Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2007

χωρίς σχόλια!!!


Philips BTM-630

9 σχόλια:

kat. είπε...

καλό θα είναι τώρα αυτό;
εγώ το έχω πει, το λέω και θα το πω ξανά..
σαν το i-pod δεν υπάρχει..
τίποτα καλύτερο!!

Κωστής είπε...

Και η τιμούλα αυτού...?

Κώστας είπε...

Κατ, με το συμπάθειο, αλλά το νόημα αυτού του ποστ μόνο ένας γκέι μπορεί να το καταλάβει!

Κωστή, το όνομα του μοντέλου δεν το πρόσεξες;

veloz είπε...

dld emeis oi straight na min prospathisoume kan??
kapoio tip na mas boithiseis??

g for george είπε...

Α ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

Το 'πιασα!!!!

Α ρε Κώστα, καλόοοοοοο!!!!!

kat. είπε...

παιδιά..
δεν το κατάλαβα!
συγνώμη..αλλά..

Dante είπε...

Εχμμμμ...
Bisexual Thinking Marriage...?
Be The Man...?
Bitchy Tanned Matron...?
Butch Trimmed Metrosexual...?

Δηλαδή εγώ που έχω αμφιβολίες για το τι σημαίνει αυτό το πράγμα, να αρχίσω να το ξανασκέφτομαι...; :S HOOOOLY SHIT...!!!

Κώστας είπε...

Μόνο ο g for george μου φαίνεται ότι το βρήκε!!!

Οι υπόλοιποι προσπαθήστε λίγο ακόμα!


Το μόνο tip που μπορώ να δώσω είναι ότι έχει να κάνει με το όνομα του μοντέλου (και δεν εννοώ τα νούμερα!)

Κώστας είπε...

"Btm" είναι διαδεδομένη συντομογραφία της λέξης "bottom", που έχει να κάνει με τον παθητικό ρόλο στο κρεβάτι.