Τετάρτη, 1 Αυγούστου 2007

Ανταποκρίσεις απ' το chat (μέρος 3ο!)

Προηγούμενα: 1ο 2ο


3ο μέρος: Τι ψάχνεις;

Αν αναγνωρίζετε τον εαυτό σας στα ψευδώνυμα που αναγράφονται, τότε παρακαλώ δεχτείτε τα θερμά μου συλλυπητήρια!


Υπενθύμιση:Μερικές συζητήσεις είναι αρκετά παλιές, μέχρι και 3 χρόνων.
Με χρωματιστά γράμματα είναι τα λόγια των άλλων.
Τα ψευδώνυμα (όσα εμφανίζονται) είναι αληθινά.
Οι διάλογοι είναι χωρίς τροποποιήσεις.



7.

sta4-23: kalispera,polles aisthiseis...
Thirteen_Senses: kalispera, dystyxos de psaxnoume to idio
sta4-23: ti psaxneis diladi?
Thirteen_Senses: pantos oxi kapoion pou thelei na pesei sta 4
Thirteen_Senses: me to sympatheio kiolas :)
sta4-23: ok :)


(τουλάχιστον ήταν διακριτικός)



8.

dimitris_20: ti psaxnis?
*******20: koubenta kai blepoume
*******20: esy?
dimitris_20: to deftero
*******20: diladi?


(τι ήθελε να πει ο ποιητής;)



9.

ath_thelw_19: hi
*******20: sorry eimai 20 kai eimai from thess


(fast mode)



10.

Hornyy: hey
*******20: geia
Hornyy: ti leei ?
*******20: kala more
*******20: esy?
Hornyy: kala kai gw
Hornyy: kables :))
*******20: lol
*******20: kai psaxneis kati gia na ksekabloseis?
Hornyy: kalo mou akougetai
Hornyy: esy ?
*******20: emena pali oxi :p
Hornyy: kai ti kaneis tote edw ?
*******20: koubenta
*******20: pernao thn ora mou
*******20: e kano kai kamia kalh gnorimia an tyxei
Hornyy: kamia pipa ?


(εγώ φταίω που κάθομαι και ασχολούμαι!!!)

21 σχόλια:

Nikolakis είπε...

xaxaxaxa :) kwsta otan gnoristikame ti nic eixa thimasai?? :P egw kai o Tay zonday se efxaristoume

Neverlandean είπε...

Αντί να κρίνεις τους άλλους, κοίτα τα δικά σου που έχεις κρατημένους διαλόγους 3 ετών από το chat.
Μουχαχα!
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Νομίζω πως πιο παλιά (1998-2002 ενδεικτικά) η κατάσταση στα chat ήταν καλύτερη τώρα το βασικό θέμα είναι το sex. ; Όχι πως αυτό είναι κανόνας αλλά μία μικρή τάση νομίζω πως υπάρχει.

g for george είπε...

Πολύ καλή απάντηση βρήκα του παιδιού που σου είπε "το δεύτερο"!

Καλά, η τελευταία ήταν σούπερ, χαχα!

Dante είπε...

LooooL, Ψηφίζω Νο8...
Για το part 3 τουλάχιστον...

Γενικά νομίζω οτι κερδίζει ο τυπάς με το μοτορόλα απ το part 1... :P

Πληροφοριακά, εγώ έχω Nokia...
(You know, connecting people... :P )

kat. είπε...

καλά περνάς πάντως...

έτσι;

FreDDy είπε...

νομιζω οτι το τελευταιο που γραφεις τα λεει ολα!

(εγώ φταίω που κάθομαι και ασχολούμαι!!!)

