Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2007

lost at sea



18 σχόλια:

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Σε ποια παραλία γυροβολάς βρε; Από πού είναι αυτή η φωτογραφία; Το κομμάτι καλό, ιδικά από εκεί που αγριεύει!

aggelika είπε...

Thanks για το ταξίδι..

QuelMarth είπε...

aaxxx
psixologiko polemo mou kaneis?

kat. είπε...

αυτό τώρα γιατί το κάνεις;
ε;
εγώ αν κοιτάξω από το παράθυρο μου, βλέπω κάτι γκρι κτίρια.. άντε και κανα δέντρο, κάτι μάρμαρα και ορισμένα αυτοκίνητα!

φαντάζομαι με ζηλεύεις!

υγ. που είναι αυτή η τέλεια παραλία!

UKUMUTU είπε...

ti kala pou einai ekei....pou itan...pou 8a einai...pou uparxei genikws...kai mousikes kai taksidia kai klamata...kai panw se ena glaro na kanoume vouties kai na pianoume psaria...e?e?
missed ya!

Leigh-Cheri είπε...

Υπέροχη η παραλία, ομολογώ, αλλά μάλλον τώρα προτιμώ κάτι πιο..."ζεστό". Συναισθηματικά, εννοώ. Γιατί κατά τ` άλλα, ζέστη κάνει, ούτως ή άλλως.
Όπως και να χει, ελπίζω να περνάς πολύ πολύ ωραία, είτε εκεί είτε οπουδήποτε.

Φιλιά

ΥΓ: Το κομμάτι, πολύ ωραίο και συμφωνώ με τον σμέμνιο ναίτη: ειδικά από εκεί που αγριεύει!

Ανώνυμος είπε...

Efharistw gia tis wraies stigmes poy agnadepse i fadasia moy Kwsta! Poly wraio concept...
X

tsaperdona είπε...

μην την δω με ξαπλώστρες τους χρόνου...


υγ το νου σου!!!!!!

g for george είπε...

Η πρώτη σκέψη που έκανα ότι ότι ζηλεύω. Η δεύτερη; ας περάσει καλά το παιδί...

Μα δεν είμαι γλυκούλης;

Apsoy είπε...

254 και σήμερα...
(ψυχοφθόρο, έτσι?)

Η πρώτη σκέψη που έκανα ήταν
"ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ"
Η δεύτερη ήταν
"ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ"
η τρίτη και η τέταρτη ήταν
"ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΛΕΜΕΕΕΕ"
η πέμπτη ήταν
"φακ"!

(δεν είναι πολύ γλυκούλης ο george???) :Ρ

Jason Argonaut είπε...

Να ξερες πόσο μεγάλη ανάγκη έχω να βρεθώ σε αυτή την παραλία! Να έχω μπροστά μου τα πάντα και τίποτα! Πολύ καλή η μουσική επίσης. Ευχαριστώ για το ταξίδι! Φιλιά από το κρύο, μουντό και υγρό Λονδίνο!

Κωστής είπε...

θέλω κι εγώ παραλίαααααααα...

Sniff sniff...:(

Haris είπε...

Πολύ ωραίο το τραγουδάκι...

william είπε...

oloi mas prepei na gurizoume kapote.
to thema einai na kseroume pos kai pote.

veloz είπε...

pare me mazi sou na xathw, sti fwto kai stis notes...

Κώστας είπε...

Είναι μεγάλη χαρά να ξανανταμώνεις με παλιούς αλλά και νέους φίλους.

Η φωτογραφία είναι από ένα σημείο ανάμεσα στη Θεσσαλονίκη και την Αλεξανδρούπολη. Επιτρέψτε μου να μην πω από πού ακριβώς ;)

Καλωσήρθες, tsaperdona!

g for george, τι γλυκούλης που είσαι (πραγματικά!) :)

Αργοναύτη μου, αυτό το "Να έχω μπροστά μου τα πάντα και τίποτα!" νιώθω ότι το αλίευσες μέσα από το μυαλό μου...

@όλοι: τα λόγια σας έντυσαν με τον πιο όμορφο τρόπο το ποστ μου. Ευχαριστώ.

Keen On Boys είπε...

Σε λάτρεψα μόνο και μόνο για το Saeglopur, τί κομματάρα θεέ μου!

Καλώς σε βρήκα!

Κώστας είπε...

Keen On Boys, καλωσήρθες, καλωσήρθες!