Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2007

Αύριο φεύγω. Πάω Αθήνα για τη συναυλία των Muse στη Μαλακάσα. Μάλλον αυτό θα είναι και το τελευταίο μου ταξίδι για το 2007. Ελπίζω να περάσω όσο καλύτερα γίνεται. Ελπίζω αυτό το ταξίδι να μου δώσει ενέργεια να αντιμετωπίσω αυτά που θα με περιμένουν όταν γυρίσω και όσα θα προκύψουν στη συνέχεια. Εύχομαι πάνω απ' όλα ο χειμώνας που έρχεται να είναι καλύτερος από τον προηγούμενο.
Το απαιτώ.
Το χρειάζομαι.
Ο προηγούμενος ήταν, χωρίς υπερβολές, ο χειρότερος απ' όσους μπορώ να θυμηθώ. Δε θα 'θελα να ξαναπεράσω τα ίδια. Μακάρι να μην τα περνούσε ποτέ κανείς. Κατά τα άλλα, χρόνια προβλήματα που αφήνω συνεχώς για το μέλλον, διογκώνονται και απαιτούν άμεση λύση. Πρέπει να βρω δύναμη. Ευτυχώς έχω τους φίλους μου, το αγόρι μου, τους γονείς μου. Ο καθένας τους μου συμπαραστέκεται με τον τρόπο του. Δε ζητάω περισσότερα. Ήρθε η ώρα να ζητήσω από τον εαυτό μου.
Ένα μικρό μυστικό. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα διάβαζαν άγνωστοι άνθρωποι τα κείμενα μου. Ποτέ δε με ικανοποιεί το αποτέλεσμα. Πάντα τα βρίσκω αφόρητα βαρετά και κοινότυπα.
Αν με έχει κουράσει κάτι; α) Να επαναλαμβάνονται συνεχώς μπροστά στα μάτια μου ίδιες στερεότυπες συμπεριφορές από διαφορετικούς (?) ανθρώπους... Γιατί να θέλουμε να είμαστε ίδιοι;
β) Ο κυνισμός και ο επαγγελματισμός με τον οποίο λέει ψέματα αυτή η κυβέρνηση.
γ) Τα κολλήματα μου / οι αναστολές μου / οι εμμονές μου.

Ακόμα με ενδιαφέρουν οι ιστορίες των άλλων...

12 σχόλια:

volt_tiger είπε...

Άντε, καλώς να μας έρθεις εδώ στην Αθήνα!
Να περάσεις καλά.
BTW ο προηγούμενος χειμώνας ήταν ο χειρότερος και για εμένα οπότε σε καταλαβαίνω. Τέλος πάντων, καλό χειμώνα και καλή δύναμη! :)

QuelMarth είπε...

kali diaskedasi ke perimenoume videakia e!!

8a i8ela na paw alla de 8a ta kataferw distixos...kala na peraseis!!xxx

Χαρά είπε...

Να περάσεις καλά
Μην αφήνεις ΤΙΠΟΤΑ να σου χαλάει η διάθεση!!!

g for george είπε...

Εγώ καλά σε κόβω να πηγαίνεις. Εφόσον το σκέφτεσαι, κάτι θα κάνεις επ' αυτού. Οι στατικοί άνθρωποι είναι το χειρότερο.

aggelika είπε...

Καλά να περάσεις.. Περιμένουμε εντυπώσεις!

Leigh-Cheri είπε...

Καλά να περάσεις, λοιπόν και ξέχνα τα όλα!
Σ` αυτό το α), δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ!!!

Φιλιά :-)

Leigh-Cheri είπε...

Πάλι εγώ είμαι! (Τι πρήχτρα!)
Έχω λόγο όμως τώρα, μάλλον σοβαρό ...κι ευχάριστο. Κάποιος μου ψιθύρισε ότι κάθε Τρίτη του Οκτώβρη ο Παυλίδης θα εμφανίζεται live στο καφέ "Ελληνικόν", πίσω από το Δημαρχείο. Καλό; :-)

kat. είπε...

τελικά πως ήταν η συναυλία;;;

william είπε...

pou einai o kostas, oeo?

ps edo gurisa ego meta apo mines...

Κώστας είπε...

@volt_tiger, εμείς τα είπαμε και με email.

@QuelMarth, ΕΧΑΣΕΣ! Τα βιντεάκια θα αργήσουν λιγάκι..

@Χαρά μου, ευχαριστώ, εύχομαι το ίδιο και για σένα:
Να ξαναποκτήσεις το νόημα του nick σου :)

@g for george, έκανα καλό ξεκίνημα. Η συνέχεια όμως θα είναι δύσκολη. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

@aggelika, το 'πες κι έγινε Αγγελική ! Μπορείτε να περιμένετε λιγάκι ακόμα;

@Leigh-Cheri, το 'ξερα ότι εσύ θα συμφωνούσες!

@Leigh-Cheri (ξανά!), τέλειο! Εγώ είχα ακούσει (και είχα επιβεβαιώσει κιόλας) ότι ο Αγγελάκας τον προηγούμενο χειμώνα έκανε κάποια βράδια τον dj στο residents.

@Κατερίνα, η συναυλία ήταν
Τ Ε Λ Ε Ι Α
Το αναλυτικό ποστ θα αργήσει όμως λίγο, γιατί δεν έχω πάρει ακόμα όλες τις φωτογραφίες που βγάλαμε εγώ και ο el.

@william, δυστυχώς ο ελεύθερος χρόνος μου μειώθηκε δραστικά μετά την επιστροφή μου από Αθήνα. Θα προσπαθήσω να μην αφήσω το blog.

ΣΚΟΥ-ΝΙΚΗ είπε...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΣΚΟΥ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΣΚΕΦΤΗΚΑ. ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΑΣ.
ΣΚΟΥ-ΝΙΚΗ

Κώστας είπε...

Φιλιά και σε σας! Ευχαριστώ για την επίσκεψη!
....
Αλλά ποιες είστε; Γνωριζόμαστε;
...
lol