Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2007

επιστροφή στις θεωρίες..

Η ελ-πήδα πεθαίνει πάντα τελευταία.

6 σχόλια:

volt_tiger είπε...

Κώστα μου, τι να σου πω? Δεν ισχύει για όλους αυτό πάντως...

Κώστας είπε...

Εσύ πώς αντιλαμβάνεσαι αυτό που έγραψα;

volt_tiger είπε...

Να σου πω...
Η λέξη έχει δύο συνθετικά. Εγώ αγνόησα το πρώτο, οπότε το νόημα είναι ξεκάθαρο.
Εάν δεν αγνοήσεις το πρώτο, τότε χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση γιατί υπάρχουν πολλά τινά:
1.η ελπίδα ότι θα πηδήξεις
2.σε παράτησαν σύξυλο και η ελπίδα να βρεις κάποιον to do the nasty
3.είσαι top και θέλεις να πηδήξεις
4.ότι άλλο μπορείς να φανταστείς :)

Κώστας είπε...

Καλά το πήρες :)

Leigh-Cheri είπε...

Καλά, μην το ζαλίζετε. Όπως και να το πάρεις, είναι σωστός ο ποιητής! (Κατά τη γνώμη μου, βέβαια.)

Κώστας είπε...

Αχ Leigh-Cheri μου.. Από μικρός έχω το χούι να "το ζαλίζω" :-)