Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2007

15 σχόλια:

les_boi είπε...

πολύ όμορφο:-)

- είπε...

egw kserw pws telika de tha petousa. esy kwsta?

GrievedSolitude είπε...

Ωραίο το video clip! Η φωτογραφία, τα κοντινά πλάνα.. Φοβερό εκείνο με το κοριτσάκι, πριν το φιλί(που να καταλαβατε και 'σεις τώρα.. λολ) Λίγο το concept δε κατάλαβα.. πρέπει να ήταν λίγο αφηρημένο, εκτός και αν εγώ είμαι λίγο dufus, μπορεί να είναι και το 2ο.. χεχεε Όπως και να 'χει πολύ ωραίο clip.. Τι σε έκανε να το βάλεις σε post? Το τελείωμά του?..

sorry που το διέγραψα το παραπάνω, απλώς έκανα μια τροποποίηση..

Neverlandean είπε...

Δε το πιστεύω ότι βρέθηκε άνθρωπος να βιντεοσκοπήσει τα lost boys & girls μου καθώς πετούσαν! Ναι, εγώ τα είχα φωνάξει, ήταν ώρα για βραδινό και είχαν περάσει όλη τη μέρα χαζοχαζεύοντας. :P

etalon είπε...

She is with the sun
And it's out here
But where are you..
Go on a journey
And roam the streets
Can't see the way out
And so use the stars
She sits for eternity

And then climbs out
She's the glowing sun
So come out. I awake from a nightmare
My heart is beating
Out of control...
I've become so used to this craziness
That it's now compulsory
And here you are...
I'm feeling...
And here you are,
Glowing sun...
And here you are...
(And thats it)

g for george είπε...

Δεν έχω λόγια. Πραγματικά.

Πώς πάνε εκεί; θέλω να φύγω τώρα.

Apsoy είπε...

Περίμενε...g for george...
Περίμενεεεεε...
έρχομαι....

(Κώστα; Με καρα-ταξίδεψες...)
:)

g for george είπε...

Χαίρομαι που θέλουν κι άλλοι να κάνουν αυτό το ταξίδι :-))

φανταστείτε μας να κάνουμε όλοι το άλμα και να βλέπουμε τα πάντα από ψηλά. Πολύ καλό, Κώστα. Μας ταξίδεψες.

Κώστας είπε...

Πρός όλους: ευχαριστώ!

- , δεν ξέρω, αλλά θα άξιζε να το ρισκάρω..

etalon, ειλικρινά ευχαριστώ για τους (μεταφρασμένους μάλιστα!) στίχους...

relative_stranger είπε...

Εκπληκτικό, τι αέρινη φωνή, τι ωραία μουσική, το ωραία κλιμάκωση και σε συνδυασμό με ένα πολύ ωραίο videoclip. Από ποιον/ποια/ποιους είναι;

Κώστας είπε...

relative_stranger, καλωσήρθες!

Για σένα:
http://dreamsgr.blogspot.com/2007/06/trying-to-keep-your-hearts-warm.html

g for george είπε...

Αυτό το τελευταίο παιδί που έμεινε πίσω είμαι εγώ. Θα πάρω θάρρος όμως και φόρα και θα κάνω το άλμα. φιλιά.

Anubis είπε...

come they told me parapam pam pam pam.. νόμιζα ότι ήταν στην αρχή και είπα να στολίσω χριστουγεννιάτικο φοίνικα. (δεν έχουμε έλατα τα τελευταία 70 εκατομμύρια χρόνια εδώ κάτω)
πολύ όμορφο κλιπ τελικά. όλα τους είναι φάτσες ωραίες, και στο τέλος το πέταγμα, η απόλυτη ελευθερία... πολύ όμορφο. ποιος ξέρει τι ήθελαν να αφήσουν πίσω τους κ που ήθελαν να πάνε..
we love it

Κώστας είπε...

Anubis, χαίρομαι πραγματικά που σε "άγγιξε"

Νανσυ είπε...

Εδω κ πολλα χρονια,οπως και χθες το βραδυ,βλεπω στα ονειρα μου πως εχω την ικανοτητα να πηδαω πολυ ψηλα η καποιες φορες οτι πεταω...μερικες φορες νοιωθω ευχαριστηση,αλλες ομως οχι γιατι με κυνηγουν αγνωστοι και προσπαθω πηδωντας ψηλα η πηδωντας απο μπαλκονια χωρις να πσθαινω τιποτα η πετωντας να ξεφυγω...αλλες φορες στο μερος που ειμαι κοιταω πρωτα ψηλα να ειναι ανοιχτο το μερος και χωρις εμποδια (π.χ. τα συρματα της ΔΕΗ) για να μπορω να πηδαω ψηλα...και οταν γινεται αυτο συνηθως εχει κοσμο και εγω καμαρωνω που μπορω να το κανω αυτο ενω οι αλλοι οχι!!Εχω προβληματιστει παρα πολυ γιατι ενω ειναι διαφορετικα τα ονειρα,η ικανοτητα μου να πηδαω πολυ ψηλα και να αιωρουμαι ειναι επαλαμβανομενη και μαλιστα πανω απο 15 χρονων...