Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2007

Ποιο τραγούδι ακούς

όταν δε θες να σκέφτεσαι τα προβλήματα σου;

27 σχόλια:

Haris είπε...

"Τα δέντρα" ή "Η σπασμένη πολυθρόνα" του Παύλου Παυλίδη...τα πιο ταξιδιάρικα τραγούδια που έχω ακούσει ποτέ μου...

Neverlandean είπε...

Δε μπορώ να πω γιατί με βρίζουν. :Ρ

Nick είπε...

ti fwni tou panagiwti na mou mila gia tous ekswgoiinous .

Dante είπε...

Χμμμ... Αλλάζει αναλόγως με τα προβλήματα...
Αν και για γενικότερη τόνωση διάθεσης συστήνω ανεπιφύλακτα "A lot of living to do" από Sammy Davis Jr.

Κωστής είπε...

Βασικά λίγα επιλεγμένα τραγούδια όπως:
Greenday - Blvd of broken dreams
Pink - Who knew
Busted - Why

aggelika είπε...

Δεν ξέρω.. δεν μου έρχεται κάποιο συγκεκριμένο τώρα. πάντως το τραγούδι που μου φτιάχνει πάντα τη διάθεση είναι το "Getting away with it" των James (αυτό που έχω και στο blog μου!) Όσο χάλια και να μαι, ξέρω ότι μόλις το ακούσω θα μου φτιάξει η διάθεση! Μαγικό ε?

Ανώνυμος είπε...

ta laika tis protopsalti.
agapimeno tou mpampa kai ontas ektetheimenos sti melodia tou ametrites fores kata ti diarkeia ametriton oikogeneiakon taksidion, merikes fores gia na ksexasto to vazo kai ksupnaei to opoio euthumo ereisma uparxei mesa mou.

(kai mia entelos cliche epilogi, to over the rainbow)

kat. είπε...

δεν θέλω αηδίες..

το "γράμμα από το μεγάλο πουθενά" του μανώλη φάμελλου!

Leigh-Cheri είπε...

Ωχ! Εγώ μάλλον είμαι λίγο μαζόχα τελικά. Σε οποιαδήποτε ψυχική κατάσταση κι αν βρίσκομαι ακούω τραγούδια που να ταυτίζονται μ` αυτήν ή έστω να την πλησιάζουν αρκετά. Ως εκ τούτου, κι όταν νιώθω χάλια, τα ίδια χάλια θα περιγράφουν και τα τραγούδια που ακούω...
Πωπω...δεν είναι καλό αυτό, υποθέτω...

Τέλος πάντων.
Κωστάκη, περιμένω κι από σένα την απάντηση. Εσύ, τι ακούς; :-)

Apsoy είπε...

όταν ΔΕ θέλω να σκέφτομαι τα προβλήματα μου?
Χμμμ...
"Μεγάλη φίρμα" του Φλωρινιώτη...
Δε σκέφτομαι τίποτα όταν το ακούω! :)
:ΡΡΡ

Dynx είπε...

Σονάτες για πιάνο του Beethoven.

UKUMUTU είπε...

ALWAYS BY ERASURE....
H'...KSUPNAS NWRIS APO ALEPOUGIANNI
KAI KAI KAI KAI STO LAIKO TIS UPO8ESIS....
GIA SENA APO ELLI KOKKINOU!

kos7 είπε...

''ολα σε θυμίζουν'' από χαρούλα και ''ελα να με τελειώσεις '' από ρεμο.

Ηλίας είπε...

1.Είμαι καλά βρε ζωή..
2.Θα περάσει κι αυτό..

και τα 2 από το Γιάννη Πάριο!

revqueer είπε...

Οτιδήποτε από Gogol Bordello! Apsoy, LOL!!

g for george είπε...

Μου φαίνεται λίγο δύσκολο να ακούω κάποιο τραγούδι (που έχω επιλέξει για την περίσταση) και να μην έχει να κάνει με αυτό που περνάω.

Tom Oliver - Free your mind

ένα από τα πιο αγαπημένα μου

No Way Out είπε...

Το album "meditation and nature". Κάνεις διαλογισμούς και σου περνάνε όλα!

Κώστας είπε...

Καλή βδομάδα και καλό μήνα!

