Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2007

Queer As Folk: Το χρονικό του τέλους

Τρίτη 26 Ιουνίου 1:40πμ
Μόλις είδα το 3ο επεισόδιο απ' το τέλος, της σειράς queer as folk και κλαίω... Δεν είναι η πρώτη φορά που με συγκινεί κάτι που βλέπω, σε ταινία η σειρά.

Ούτε είναι η πρώτη φορά που νιώθω αυτή τη συγκίνηση τόσο βαθιά. Αλλά αυτή τη φορά νιώθω μια γενικότερη θλίψη και απογοήτευση μαζί, γιατί η κατάσταση που περιγράφει το επεισόδιο, κατά τη γνώμη μου δεν είναι καθόλου υπερβολική ή εξωπραγματική.

Δε θα επεκταθώ, γιατί θέλω να αποφύγω όσο μπορώ τα spoilers*.

Το άλλο που αναδεικνύει συνολικά η σειρά και με έχει συγκλονίσει αυτή τη στιγμή, είναι η δύναμη της αγάπης. Τι μπορούμε να κάνουμε για χάρη της, πόσο μακριά μπορούμε να φτάσουμε.. Ναι, πάντα με συγκινεί η αγάπη, γιατί είναι από τα πιο ανεξήγητα και ανιδιοτελή συναισθήματα.

[παύση]

Τα δάκρυα ξεκίνησαν από το προηγούμενο επεισόδιο. Σίγουρα βοηθάει ότι πρόκειται για τα τελευταία επεισόδια. Όποιος έχει αγαπήσει πολύ κάποια σειρά (οι περισσότεροι πιστεύω), με καταλαβαίνει.



Τρίτη 26 Ιουνίου 5:00μμ
Μόλις είδα το προτελευταίο επεισόδιο του qaf. Ούτε εγώ ξέρω πώς κρατιέμαι και δεν βλέπω και το τελευταίο.

Ευτυχώς τα πράγματα στη σειρά πάνε αρκετά καλά κι αυτό με κάνει χαρούμενο. Δεν έχω πολλά να πω αυτή τη φορά και χαίρομαι πολύ γι' αυτό.



Πέμπτη 28 Ιουνίου 7:37μμ
Είδα το τέλος... Τα συναισθήματα μου ανάμεικτα. Χαρά και πόνος μαζί.

Πραγματικά αδυνατώ να μεταφέρω αυτά που νιώθω. Νιώθω ότι η οποιαδήποτε περιγραφή θα είναι κατά πολύ κατώτερη των ίδιων των συναισθημάτων μου και άρα κατά κάποιο τρόπο θα τα ευτελίζει.

Τέλος, λοιπόν για το queer as folk. Ελπίζω αυτό το ποστ να σταθεί αφορμή για όσους δεν έχουν ασχοληθεί με τη σειρά, να το κάνουν. Τους το προτείνω ανεπιφύλακτα!



Υγ: Πριν 2 εβδομάδες ένας γνωστός μου είδε το τέλος της σειράς και έκλαιγε για ώρες. Τον κορόιδεψα και σκέφτηκα ότι πρέπει να είναι πολύ pathetic για να κλαίει τόσο πολύ με κάτι μη πραγματικό, δηλαδή ψεύτικο. Ειρωνία...


*spoilers: όταν αποκαλύπτεις την πλοκή ή το τέλος ενός έργου σε άτομα που δεν το έχουν δει

38 σχόλια:

Κωστής είπε...

Όπως σου είπα και στο mail μου, αυτή η σειρά ήταν η αιτία για πολλά προβλήματα με την οικογένειά μου.

Αλλά ένα θα πω : ότι μου άρεσε πολύ. Κυρίως γιατί δείχνει ότι οι ομοφυλόφιλοι έχουν σχεδόν τα ίδια προβλήματα(αν όχι περισσότερα) με τους str8.

Ομολογώ ότι δεν είχα τα κότσια να δω το τελευταίο επεισόδιο αφού είδα το προτελευτάιο, μόνο σκηνές. Μία από τις σκηνές που θα μου μείνει για πάντα είναι η τελευταία. Ήταν απίστευτη!

So, the thumpa thumpa continues...it always will...no matter what happens...no matter who's president.
As our lady of disco, the divine Gloria Gaynor has always sang to us...We will survive...

