Τετάρτη, 25 Ιουλίου 2007

Fly Beeyond Festival - Δεύτερη μέρα

Οι συναυλίες... Φτάσαμε στο ολυμπιακό στάδιο κατά τις 5 και μισή και μπήκαμε στο συναυλιακό χώρο μία ώρα μετά.

Τι κάναμε τόση ώρα; Μπορεί να το μαντέψει κανείς, ρίχνοντας μια ματιά στις φωτογραφίες του προηγούμενου ποστ! Κάναμε βόλτες και βγάζαμε φωτογραφίες στον (εντυπωσιακότατο) χώρο του ΟΑΚΑ.

Κάπως έτσι έχασα τους Matisse... Όχι ότι καιγόμουν να τους δω, άλλωστε ελάχιστος κόσμος τους παρακολούθησε. Αφού μπήκαμε στο στάδιο, λίγο αργότερα βγήκε η Tori Amos...

...την οποία παράδεχομαι ότι δεν ήξερα, είχα ακούσει 2 τραγούδια της μόνο, που μου έστειλαν ο Knight of Cups και ο darkenlight (παιδιά ευχαριστώ πολύ, αλλιώς θα είχα πάει εντελώς ανυποψίαστος).

Η Tori, λοιπόν, ήταν για μένα μια μικρή αποκάλυψη! Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο καλή. Φοβερή εμφάνιση, εκκεντρική, αποροφημένη σ' αυτό που έκανε, προκλητική, αλλά και παθιασμένη. Κρίμα που βγήκε τόσο νωρίς. Ο ήλιος χαλούσε κάπως την ατμόσφαιρα. Παρ' όλ' αυτά, αυτό δε φάνηκε να την επηρεάζει!

Σε αυτό το σημείο να πω ότι οι φωτογραφίες από τη συναυλία είναι ψιλοάθλιες.. Θέλει μεγάλη φαντασία για να διακρίνει κανείς τραγουδιστές και συγκροτήματα...








Εγώ πάντως στο φεστιβάλ πήγα για τους Air. Το είχα ξεκαθαρίσει από την αρχή σε φίλους και γνωστούς και σχεδόν όλοι με κοιτάζανε σαν να είμαι U.F.O. Τι να κάνουμε παιδιά, αδυναμίες είναι αυτές!

Οι Air ήταν πολύ καλοί, αλλά, όπως και να το κάνουμε, το στυλ τους είναι πολύ διαφορετικό από της Tori Amos, οπότε ήταν κάπως απότομη η μετάβαση από το ένα είδος στο άλλο. Στη συνέχεια όμως το κοινό συνήθισε και εγκλιματίστηκε. Έκαναν πολύ καλή επιλογή τραγουδιών. Μεταξύ άλλων, είπαν τα La Femme d'Argent, Kelly Watch The Stars, Remember, Playground Love και φυσικά το θεϊκό Sexy Boy!








Τελευταίοι και καλύτεροι βγήκαν οι James. Τους James νόμιζα ότι τους ήξερα καλά, μάλιστα είχα ακούσει 2 άλμπουμ τους και πίστευα ότι θα ξέρω αρκετά τραγούδια απ' όσα θα παίξουν live. Έκανα λάθος! Από μία ομολογουμένως συγκλονιστική εμφάνιση, διάρκειας περίπου 2 ωρών, μόνο 3 τραγούδια ήξερα!








Επίσης, λόγω κούρασης, δεν έκατσα σε όλη την εμφάνιση των James και στο τέλος προτίμησα να κάνω μία ακόμα βόλτα στο ΟΑΚΑ παρέα με τον el (όπως φαίνεται και πάλι από φωτογραφίες του προηγούμενου ποστ).

Συνολικά, ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία, η οποία με κανένα τρόπο που μπορώ να φανταστώ δε θα μπορούσε να ήταν καλύτερη.









Bonus: Videos

10 σχόλια:

Neverlandean είπε...

Αν είχες κατεβάσει το Fresh As A Daisy που είχα φροντίσει εγκαίρως να ποστάρω, δε θα είχες πρόβλημα με τους James. :PPPPP

Αυτό το "el" μου θυμίζει Λιακόπουλο. άλλαξέ το! ΕΛ-ΛΕΟΣ!

etalon είπε...

εμενα παλι αυτο το el μου φαινεται το πιο...ελ-πιδοφορο ολων(παντα μ'ενα σεναριο στο μυαλο μου) το καλυτερο ειναι οτι απο τις φωτογραφιες διαπιστωνω οτι ειμασταν σχετικα κοντα κριμα να μη γνωριζομαστε.Φυσικα εμεις στην ιδια ευθεια αλλα εντελως μπροστα.Πορωση!

Nikolakis είπε...

an omws alaksei to el tote tha karfwsei to onoma .

darkenlight είπε...

den iksera oti to onoma kratiotan kryfo...

Κώστας είπε...

Καλημέρα

Neverlandean, κι εγώ το έχω προσέξει αλλά it's up to him να το αλλάξει!

etalon, ίσως την επόμενη φορά.. Το ελ-πιδοφόρο τέλειο!

Nikolakis και darkenlight, ο el μου ζήτησε να αφήσω να σας απαντήσει ο ίδιος, οπότε θα το σεβαστώ.
(ναι, αυτό είναι απειλή!)

Apsoy είπε...

Πόσο ήθελα να είμαι κι εγώ εκεί...!

Αλλά παραδόξως, δε ζήλεψα... απλά χαμογέλασα...! :)

Κώστας είπε...

Ξέρεις τι έχω παρατηρήσει σε αυτές τις εκδρομές για συναυλίες;

Πάντα το 50% είναι η συναυλία και το άλλο 50% (για να μην πω περισσότερο) είναι η παρέα, το ταξίδι, οι βόλτες, οι καφέδες, το φαγητό...

el είπε...

Ουδεν Κρυπτόν Υπό Τον Ήλιον, Σωτήρη..

Νίκο, μην παραπλανείς τον κόσμο..το όνομα μου έχει αναφερθεί εδώ μέσα..

Neverlandean, χάθηκε να σου θυμίζει το αεροδρόμιο; :P

Για όσους το ξέχασαν, με λένε Λευτέρη, το οποίο προέρχεται από το (Ελ) Sodade! Όχι Κορίτσια...Από το (Ελ)ευθέριος!Τόσο απλό!

Lensman είπε...

Se zilevw pou ides tin Tori.

Gamw to.

Κώστας είπε...

Lensman, δε θα πω λόγια παρηγοριάς! Καλά κάνεις και ζηλεύεις! Ήταν πολύ καλή (κι αυτό το λέω εγώ που ήξερα μόνο ένα τραγούδι της)!