Ήδη ψάχνω τα τραγούδια που προτείνατε.


Haris, φοβερός ο Παυλίδης. Μετά τον Αγγελάκα είναι ίσως ό,τι καλύτερο έχει βγάλει η Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια.

Neverlandean, πες ρε!

Νίκο ...

Dante, δεν είναι περίεργα όμορφο που συνδέουμε τραγούδια με πρόσωπα και καταστάσεις;

Κωστή, το πρώτο το ξέρω. Ωραίο κομμάτι!

aggelika, σου έγραψα και στο μπλογκ σου πόσο μου αρέσει το Getting Away With It των James ;)

Ανώνυμε, λαϊκά και Over The Rainbow μαζί; Μάλιστα!

Κατ. ωραίος ο Φάμελλος!

Leigh-Cheri κι εγώ έτσι κάνω.. Μάλιστα οι δικοί μου, μου έχουν πει ότι κατά βάθος μ' αρέσει να μιζεριάζω!

Apsoy, ε λογικό είναι να μη σκέφτεσαι τίποτα, αφού όταν ακούς Φλωρινιώτη καις εγκεφαλικά κύτταρα!

Dynx, εμένα με εκνευρίζει η κλασική μουσική!

UKUMUTU, είσαι φαν της Έλλης, ε; :)

kos7, καλωσήρθες στο μπλογκ!

Κι εσύ καλωσήρθες Ηλία :)

revqueer, δεν τον ξέρω καθόλου. Τι στυλ είναι;

g for george, είσαι κι εσύ ένας από μας, απ' ό,τι βλέπω.

No Way Out, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον αυτό. Καλώς με βρήκες!

Κώστας είπε...

Όταν με βασανίζει κάτι, ακούω τραγούδια που έχουν σχέση με αυτό.

Όταν όμως δε με απάσχολεί κάτι σοβαρό κι απλά θέλω να αδειάσει το κεφάλι μου από σκέψεις κι έγνοιες, ακούω τραγούδια σαν αυτό:
Afterlife - Speck Of Gold (Chris Coco Mix)

billzouk είπε...

Οταν ειμαι χαλια, συνηθως ακουω κομματι που θα με κανει πιο χαλια για να εκτονωθει η κατασταση πιο γρηγορα. Συνηθως το "what will be?" της zeava ben απο το buddha bar.
Οταν ειμαι ετσι κι ετσι και θελω ν' ανεβω ψηφιζω δαγκωτο "ai no corrida" του quincy jones.

Giannis PPM είπε...

Den exw kapoio sygkekrimeno, alla sigoura me mousiki to pernaw kai egw!
Pes, re Neverlandean! Afou kseroume ti na perimenoume ligo poly! :-D

Κώστας είπε...

billzouk, για να δούμε και τις δικές σου προτάσεις.

Giannis PPM, μα είναι δυνατόν να ντρέπεται εμάς; :):)

Donnie είπε...

Loipon....tipota tipota. Den exete akoma akousei to ena kai monadiko MANO NEGRA MALA VIDA tou Manu Chao? Ego ama imoun psixiatros ayto tha edina stous maniokatathliptikous na staniaroun. Ti prozak kai kourafexala. Ama to akousete tha katalavete. Gelaste,xorepste,xarite,eroteytite. H zoi ta spaei!

gay super hero είπε...

Όταν θέλω να ξεφύγω θέλω να ακούσω κάτι ποπάτο, ανάλαφρο και με πολύ θετική ενέργεια. Κάτι σαν το Lucky twice των Lucky. Τώρα τελευταία βρίσκω πολύ ανεβαστικό το No-one της Alicia Keys

les_boi είπε...

ραδιοφωνο

One Big DJ είπε...

Otan den thelw na skeftomai ta problimata mou akouw Pink Martini - La Soledad

Κώστας είπε...

Donnie, καλωσήρθες!

gay super hero, αν δεν κάνω λάθος είναι η πρώτη φορά που αφήνεις σχόλιο, οπότε welcome! Κι εγώ έχω συνέσει την ποπ με την απόλυτη χαλάρωση.

les_boi, σ' αρέσει μάλλον ο παράγοντας της τύχης.

One Big DJ, τι γλυκό κομμάτι. Ευχαριστώ..