Anubis είπε...

όντως το QAF είναι πολύ καλή σειρά, και στα μυνήματα που περνά και στις φατσούλες που κατά καιρούς παίζουν ή συμμετέχουν.
απορώ γιατί δεν προβάλλεται ακόμα στην Αίγυπτο. ευτυχώς για μας τους θεούς, μαζευόμαστε στο ναό του Όσιρι που έχει και καλωδιακή και τη βλέπουμε.
κάτι που ήθελα να σε ρωτήσω Κώστα είναι γιατί πιστεύεις ότι υπάρχει ανιδιοτελής αγάπη; πιστεύεις και στη φιλαλληλία; μήπως μέσα από την αγάπη που δίνουμε εισπράττουμε περισσότερα; μήπως οι λόγοι είναι βαθύτερη στα συναισθήματα μας;
η συζήτηση είναι μεγάλη υπάρχουν σοβαρά επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές. θα ήθελα να σκεφτείς και την άλλη άκρη για μερικές στιγμές.

aggelika είπε...

Πότε μην λες ποτέ με τις ταινίες (ή τις σειρές). Εμένα μου έχει τύχει να κλάψω με ταινία από την αρχή μέχρι το τέλος και να μην μου αρέσει καθόλου!

mr. F είπε...

Θέλω να το δω και εγώωωωω!!!! Ζηλεύω! που το βρήκες! Μολόγα!

Neverlandean είπε...

Ααα, τώρα βλέπω Heroes. Είμαι κομπλέ.
Αλλά θέλω πολύ να το δω.

Jangel είπε...

Γειά!!Τώρα ξεικίνησα να το βλέπω,έχω πορωθεί,σε λιγότερο από ένα μήνα εχω φτάσει τρίτη σεζόν,χωρίς υπότιτλους όμως,ένας Γκαντ ξέρει τι καταλαβαίνω!Στην Πέμπτη σεζόν σταματάει?

Κώστας είπε...

Κωστή, ήθελα κι εγώ να βάλω quote τα τελευταία λόγια, αλλά φοβόμουν μήπως κάποιοι δε θέλουν να ξέρουν το τέλος.
Τελικά, όμως καλά έκανες, γιατί δεν αποκαλύπτει τίποτα από την πλοκή του έργου.

Anubis, το έχω σκεφτεί. Μάλιστα, πέρασα μια μεγάλη φάση όπου δεν δεχόμουν ότι υπάρχει ανιδιοτελής αγάπη γιατί στις περισσότερες σχέσεις σήμερα, αγαπάμε όταν μας αγαπάνε και αγαπάμε για να μας αγαπήσουν...
Τελικά όμως κατέληξα ότι υπάρχει και ανιδιοτελής αγάπη, έστω κι αν είναι σπάνια.

aggelika, όλοι οι συνδυασμοί είναι εφικτοί κι όλα τα ενδεχόμενα ανοιχά. Αν μου έμαθε κάτι η ζωή τον τελευταίο καιρό είναι αυτό.

mr. F, στα γνωστά προγράμματα file sharing (πχ emule) και σε site με σειρές.

Neverlandean, καλοί οι heroes?

Jangel, δε θυμάμαι να σε έχω ξαναδεί στα μέρη μου, οπότε επέτρεψε μου να σε καλοσορίσω!
Εγώ κατάφερα να βρω και υπότιτλους.
Ναι, η 5η είναι η τελευταία.
Φιλική συμβουλή: προσπάθησε να τα βλέπεις με αυτοσυγκράτηση γιατί ούτε που θα το καταλάβεις πότε θα τελειώσουν!

giannhs είπε...

Geia sou Kwsta!
To QAF to evlepa me porwsh otan to provale to star tooote 2001-2002.
Skepsou oti ksypnousa sth mesh ths nyxtas gia na vevaio8w oti to video egrafe sth swsth wra, mias k to kanali den eixe sta8erh wra provolhs. Dystyxws apo tote exw meinei poly pisw k aporw pws par'olh thn porwsh mou den exw kanei ton kopo n'apokthsw tous ypoloipous kyklous.
Eimai tembelhs gamwto... Isws twra to psaksw mesw twn sites pou grafeis h telika agorasw ta dvd na ksemberdeuw (epidh eimai asxetos me net mou fainetai xaotiko to psaksimo).Apo mia grhgorh matia sto blog sou, fainetai endiaferon. Mou aresei o tropos pou apotyponeis tis skepseis sou. An mou epitrepeis 8a to eksreunisw sto mellon gia na se gnwrisw kalytera.Paw na kanw mia voutia twra. See you!