αν και βεβαια μερικοι εκει μεσα εχουν ΤΡΕΛΟ γελιο!!!!!!!!

etalon είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Cu3QaoUi3Wc

ακουσε το προσεκτικα...και παρατα το chating (καιρος να αρχισεις η τις βουτιες η το γραψιμο)

QuelMarth είπε...

pou xa8ikes kale?! diakopes ise kesi e?! moni eminaaaa!

veloz είπε...

prwti ataka agnwstou se prosfato chat:

- o p*****s mou einai megalos kai ftanei mexri to patwma
- tote ftanei kai ston kwlo sou.
- ... (siwpi)

(i koubenta elikse adoksa.. kai kapws etsi apofasisa na kopsw to chat kai na arxisw tin tabanotherapeia!)

Apsoy είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ο Hornyy όλα τα λεφτά, έτσι?
χαχαχαχαχα

Γέλασα πολύ!
Εγώ σε ευχαριστώ...
οι συνάδελφοι μου όχι ;)


φιλιά

Lensman είπε...

Hahahahahahah

That is the reason why I stopped bothering :)

Apofasisa, tha vgennw ekso ke tha vro kapion kanonika. No internet. No personals. No msn.

Just pure, natural attraction.

(ke meta tha ksipniso)

QuelMarth είπε...

@lensman
skeftese akrivos opos ke egw;p

Haris είπε...

Τέλεια είναι. Ειδικά εκείνος με την πίπα... τι πεις... λολ

r2d2therobot είπε...

xa xa

eimaste axartografhtoi planhtes file mou ...

kalh soxlikh xronia
to koritsi robot

Apsoy είπε...

που είσαι εσύ βρε?
περνάς καλά τουλάχιστον???

aggelika είπε...

που χάθηκες εσύ? Είπαμε διακοπές, αλλά όχι και έτσι..

Αν περνάς καλά συγχωρείσαι!

Dynx είπε...

Το 8 και το 10 είναι όλα τα λεφτά! Ακόμα γελάω!!!

Κώστας είπε...

Τζα!
Επέστρεψα (καλά αυτό μην το δένεις κόμπο). Λέω να απαντήσω στα σχόλια, με τη λογική του "κάλλιο αργά παρά ποτέ".

nikolaki, το νικ σου ήταν "nick is bored" ή κάπως έτσι. Δεν το έχω κρατήσει κάπου!

Neverlandean, για να μη χάσω τη μπάλα το είχα κάνει, τόσοι που μου μιλούσαν (δικαιολογίες!)

Σμέμνιος Ναΐτης, κι εγώ την ίδια αίσθηση έχω, αλλά δεν ξέρω αν είναι έτσι στ' αλήθεια, ή πρόκειται για ψευδαίσθηση, καθώς το μυαλό έχει την τάση να εξιδανικεύει τα παρελθόντα...

g for george, τότε δεν είχα καταλάβει τι ήθελε να πει κι είχα μείνει να αναρωτιέμαι...

Dante, κι εγώ νόκια έχω!
Έχει κυκλοφορήσει και φώτο παρωδία του "connecting people". Κάνε αναζήτηση εικόνων στο google με τη φράση!

kat. ...

FreDDy, άδικο έχω; !

etalon, τελικά ακολούθησα τη συμβουλή σου, αλλά παράτησα και το blogging! Καιρός να επανέλθω σιγά σιγά!

veloz, αχαχαχαχαχαχα

Apsoy,
"Εγώ σε ευχαριστώ...
οι συνάδελφοι μου όχι ;)"
Η ατάκα!

Lensman, εγώ πιστεύω ότι δεν είναι άσπρο - μαύρο. Use it but don't let it use you..

Haris, έλα ντε, τι να πεις..
Welcome στο blog μου!

r2d2therobot, κορίτσι ρομπότ καλώς σε βρήκα!

aggelika, QuelMarth, I'm back!

Dynx, καλώς με βρήκες κι εσύ!

billzouk είπε...

Κι οτι ερχομουν να γραψω μηνυμα "που χαθηκες;"
Αναμενουμε νεο ποστ!

Κώστας είπε...

Έτοιμο!