Σάββατο, 30 Ιουνίου 2007

Σκέψεις πάνω στο κλείσιμο του μήνα

1) Χθες το πρωί ξύπνησα με πονόλαιμο, επειδή κρύωσα στον ύπνο μου. Είναι η πρώτη φορά που χαίρομαι επειδή κρύωσα!

υγ: και τελευταία ελπίζω


2) Παρακολούθησα τις πυρκαγιές των τελευταίων ημερών που έκαψαν τη μισή Ελλάδα. Αν μπορούσα, θα οργάνωνα να μην κυκλοφορήσει αύριο καμία εφημερίδα, κανένα περιοδικό ως ένδειξη συμπαράστασης για τα δέντρα που κάηκαν.

υγ: αλλά κάπου νομίζω ότι διάβασα ότι το χαρτί για τα βιβλία και τα έντυπα έρχεται από τα δάση του Αμαζονίου.



υγ γενικό: Είχα γράψει κάτι άλλο στη θέση αυτού του ποστ, αλλά μία ακόμα διακοπή ρεύματος το εξαφάνισε. Ελπίζω το κείμενο αυτό να ΜΗΝ αυτοκαταστραφεί (νεύρα!).

12 σχόλια:

Neverlandean είπε...

Γιατί χάρηκες που κρύωσες;

kat. είπε...

Η δική μου τελευταία σκέψη του μήνα αφορούσε στο χρώμα της θάλασσας! Ταξίδευα βλέπεις...

δεν κατέλειξα πουθενά! μόνο στο γεγονός οτι όσο και αν φύγω, εδώ θα γυρίζω.

etalon είπε...

κωστα σ ευχαριστω.
δεν καηκαν μονο δεντρα. κοιτα λιγο υο ποστ μου και πεσ μου αν ειναι λογικο αυτο....
φυσικα το χειροτερο ειναι οτι ανεβηκα θεσσαλονικη κι επεσα χθες πανω στη φωτια στη βουρβουρου. ελεος

QuelMarth είπε...

perastika sou glike mou

ego ena pragma dilalw: o planitis katastrefete KANTE KATI GIAFTO!!

to klima allazi,o planitis iper8ermenete ke emis menoume apa8eis

Κωστής είπε...

Σωστά, γιατί χάρηκες που κρύωσες?

Εμένα το τέλος του μήνα έκλεισε με λίγη φρίκη και τσακωμούς με τους γονείς μου.
Όσο για τα δέντρα, λυπάμαι απίστευτα. Ειδικά εμείς εδώ στην Αθήνα θα πεθάνουμε αν δε γίνει κάτι άμεσα!

darkenlight είπε...

Εγώ ακόμα περιμένω να μας πεις γιατί χάρηκες που κρύωσες... Είχες πει ότι θα πεις σε σχόλιο...

boywalkinginthewoods είπε...


απαιτώ αναδάσωση τώρα

relative_stranger είπε...

ας προσπαθήσουμε να συμμετάσχουμε όπως μπορούμε και όπως πολύ ωραία τα λέει το παιδί στο προηγούμενο commnent.

Κατά τα άλλα χαίρεσαι που κρύωσες; Και σε πυρετό σου εύχομαι, αν είναι να το χαρείς...

Κώστας είπε...

Neverlandean, Κωστή, darkenlight και relative_stranger:

Μα είναι απλό! Όταν επί 10 μέρες και πάνω ξυπνούσα το πρωί ιδρωμένος και δεν μπορούσα να κοιμηθώ από τη ζέστη, ήταν μια ευχάριστη αλλαγή να ξυπνήσω κρυωμένος!
Σας φαίνομαι παράλογος; :S

kat, τα σχόλια σου ομορφαίνουν το μπλογκ μου.

etalon, σου απάντησα στα μέρη σου, αλλά στα ζώα που επέζησαν κανένας δε θα μπορέσει να εξηγήσει το γιατί...

QuelMarth, ευχαριστώ για τα περαστικά. Ο πονόλαιμος έφυγε, τώρα έχω ένα φοβερό πονοκέφαλο! GRRRRRRRRRR τα νεύρα μου!

boywalkinginthewoods, συμφωνώ απόλυτα με την πρωτοβουλία!

Apsoy είπε...

καταραμένες διακοπές (της Δεή...)!

Ώστε έτσι ε?
Κρύωσες?
Τώρα καλύτερα?
Ααααα...αααααααα...ααααψού!

kat. είπε...

υπερβάλεις καλό μου....

Κώστας είπε...

Apsoy, τώρα μια χαρά ευτυχώς.
Τι να πεις κι εσύ που είσαι μόνιμα κρυωμένος!

Κατερίνα, η υπερβολή είναι το χόμπι μου!