Y.S.
Gia na mhn anarwtiesai se vrhka mesw tou Panou

darkenlight είπε...

Egw evlepa to QAF epi epoxes star enw phgaina sxoleio kai eprepe na ksypnhsw stis 7.30 to argotero... San zompi pigaina sxoleio... Afou oloi nomizan oti proothousa style me smokey eyes...:P

Κώστας είπε...

giannh καλωσήρθες στο blog!

Για ό,τι βοήθεια χρειαστείς σχετικά με τη σειρά, στείλε μου email.

Καλές βουτιές!

darkenlight, δεν είδες και πολλά τότε :p
Πάντως η προσπάθεια σου είναι αξιέπαινη!

revqueer είπε...

Είμαι ο μόνος γκέι που δεν έχει δει QAF. Μήπως πρέπει να κάνω κάτι γιάυτό;

Κώστας είπε...

Είμαι κατά των στερεότυπων. Τα qaf τα έβλεπα από ένα κύκλο και μετά παρέα με str8 φίλο μου.

Και γιατί πρέπει όποιος είναι γκέι να τα δει;

Αν νιώθεις την περιέργια να τα δεις, λόγω όσων έχεις διαβάσει και ακούσει, κάντο. Αν όχι, μην το κάνεις. Απλά πράγματα!

Καλωσήρθες στο blog!

Lensman είπε...

Yeah same experience here.

Cried my eyes out.

Ate, yia des to Six Feet Under. I GUARANTEE you, it will change your life. Xoris exaggeration.

Kai tha klapseis parapano.

Κώστας είπε...

Lensman, το έχω ξανακούσει αυτό, για το six feet under και το έχω βάλει στο πρόγραμμα να την δω.

Καλωσήρθες!

FALLEN ANGEL είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ BLOG, ANYWAY, ΤΟ QAF ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΓΩ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΟΤΑΝ ΣΤΟ STAR. ΜΠΗΚΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ SITE ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΓΥΡΙΣΕ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ, ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ 25. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ DVD CLUB Η ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ. ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΑΝΣ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΓΑΜΕ. (ΤΙ ΛΕΩ ΠΑΛΙ?) ΑΥΤΗ Η ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΡΙΧΝΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΒΑΘΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΩ ΕΔΩ ΠΟΥ ΖΩ. ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ BLOG. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Κώστας είπε...

Καλημέρα FALLEN ANGEL και καλωσήρθες.
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι πολύ όταν κάποια ποστ μου διαβάζονται τόσο καιρό μετά και είναι χρήσιμα για κάποιους.
Απ' ό,τι φαίνεται οι περισσότεροι μάθανε το queer as folk απ' το σταρ! Κρίμα που το έκοψε από τον πρώτο κύκλο..
Ακόμα κι αν το βρεις κάπου να πωλείται, να έχεις υπόψην σου ότι δε θα έχει ελληνικούς υπότιτλους. Εγώ νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος είναι να το κατεβάσεις μέσω ίντερνετ. Για οποιαδήποτε βοήθεια στείλε μου email.
Αλήθεια, πού ζεις;

FALLEN ANGEL είπε...

ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΤΡΑΓΙΚΟ????).ΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΣΚΕΦΤΕΙΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ GAY ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΨΕΥΤΙΑ ΣΕ ΟΛΑ, ΚΙ'ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ. Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΕΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ(ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕΤΑΞΥ ΓΚΕΙ ΑΤΟΜΩΝ). ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ (ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ) ΠΟΥ ΘΑ Σ'ΑΓΑΠΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΟΤΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕ ΤΟ ΓΚΟΜΕΝΟ Η ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΡΩΤΙΚΑ (ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΚΟ ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ). ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ QAF ΗΤΑΝ ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ (ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΟΛΟ). ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ BLOG. ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ!! ΕΙΣΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΩΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ GAY??? ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΦΙΛΙΑ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ. (ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ).

