Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2007

Strange dream...

Ονειρεύτηκα ότι είχαμε πάει σε ένα μέρος για να μείνουμε προσωρινά (δεν ξέρω αν ήταν λόγω διακοπών, μετακόμισης ή κάτι άλλο). Πάντως ήμασταν πολλοί άνθρωποι και δε γνωριζόμασταν όλοι μεταξύ μας. Ένας από αυτούς λεγόταν Γιάννης και ήταν ψηλός με ενδιαφέρουσα εμφάνιση, αλλά σίγουρα προβληματικός ως προς τον χαρακτήρα του.

Από την πρώτη στιγμή έδειξε επιθετική και εκκεντρική συμπεριφορά. Ενώ όμως οι υπόλοιποι έδειχναν να μη σκάνε και να αδιαφορούν γι' αυτόν, εγώ προσπάθησα να τον προσεγγίσω και να βγάλω τον καλό του εαυτό. Ματαίως.

Κάποια στιγμή, αφού είχα απογοητευτεί, του είπα: "Ένας φίλος μου, ο Νίκος, είπε ότι οι άνθρωποι που συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο, το κάνουν πάνω στην αγωνιώδη προσπάθεια τους να ξεχωρίσουν. Έχει δίκιο τελικά".

Δυστυχώς, από τότε η επιθετικότητα του προς εμένα εντάθηκε, με αποκορύφωμα να αλλάξει κρυφά τα καπάκια του κινητού μου με του δικού του (είχαμε το ίδιο μοντέλο), που ήταν σχεδόν διαλυμένα!

Δυσκολεύτηκα πολύ να τον πείσω να μου τα δώσει πίσω και όταν τελικά το έκανε και πήγα να τα περάσω, πρόσεξα μια μικρή λεπτομέρεια: δεν υπήρχε στη συσκευή καθόλου χώρος για μπαταρία! Τότε κατάλαβα ότι είμαι σε όνειρο!!

Του το είπα φωναχτά, διαλύοντας ταυτόχρονα το κινητό μου και άρχισα να τον κυνηγάω. Τον πρόλαβα μετά από λίγο σε ένα λεωφορείο και του μίλησα:

-Δύο πράγματα θέλω να σου πω. 1) Βλέπουμε όνειρο. Το κινητό δεν είχε θέση για μπαταρία! 2) Ήσουν άδικος απέναντι μου. Ήμουν ο μόνος που προσπάθησε να σε προσεγγίσει και δε σε απέρριψε εξ αρχής λόγω του χαρακτήρα σου. Η άποψη σου ότι είμαστε όλοι ίδιοι δεν ίσχυε για μένα!

Αυτός δε μιλούσε, αλλά έδειχνε να με πιστεύει. Είχα πάρει το όνειρο στα χέρια μου και το διασκέδαζα αφάνταστα!

-Τώρα μόλις ξυπνήσω, το πρώτο που θα κάνω, είναι να ψάξω που έχω παρκάρει το αυτοκίνητο μου, γιατί σε αυτήν τη διάσταση δεν μπορώ να θυμηθώ και αγχώνομαι λίγο!

Μετά τον αποχαιρέτησα και με αποχαιρέτησε κι αυτός, αλλά λίγο πριν ξυπνήσω αποφάσισα να εκμεταλλευτώ στο έπακρον την κατάσταση στην οποία βρισκόμουν:

-Κι αν θες να ξέρεις, εμένα που με κορόιδευες τόσο καιρό ότι είμαι σαν τους άλλους, είμαι ομοφυλόφιλος κι έχω γκόμενο πάνω από ένα χρόνο. Τώρα που θα ξυπνήσω, θα ξυπνήσω δίπλα του. Κι αν δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις αυτό.... (και τον φίλησα! σκέφτηκα ότι ίσως είναι η μοναδική μου ευκαιρία να φιλήσω κάποιον μέσα σε κόσμο και να μην αντιδράσει κανείς!)

Γιάννης: Είχες δίκιο. Είναι όνειρο, κανένας δεν έδειξε να εκπλήσσεται!

