οδηγούσα προς το σπίτι μου είδα στο δρόμο μια πατημένη γάτα..

Κάνω αναπόφευκτα συνειρμούς. Δε λυπάμαι για το συγκεκριμένο σκυλί ή γατί, άλλα για τη θνητή τους φύση. Τη θνητή μας φύση, που συνηθίζουμε να ξεχνάμε και τη θυμόμαστε μόνο μέσα από θλιβερά περιστατικά που συμβαίνουν σε κοντινά μας πρόσωπα.

Όμως, είτε την ξεχνάμε είτε όχι, αυτή δεν παύει να υπάρχει. Ένα λαθάκι, μια απροσεξία και μπορεί να βρεθώ εγώ έτσι, σε κάποιο δρόμο ή μέσα στο αυτοκίνητο μου. Πολλές φορές σκέφτομαι ότι μπορεί κάτι να συμβεί ξαφνικά και να φύγω, χωρίς καν να προλάβω να το καταλάβω.

Όμως τελικά, ζούμε σαν αθάνατοι και δεν είναι παράλογο. Ποιος θα άντεχε να ζει έχοντας στο νου του διαρκώς ότι κάθε ανάσα που παίρνει μπορεί να είναι η τελευταία του; Ποιος θα άντεχε να ζει υπολογίζοντας διαρκώς κάθε πιθανό κίνδυνο για τη ζωή του και παίρνοντας κάθε δυνατό μέτρο προστασίας;

Αυτό είναι το ποστ μου για τα φετινά χριστούγεννα.

14 σχόλια:

S είπε...

Γράφεις πολύ ωραία αλλά και πολύ αληθινά..
Καλησπέρα, και χρόνια "καλά"

Jason Argonaut είπε...

Καλά Χριστούγεννα Κὠστα!

QuelMarth είπε...

axouuuuuu

trelenome trelenome

de mporw na akuw tetia gia zoakia:/:/


kwstaki mou sou efxome polla polla polixroma mpalonia:D

ke fisika,,merry poppins:P

xxxx

Keen On Boys είπε...

Επειδή πρόσφατα τελείωσα τον μαραθώνιο "Six Feet Under" ένα έχω να σου πω:
Everybody Dies

Όλοι όσοι ποτέ γνώρισες και δεν γνώρισες αναποφευκτα κάποια στιγμη θα πεθάνουν.

...Έτσι είναι η ζωή

Το χειρότερο πάντως είναι να ξέρεις το περιθώριο ζωής σου... προσωπικά το θεωρώ απο τις μεγαλύτερες τραγωδίες που μπορεί να τύχει σε άνθρωπο...

Ουφ... μια μαυρίλα μου'ρθε τωρα..

Φιλακια και καλές Γιορτέεεες

APSOY είπε...

Εγώ πάλι λυπάμαι και το σκυλί και το γατί για την ανθρώπινη ΜΑΣ φύση...
Καλό είναι να ζούμε σα να είαμστε αθάνατοι και να μην έχουμε το άγχος της κηδείας μας καθημερινά...
αλλά καλό είναι να έχουμε και τη συναίσθηση πως κάποιες κινήσεις μας μπορεί να επηρρεάσουν τη ζωή άλλων ψυχών...

Πολύ κεφάτο το Χριστουγεννιάτικο ποστ σου...χεχεχε!
Χρόνια Πολλά Κωστή μου.
Να είσαι γερός, χαρούμενος και τυχερός εσύ και οι δικοί σου!
Πολλές ευχές! :)

Κώστας είπε...

@S, σ' ευχαριστώ. Καλώς σε βρήκα και χρόνια πολλά και καλά :)

@Jason Argonaut, να 'σαι καλά!

@QuelMarth, σε ευχαριστώ για τις ευχές!

@Keen On Boys, everything dies... even love. Δε με πιστεύεις; Δες εδώ:
http://dreamsgr.blogspot.com/2007/02/blog-post_17.html

Φιλιά!

@APSOY, ευχαριστώ και ανταποδίδω τις τόσο όμορφες ευχές σου. Έχεις δίκιο για το ποστ. Κάτι θα κάνω για να το εξισορροπήσω (στα επόμενα λεπτά) ;)

Hfaistiwnas είπε...

Πόσες φορές έχει περάσει απο το μυαλό μου ότι η απόσταση της ζωής απο το θάνατο είναι ελάχιστη, μια κλωστή που λένε, μόλις σπάσει...μετέωρος στο κενό. Ας ζήσουμε σαν αθάνατοι... και όποτε είναι να έρθει ας έρθει...

Κώστας είπε...

Hfaistiwnas, δεν ξέρεις πόσο συμφωνούμε...

aggelika είπε...

Ίσως όμως το ότι ζούμε σαν αθάνατοι και δεν συνειδητοποιούμε ότι η ζωή κάποτε θα τελειώσει να κρύβει ένα κίνδυνο.. Δεν σου έχει τύχει ποτέ να πεις "άστο γι αύριο"? Αν αυτό το αύριο όμως δεν έρθει ποτέ? (Πολύ αισιόδοξη είμαι κι εγώ χρονιάρες μέρες!!)

Χρόνια πολλά

Κώστας είπε...

Και όχι μόνο αυτό αγαπητή μου aggelika. Μας κάνει να ζούμε με την ψευδαίσθηση του "μόνιμου" κι έτσι γινόμαστε αλαζόνες και απρόσεχτοι στις σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους.

Στην πραγματικότητα όμως όλοι ενοικιαστές είμαστε σ' αυτή τη ζωή. Όσο κι αν μείνουμε, ποτέ δε θα γίνει παντοντινά δικιά μας.

Χρόνια πολλά

x-oyranoy είπε...

Αργησα, αλλα σε βρηκα
Ποσο δικιο εχεις.

Κώστας είπε...

@x-oyranoy, καλώς με βρήκες και καλή χρονιά!

Anubis είπε...

"Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome." Isaac Asimov

yparxoun omws tropoi na "eksoikiwtheis" me tin idea tou thanatou. kapoia "filosofika texnasmata" kai sigoura k ta paramuthakia twn thriskeiwn. o,ti volevei ton kathena :-)

Κώστας είπε...

@Anubis, κάτι παρόμοιο που έχω ακούσει:

Life is unfair and then you die...

Τώρα που το θυμήθηκα θα το βάλω κάτω απ' τον τίτλο του μπλογκ μου!