Κώστας είπε...

@FALLEN ANGEL, έχεις δίκιο για τη ψευτιά και σαν να μην έφτανε αυτό βγάζουν εκεί και όλα τους τα αποθημένα της καταπίεσης που υφίστανται έξω, με αποτέλεσμα τραγικές καταστάσεις.
Και στο περι φίλων έχεις δίκιο. 4 χρόνια τώρα που είμαι συνειδητοποιημένος, έχω αλλάξει παρέες πάρα πολλές φορές. Μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού οι άνθρωποι που έμειναν δίπλα μου για πολύ καιρό (βέβαια αυτό μπορεί να σημαίνει κι ότι είμαι ανυπόφορος :P )
Νομίζω πάντως ότι ανοίγεις πολλά και μεγάλα θέματα για συζήτηση, για τα οποία θα άξιζε τον κόπο να γίνουν ξεχωριστά ποστ, ίσως και blog. Έχεις σκεφτεί να ανοίξεις το δικό σου blog; :)

Ανώνυμος είπε...

παιδια το qaf ειναι η πρωτη σειρα που μιλαει εντελως εξω απο τα δοντια για τη ομοφυλοφιλια. it's a celebration of gay life. πολυ αναμεικτα συναισθηματα για μια σειρα που το 2003-2004 ηταν η πρωτη σε τηλεθεαση στο showtime. απο τις ποιο αξιολογες και πρωτοτυπες σειρες που γυριστηκαν ποτε.. αξιζει να παιχτει ολοκληρη και στην Ελλαδα.

Mercury είπε...

Γειά σου Κωστή, θα είμαι σύντομος γιατι μόλις σου έγραψα ένα κατεβατό και το έσβησα καταλάθος...! Απλα ήθελα να σου πω οτι θα σε διαβάσω σύντομα, γιατι τώρα προσπαθώ να ανεβάσω το πιλοτικό επισόδειο του QaF σε ενα torrent tracker το gamato.info για να το διαδώσω και σε άλλους που θα ενδιαφέρονται.. CU

A! Ειμαι και εγώ στα γενοφάσκια της δημιουργίας δικού μου Blog, Hurrey!

Κώστας είπε...

Ανώνυμε, δε νομίζω ότι θα παιχτεί ποτέ ολόκληρη στην Ελλάδα..

Mercury, καλωσήρθες! Θα σε επισκέπτομαι συχνά γιατί μου φαίνεται ότι έχεις πολλά να μοιραστείς :)

Mercury είπε...

οκ, Κωστή, Thnx!

Ανώνυμος είπε...

Είδα και τους 5 κύκλους σε λιγότερο από ένα μήνα... ειμαι επαρχιόπουλο 16 χρονων και ήταν πραγματικά ανακουφιστικό για μένα να δω ότι υπάρχει γκει ζωη πέρα από τα στερεοτυπα και την κλειστομυαλιά της επαρχίας. Πριν το φανταζόμουν σαν κάτι γενικό και αόριστο εκεί έξω τώρα ξέρω πως, που και γιατί υπάρχει. Ανυψωτικό το μηνυμα που περνουν τα τελευταία επεισόδια.. ΑΓΑΠΗ. Το μόνο που χρειαζόμαστε για να δεχθούμε τον αλλον ότι κι αν είναι, ότι και αν έχει κάνει, σε ότι κι αν πιστευει.. Την αγάπη μου σε όλους σας λοιπόν.. (αν κ ζηλευω που οι περισσοτεροι το ειδατε με υποτιτλους εγώ κάθε φορά έπρεπε να έχω παραμασχαλα και το λεξικό)

Κώστας είπε...

Ανώνυμο επαρχιόπουλο γεια σου! Χαίρομαι που παρά τις αντίξοες συνθήκες κατάφερες να το δεις ολόκληρο. Στο τέλος αυτό είναι που μετράει :)
Πραγματικά φοβερά τα μηνύματα και οι ιδεές που περνάει αυτό το σίριαλ. Δε σου κρύβω ότι σε μεγάλο βαθμό έχει διαμορφώσει τη ματιά μου απέναντι στον κόσμο. Δυστυχώς δε νομίζω ότι θα καταφέρουμε ποτέ να το δούμε να προβάλεται σε πανελλαδική εμβέλεια.
Γιατί δεν κάνεις ένα λογαριασμό στο blogger; Θα ήθελα να διαβάσω νέα σχόλια σου ή και ποστ σύντομα :)

johnny είπε...

