Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2007

Το ζητούμενο είναι...







...επικοινωνία

11 σχόλια:

volt_tiger είπε...

Δύσκολο, αλλά όταν υπάρχει...
Γενικά οι ανθρώπινες σχέσεις και κυρίως οι ερωτικές καλό είναι να περιλαμβάνουν επικοινωνία, γιατί αλλιώς είναι καταδικασμένες. Και είναι επιπλέον το κλειδί για να μην υπάρχουν καβγάδες...:)

QuelMarth είπε...

elpizw toso kerou pou eksafanistikes na pernages iperoxa!

filakia :)

Κώστας είπε...

Καλημέρα σας.

volt_tiger, θα βάζω εσένα να γράφεις τα κείμενα των ποστ μου.
Χωρίς πλάκα, δε θα μπορούσες να με εκφράσεις καλύτερα!

QuelMarth, δεν έχω παράπονο!

APSOY είπε...

Αυτό ξαναπες το!!!

Dynx είπε...

Μα αν δεν υπάρχει επικοινωνία τι σχέσεις είναι άλλωστε;

Good As You είπε...

η ελλείψή της όμως.. δεν μου αφήνει περιθώρια λογικά να σκεφτώ..

kat. είπε...

δεν υπάρχει αυτό που λες!!

δυστυχώς!!

r2d2therobot είπε...

«Είμαι το διάστημα ανάμεσα σε μένα και τον εαυτό μου».
Fernanto Pessoa, Χωρίς Μάσκες

Μην ζητάτε από αυτούς που δεν μπορούν, να γεμίσουν περισσότερο χώρο από αυτόν που μπορούν στις συχνότητες που ζητάτε. Πατήστε το κουμπί για την επόμενη συχνότητα. Μέχρι να συγχρονιστείτε...

revqueer είπε...

Όντως, όσο εξελλίσεται η τεχνολογία, τόσο η πραγματική επικοινωνία τείνει να εξαλειφθεί!

oneiroparmenh είπε...

Το ζητούμενο είναι σίγουρα η επικοινωνία..
Το σφάλμα είναι οτι την αναζητάμε σε πιο περίπλοκα πράγματα από αυτά που πραγματικά χρειάζομαστε για να την αποκτήσουμε...Κι αυτά είναι στοιχειώδη,όπως ένα χαμόγελο και μια καλή κουβέντα..

Κώστας είπε...

@APSOY
Το ζητούμενο είναι...
...επικοινωνία

:P

@Dynx, σχέσεις συμφέροντος ίσως.

@Good As You, και θέλεις να πεθάνεις, να πεθάνεις;

@kat, για σε παρακαλώ.. Ο πεσιμιστής εδώ μέσα θα είμαι εγώ!

@r2d2therobot, έχεις δίκιο. Στο κάτω κάτω μερικές φορές 2 άνθρωποι είναι αδύνατο να επικοινωνήσουν. Δε συντονίζονται με τίποτα οι πομποδέκτες τους...

@revqueer, κάπως έτσι είναι.

@oneiroparmenh, πράγματι η βάση για να επικοινωνήσουν 2 άνθρωποι είναι πολύ απλή· ένα χαμόγελο, μία γλυκιά καλημέρα.. Στη συνέχεια όμως πρέπει να προχωρήσει και να εμβαθύνει. Και κάπου εκεί ξεκινάνε τα προβλήματα..
.. και χάνεται το σήμα!