Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2007

Οι τελευταίες μέρες

Νιώθω ότι αν αφεθώ να γράψω όσα έζησα το τελευταίο επταήμερο, θα πλημμυρίσει το blog με μουσικές, εικόνες, κίνηση, φώτα απ' τους προβολείς της συναυλίας, αλάτι απ' τη θάλασσα της Χαλκιδικής και ένα πλήθος από βαθιά και έντονα συναισθήματα.


Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, ήμουν στο Πευκοχώρι και έκανα τις πρώτες μου (μίνι) διακοπές για φέτος.

Πέρασα καταπληκτικά, χωρίς να το περιμένω, καθώς είχα ξαναεπισκεφτεί αυτό το μέρος πολλές φορές στο παρελθόν. Τελικά η καλή παρέα έκανε το θαύμα της! Το διήμερο πέρασε γρήγορα και ζεστά.








Όσο θυμάμαι το Σαββατόβραδο που προηγήθηκε στη μελαγχολικά άδεια Θεσσαλονίκη (07/07/07), η αντίθεση ανάμεσα στις φωτογραφίες που τράβηξα τότε και μία βδομάδα μετά μου φαίνεται ακόμα πιο έντονη.








Πριν προλάβω καλά καλά να επιστρέψω από το Πευκοχώρι, ετοίμαζα τις αποσκευές μου για Αθήνα! Προορισμός μου το fly beeyond festival και συγκεκριμένα η 2η μέρα του, κατά την οποία εμφανίζονταν με την ακόλουθη σειρά οι matisse, tori amos, air και οι james!








Το φεστιβάλ διεξήχθη στο χώρο του Ολυμπιακού Σταδίου.

Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε στις 6 το απόγευμα και τέλειωσε γύρω στη 1 το βράδυ..











Η συναυλία, στην οποία θα αναφερθώ αναλυτικότερα στο επόμενο ποστ, οι φίλοι από την Αθήνα (Γ. Μ. και Ν. ευχαριστούμε πολύ!), τα μαγαζιά όπου καθίσαμε, τα παιδιά που γνωρίσαμε στο τρένο και μας έκαναν συντροφιά και στη συναυλία, συνέβαλαν όλα στο να περάσουμε υπέροχα!


Και τέλος, ο μικρός μου el, που με συνόδευσε στην Αθήνα και έτσι μου δωσε την ευκαιρία να τα ζήσω όλα αυτά, είναι και το πρόσωπο με τον καθοριστικό ρόλο στο να γίνει αυτό το ταξίδι!

Του χρωστάω πολλά...

14 σχόλια:

QuelMarth είπε...

axou oloi pigate ektos apo emena?! perimenw entiposis

telies oi photos!

polla filakia

les_boi είπε...

α ρε Κώστα ήμουν στο ΟΑΚΑ μια μέρα πριν και μετα απο σενα έχασα βέβαια και τις 2 συναυλίες(στη μια γιατι άργησα,στην άλλη γιατι ακυρώθηκε) αλλά βόλταρα τζαμπατζίδικα..κρίμα που δεν σε πέτυχα...
;-*

etalon είπε...

μα καλα ΟΛΗ η θεσσαλονικη ηταν εκει? εγω παλι γιατι ειδα μονο την...μιση?
κατι γραφω κι εγω για ολα αυτα αλλα περιμενω και τα δικα σου μαζι με φωτο...

Neverlandean είπε...

Ο τίτλος του ποστ άκρως ανατριχιαστικός! Άκου "οι τελευταίες μέρες"! Ποιος είσαι, η Σόφι Σολ; :PPPPPPPP

relative_stranger είπε...

Αντε και στα δικά μου. Μίνι διακοπές θα πάω και εγώ.
Ωραίες και οι φώτο ειδικά η πρώτη (γιατί διακοπές λιγουρεύομαι κι εγώ οπότε ποια θα μ' άρεσε).

PS Τελικά μόνο εγώ δεν πήγα james...

g for george είπε...

Ωραίες φωτό!

Και χαίρομαι που πέρασες καλά. Άντε, να περνάμε και λίγο ωραία...

Αναμένουμε να ξεπεραστεί μια συγκεκριμένη μέρα, οπότε θα ξέρουμε ότι πέρασες ακόμα καλύτερα! ;-))

kat. είπε...

οι τελευταίες μέρες..
ας μείνουν για πάντα!!
ε;
και εγώ θα το ήθελα..
αλλά..

darkenlight είπε...

Einai poly euxaristo to post sou. Elpizw na min stamatisoun pote na yparxoun meres san autes! einai oi pio shmantikes sti zoi mas! Oi photo ta spane...
Se misw thanasima.... Den pane Tori kai mou to petane etsi sta moutra :P

FreDDy είπε...

καπως ετσι ενιωθα και εγω οταν πηγα Καρπαθο , Ροδο και Κω πριν μερικα χρονια...
ειναι ωραια να βλεπεις νεα μερη....

Neverlandean είπε...

Όλοι σας χαίρεστε τις τελευταίες σας μέρες βλέπω. Μουχαχαχαχαχαχα! :P

Κωστής είπε...

Ρε π***τη μου, κατέβηκε η Θεσσαλονίκη για τη συναυλία κι εγώ που ήμουν Αθήνα δεν μπόρεσα να πάω...gggggrrrrrrr

Κώστα μου, χαίρομαι που πέρασες καλά αυτές τις ημέρες. Πάντα τέτοια. :)

PS. Οι φωτό από το ΟΑΚΑ είναι κορυφαίες!

Κώστας είπε...

QuelMarth, ευχαριστώ!

les_boi, σε σκέφτηκα, είναι η αλήθεια, όταν ήμουν Αθήνα, αλλά δεν είχα το νούμερο σου.
Next time!

etalon, αφού σου άρεσαν οι Air σε συμπαθώ ακόμα περισσότερο :)

Neverlandean, ποια είναι αυτή; Πάντως έχεις δίκιο. Εντελώς ανέμπνευστος τίτλος και αναίτια πεσιμιστικός (σαν κι εμένα!)

relative_stranger, καλές διακοπές σου εύχομαι ολόψυχα!

g for george, εσύ έχεις πιάσει το βαθύτερο νόημα της ζωής ;)

kat, αλλά;

darkenlight, είναι πολύ ευχάριστο το ποστ μου; Να αρχίσω να ανησυχώ δηλαδή...
Thanx για τις ευχές και για τις φώτος!

FreDDy, καλωσήρθες!

Κωστή, θενξ για τις φώτος. Την επόμενη φορά κάνε ό,τι μπορείς για να πας (ναι, θα υπάρξει επόμενη φορά!)

veloz είπε...

loipon, na sou pw ti apokomisa apo ti valencia, ti geneteira tou kalatraba??? o typos mas douleyei psilo gazi!!
eftiakse 5 sxediakia, ton akriboplirwsan kai twra poulaei ta idia sxediakia se olo ton ypoloipo kosmo (ennoeitai gia na ton ksana-akriboplirwsoun!)

pare mati: www.cac.es

Κώστας είπε...

Ωραία σχέδια όμως!

Άλλωστε και ο δικός μας αρχιτέκτων... Μπάμπης Βωβός σε όλα τα κτίρια του τα ίδια μέτρα και μοτίβα ακολουθεί.