Αυτος Κωστη ειναι ο λογαριασμός μου(επαρχιοπουλο 16). Να σαι σίγουρος ότι θα γνωμοδοτησω σε αρκετα posts(-;. Ειναι πραγματικα ομορφο σε αυτη την ηλικια να ανήκεις σε μια κοινοτητα ατομων που μοιραζονται τις ιδιες ανησυχιες κ πιστευω μαζί σου.

Κώστας είπε...

Καλορίζικος λοιπόν ο λογαριασμός!

Help είπε...

Παιδιά δεν έχω δει τη σειρά αλλά με ενδιαφέρει πολύ! Από αυτά που ακούω/διαβάζω κι από μερικά βιντεάκια του youtube κόλλησα κ θέλω πολύ να το δω.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει στα dvdαδικα της περιοχής μου. Από download/αναζήτηση υπότιτλων είμαι άσχετος γι αυτό μήπως υπάρχει κάποιο link με επεισόδια που να έχουν ενσωματωμένους ελληνικούς υπότιτλους, για παράδειγμα αν υπάρχει ανεβασμένος ο α' κύκλος έτσι όπως είχε προβληθεί από το Star.
Ούτε το ενδεχόμενο να παραγγείλω τηλεφωνικά τη σειρά δεν παίζει. Μένω με γονείς....

Pls βοήθεια!

Ανώνυμος είπε...

Σιγά μην παιχτεί ποτέ στην Ελλάδα ολόκληρη η σειρά.
α) Είναι πολλά τα χρήματα για την άδεια προβολής
β) λόγω του α, τα κανάλια θεωρούν ότι δεν θα έχει μεγάλη επιτυχία, γιατί (όπως θεωρούν τα κανάλια) απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό
γ) Όταν την έδειξε το Σταρ, δεν είχε μεγάλη θεαματικότητα.

Επίσης, το εκνευριστικό είναι ότι την περίοδο 2002-2003 το star έδειξε ολόκληρο τον 1ο κύκλο, αλλά μετά τις 4:00 τα ξημερώματα... Τι ύψους θεαματικότητα μπορεί να έχει μια εκπομπή που προβάλλεται μετά τις 4; Θα μπορούσαν να την βάλουν στην 1:00. Είχα δει μόνο κανά-δυό επεισόδια (λόγω του ότι δεν μπορούσα να ξενυχτώ, λόγω δουλειάς), αλλά ο στρέητ κολλητός μου, τα είχε δει όλα (όντας ξενύχτης και παιδί της νύχτας).

help είπε...

den me vohthas....

Κώστας είπε...

Αγαπητέ "help", θα προσπαθήσω να βοηθήσω.

Ελληνικοί υπότιτλοι για το queer as folk δεν υπάρχουν απ' ό,τι είμαι σε θέση να γνωρίζω. Εγώ όταν κατέβαζα τα επεισόδια βρήκα ελληνικούς υπότιτλους μόνο για ένα επεισόδιο... Ποιος ξέρει ποιος έκατσε και τους έγραψε!

Πάντως πιστεύω ότι είναι καλύτερα να βλέπεις τη σειρά με αγγλικούς υπότιτλους γιατί η οποιαδήποτε μετάφραση μειώνει την αυθεντικότητα της.

Για αγγλικούς υπότιτλους στείλε μου ένα email. Τα επεισόδια θα πρέπει να τα κατεβάσεις είτε από κάποιο πρόγραμμα όπως emule, torrent κτλ, είτε από κάποιο site όπως το rapidshare αν υπάρχουν εκεί.

Αν καταφέρεις να βρεις το queer as folk σε dvdάδικα είσαι ένας μικρός ήρωας (όπως έγραψα και πιο πάνω δε θα έχει ελληνικούς υπότιτλους).

Να έγραψε κάποιος τη σειρά όταν την πρόβαλε το σταρ και να την ανέβασε τώρα σε κάποιο σάιτ, χλωμό το κόβω...