Τότε όλα μαύρισαν και άρχισα να ξυπνάω. "Ξύπνησα" αλλά ήμουν σε ένα κρεβάτι μόνος μου στο χωριό μου. Τότε κατάλαβα ότι δεν είχα ξυπνήσει. Δευτερόλεπτα μετά, ξυπνούσα και έβλεπα τον μικρό να κοιμάται δίπλα μου. 27-06-2007 11:37πμ

13 σχόλια:

Βορέας είπε...

ή μήπως κοιμάσαι ακόμη....;

Κώστας είπε...

Πολύ καλό σχόλιο Βορέα! Αλήθεια πότε παύουμε πραγματικά να κοιμόμαστε και ξυπνάμε;

Υγ: Τελικά βρήκα που είχα παρκάρει το αυτοκίνητο!

g for george είπε...

Περιττό να σου πω ότι έχω λυθεί στα γέλια!

Εκεί που πρέπει να με άκουσε το υπόλοιπο σπίτι ήταν με τα καπάκια των κινητών! Πραγματικά κορυφαίο!!!!!!

Ένα από τα καλύτερα ποστ που έχεις κάνει και ένα από τα καλύτερα που έχω διαβάσει!!!

Kωστής είπε...

Πολύ δυνατό όνειρο! Και μάλιστα το ότι είχες συνείδηση ότι δεν ήσουν ξύπνιος την ώρα που το έβλεπες...

Μακάρι να έβλεπα κι εγώ τέτοια όνειρα...
Αναρωτιέμαι όμως, μήπως όντως αυτό το παιδί στον ύπνο σου υπάρχει πραγματικά και έτυχε να δει το ίδιο όνειρο χτες το βράδυ.
Ποιος ξέρει...

Έχει συμβεί πάντως να βλέπω το ίδιο όνειρο με κάποιον άλλο.

mr. F είπε...

What is the Matrix?

el είπε...

έτυχε να βρίσκομαι στην "κουζίνα του συγγραφέα" (κουλή στιγμή)..

προσωπικά-το εξέφρασα και άμεσα-, δε με ενθουσίασε σαν όνειρο.. χωρίς σεξ, ίντριγκα, κανένα φόνο; (σου χω πει κόψε τη sailor moon και δες λίγη 10η Εντολή!)

Κωστή, μπάστα (όχι σασα!!-προς Θεού) "μήπως όντως αυτό το παιδί στον ύπνο σου υπάρχει πραγματικά και έτυχε να δει το ίδιο όνειρο χτες το βράδυ"..?

αυτό σημαίνει ΑΠΙΣΤΙΑ (μην ξεχνάτε το φιλί) κι εγώ δεν τα σηκώνω αυτά..γιατί ξεκινάνε από όνειρα και μετά γίνονται πραγματικότητες..απαπα! (πες τα Δέσποινα!)κρίμα να μείνετε καλοκαιριάτικα χωρίς blogger!

Αυτά..λίγο κουλό το σχόλιο μου (η τυποποίηση του ποινικού φαινομένου φταίει)..I'll be BACK!(και αυτό ΝΑΙ,είναι ΑΠΕΙΛΗ)!! Φιλιά Πολλά!

- είπε...

ti wraio oneiro :)

Anubis είπε...