Για ό,τι άλλο θες ρώτα :)



Ανώνυμε, το πιο ενοχλητικό από αυτά που έγραψες είναι ότι οι γκέι ή λεσβιακές σειρές* φαίνεται ότι ενοχλούν κάποιους τόσο πολύ στην Ελλάδα που όχι μόνο επιβάλεται να προβάλονται μεταμεσονύχτιες ώρες, αλλά και παράλογες... όπως στις 4 τα χαράματα..


Καλωσήρθατε και οι 2 στο μπλογκ!


*την τύχη του queer as folk δυστυχώς ακολούθησε πριν ένα μήνα και το l world που ξεκίνησε να προβάλει ο άλφα

tsutsuprutsu είπε...

paidia twra katalathos psaxnontas kati vrethika sto sygekrimeno blog! prin dyo meres ekleisa ti seira ki egw me poly ma pooooly syginisi! exw porwthei pragmatika me ti seira kai pistevw (ki auto oxi epeidi eimai gay) pw stha eprepe na provalontai kai alles tetoies seires oxi mono stin elliniki alla se oles tis tileoraseis! apisteuti skinothesia, teleia ploki, simantika munimata, katapliktikes mousikes epiloges! i seira mporei na aggiksei ton kathena pera apo sexualikes protimiseis! eilikrina leipame pou den exei allo akoma pistevw pws autoi oi irwes yparxoun eksw kai ligo poly tous eixa san parea mou olo auto to diastima! mporei na akoustei pathetic opws tha elege o Brian alla peira polla apo auti ti seira! kai pistevw me epireasan poly sto pws na antimetwpizw simeia tis zwis mou! alla opws mas exei tragoudisei apeires fores i diva mas Gloria Gaynor... "we will survive"...

Κώστας είπε...

tsutsuprutsu, τα λες τόσο ωραία και ολοκληρωμένα που σχεδόν δεν αφήνεις περιθώριο για περαιτέρω σχόλια :)

Ειλικρινά χαίρομαι που νέοι άνθρωποι βλεπουν τη σειρά και παίρνουν πράγματα απ' αυτή.

the-Vaios-show είπε...

Hello.Eτυχε να πετύχω το blog σου καθώς ήθελα να διαβάσω κάποια reviews για το qeer as folk και μιας και τελειώνω και το Six Feet Under που στιγμάτισε εμένα και χρειάζομαι κάτι ως αντικατάσταση,νομίζω ότι άμεσα θα αρχίσω να τη βλέπω!
Ευχαριστώ για το review!

Κώστας είπε...

the-Vaios-show καλώς με βρήκες.
Σου εύχομαι καλή διασκέδαση καθώς θα βλέπεις queer as folk!

Ανώνυμος είπε...

geia sas paidia. eimai megali thaumastria tis seiras (tin opoia kathisa kai eida mesw youtube, xwris ypotitlous kai me xalia poiotita-ayto leei polla gia tin aksia tis!) kai ithela na sas pw epeidi eida oti lete oti den yparxei se dvdadika, pos eida tis 2 prwtes season se dvdadiko stin omonoia.. ligo prin stripseis gia themistokleous vasika(eimai kainouria stin a8ina kai de ta paw kala me tis odous).den kserw an exei ypotitlous..

Κώστας είπε...

Αγγλικούς, ίσως, ελληνικούς όμως μπα...

Ανώνυμος είπε...

Για ελληνικούς υπότιτλους γουγλίστε "harrypopper", θα τους βρείτε! Ο άνθρωπος έκανε πολύ καλή δουλειά, να 'ναι καλά!

Μετά από 7 χρόνια παύσης (τόσο είναι από τότε που έπαιξε το Star το 1ο κύκλο)... μέσα σε 3 εβδομάδες, από 29 Ιανουαρίου μέχρι χθες 22 Φεβρουαρίου είδα τα 61 επεισόδια των κύκλων 2 έως 5... Κάψιμο!! Και η αλήθεια είναι πως θα μου λείψει η σειρά.

Ανώνυμος είπε...

paidia blepw auth thn seira apto youtube thn exw petuxei toses fores k mu aresei toso polu to zeugari...pou mporw na dw kanonika ta epeisodia kserete???? sas euxaristw. opoios mporei as mu steilei sto email mu azapi0609@hotmail.com