Κωστή συμβουλεύτηκα το σοφό φίλο μου Thoth, που είχε έρθει βίζιτα το απόγευμα στο ναό μου. αυτός γνωρίζει από όνειρα (τύφλα νά 'χουν η Μύριαμ κ ο Τζόσουα, ή το ανάποδο, πάντα μπέρδευα αυτό το ζέυγος) και να τι μου εκμυστηρεύτηκε:
"το παιδί στο όνειρο σου, είναι ο ίδιος σου ο εαυτός. αλλά όχι τόσο απλά. είναι η πλευρά σου που έχεις αφήσει σκοτεινή και για τους λόγους σου δεν έχεις αφήσει να βγει στην επιφάνεια. θέλεις να τον γνωρίσεις πλέον. το τέχνασμα με τα καπάκια από τα ΝΟΚΙΑ κινητά σας (είχε και φοβερό ΝΟΚΙΑ handsfree -το είδε κ αυτό ο Thoth-) είναι η επιθυμία του, να έρθει στην επιφάνεια, να έρθει σε επαφή μαζί σου. το φιλί είναι η ανάγκη σου για εσωτερική ισορροπία. κοίταξε τι ακριβώς παραμελείς μέσα σου. ποιο κομμάτι φοβάσαι να εξωτερικεύσεις, γιατί δεν θες να δεχθείς κριτική από τους φίλους σου. είναι βάσιμοι οι φόβοι σου; ήδη το "ξύπνημα" μόνος στο κρεβάτι δείχνει ξεκάθαρα, ότι αυτή η πλευρά σου μπορεί να διώξει φίλους σου. ποιο έχει τελικά μεγαλύτερη σημασία για σένα;"
στο σημείο αυτό τον διέκοψα, γιατί είχε πέσει σε κρίση, έβγαζε αφρούς ο καημένος και ενώ εγώ τον είχα καλέσει για μια λεμονάδα, αυτός κατέληξε να είναι σαν την Κορομηλά όταν έμαθε ότι δεν ανανεώθηκε το συμβόλαιο της με το σταθμό. άσε που πρέπει να ξανασφουγγαρίσω το ναό μου, από τους αφρούς του. για όποια άλλη θεία συμβουλή χρειαστείς, κάνε μας μια σπονδή και θα σου απαντήσουμε. εγώ βέβαια απαντώ και σε ηλεκτρονικό ταχυδρομίο...
φιλιά από την ζεστή Αίγυπτο
xx

Neverlandean είπε...

Κουλό!

Η ατάκα της ημέρας:
"Βλέπουμε όνειρο. Το κινητό δεν είχε θέση για μπαταρία!"

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Κώστας είπε...

g for george, εγώ απλά μετέφερα αυτά που έγιναν στον ύπνο μου.

Οπότε αν πρέπει να ευχαριστήσω κάποιον, αυτός είναι το υποσυνείδητο μου!
Α, και το "Γιάννη"!

Kωστή, μου συμβαίνει που και που αυτό, να έχω συναίσθηση ότι ονειρεύομαι. Όταν ήμουν μικρός, έπεφτα από το μπαλκόνι (στον ύπνο μου!!!) για να ξυπνήσω.

"Έχει συμβεί πάντως να βλέπω το ίδιο όνειρο με κάποιον άλλο."
Πρέπει να είναι φοβερή εμπειρία. Πώς το ανακαλύψατε;

mr. F, ignorance is bliss.

el, μη με συκοφαντείς! Πότε μου δεν είδα sailor moon!

Μη μιλάς για απιστία εσύ el, γιατί έχεις δει κι εσύ πονηρά όνειρα (άλλωστε αυτό δεν ήταν πονηρό, απλά ήθελα να βεβαιωθώ ότι είχα δίκιο! :P )

-, :)

Anubis, πρέπει να σου πω ότι διάβασα το σχόλιο σου πολλές φορές, προσπαθώντας να δω αν η ανάλυση του ονείρου έχει βάση στη δική μου περίπτωση.

Δεν κατέληξα, αν και βρήκα κάποια πιθανά στοιχεία, ωστόσο σαν σκεπτικιστικό πνεύμα, δεν μπορώ να μην αναρωτιέμαι, μήπως απλά είδα τα κινητά και τα καπάκια, επειδή ασχολούμαι πολύ με αυτά!

Neverlandean, κι αν επρόκειτο για κάποια εικόνα απ' το μέλλον όπου τα κινητά θα έχουν αναπτύξει νέα τεχνολογία που δε θα χρησιμοποιεί τις παραδοσιακές μπαταρίες; ε; Εεεεε;

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Θέλω και εγώ να δω κάτι διαδραστικό. Μα πώς τα καταφέρνεις και επεμβαίνεις στα όνειρά σου; Μόνο μία φορά το έχω πετύχει πριν από 15 χρόνια περίπου, ποτέ ξανά.

billzouk είπε...

Αυτο θα γινοταν ωραια μικρου μηκους.

Κώστας είπε...

Σμέμνιος Ναΐτης, μη νομίζεις ότι είναι κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά, αλλά όποτε συμβαίνει έχει πολύ γέλιο!

billzouk, πολύ μικρού όμως!