Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2007

Αν στα όνειρα σου πετάς...

Βλέπω συχνά στα όνειρα μου ότι πετάω. Κουνάω τα χέρια μου και βρίσκομαι στα σύννεφα. Διανύω μεγάλες αποστάσεις ξεκούραστα και γρήγορα και βλέπω τα σπίτια, τους δρόμους και τα χωράφια, από ψηλά..

Η αίσθηση του πετάγματος είναι καταπληκτική! Αφού όταν ξυπνάω αναρωτιέμαι πώς γίνεται να είναι τόσο "ζωντανά" αυτά τα όνειρα, ενώ είναι εντελώς φανταστικά.

Φυσικά, δε θα μπορούσα να μην έχω σκεφτεί γιατί έχω την ανάγκη αυτή να βλέπω στον ύπνο μου ότι πετάω. Ωστόσο δεν έχω καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα.

Ίσως έχει να κάνει με το απίστευτο αίσθημα ελευθερίας που νιώθω κατά τη διάρκεια της πτήσης, που ανάλογο του δεν έχω ζήσει δυστυχώς ποτέ στη ζωή μου.

Ίσως απλά έχω μεγάλη φαντασία.

Τέλος, ίσως συμβαίνει γιατί, παραδόξως, όταν πετάω δε νιώθω κανένα φόβο ή άγχος για το τι θα συμβεί. Μπορεί να έχω ανάγκη να βιώνω που και που (έστω και στο επίπεδο του φανταστικού) μία κατάσταση κατά την οποία δε με απασχολεί απολύτως τίποτα.

Εσείς έχετε ονειρευτεί ποτέ ότι πετάτε; Πώς ήταν;




37 σχόλια:

Lithium είπε...

nai....mia fora mono ap'oti thimamai...

kai itan ena peripou opws ta perigrafeis....apla eniwtha pws petousa me poli megali taxitita kai auto me fovize(nomiza pws tha pigena k tha karfwnomouna se kanena toixo gia paradeigma)...alla eniwtha eleutheros k xaroumenos...k thimamai to epomeno prwi pou ksipnisa apo monos mou na paw sxoleio kai eixa k ena xamogelo mexri t'autia....

xxx

QuelMarth είπε...

to evlepa kego ena diastima...de 8imame omos se ti psixologiki katastasi vriskomoun tote...

evlepa na petaw,sa na kolimpaw pros8io ston ourano,megales apostasi,psixa,xamila..

ontos orea oneira

aggelika είπε...

Τα όνειρα (απ' ότι λέει ο Φρόιντ νομιζω) έχουν να κάνουν με το τι υποτυπώνεται στο υποσυνείδητο του καθενός.

Εγώ πάλι έχω δει πολλές φορές πως είμαι έγκυος!! Και ποτέ δεν ξέρω απο ποιον!!

Να πετάω δεν θυμάμαι να έχω δει αλλά μια φορά είχα δει ότι μπορούσα να κολυμπάω στον βυθό χωρίς να τελειώνει η ανάσα μου. Υπέροχο όνειρο! Ο βυθός έιχε πολύχρωμα ψάρια και φυτα... Και ένιωθα και μια απεριόριστη αίσθηση ελευθερίας! (Α.. και ήμουν και έγκυος!!!)

Ανώνυμος είπε...

Poly wraia aisthisi Kwsta! Indeed! Kai deihnei kai kala stoiheia gia to haraktira soy, ;-)
Ehw dei ki egw pws petaw sta oneira moy . Alla ena moy ehei endypwthei vathia mesa moy. Eihe ta haraktiristika aftou poy onomazetai "astriki provoli". Vgika apo to yliko moy swma kata ti diarkeia toy ypnoy san se oneiro mono poy eiha pliri syneidisi toy ti ginotan gyrw moy...kai piga sto balkoni. Afisa to pervazi...aiwrithika...kai kolybisa ston aera! What an expirence! Polla legodai gia tetoia oneira ki ebeiries. Ti ishyei den gnwrizw. Moy arkei poy to viwsa!
Stin poreia arhisa sti zwi moy na ginomai kapws apaisiodokos kai ta oneira afta stamatisan. :-(
S'efharistw poy moy to thymises
X

etalon είπε...

Να πετας στον υπνο σου, σημαινει αφανταστη πιεση(αγχος), πολλα χρεη, μη ικανοποιητικη συναισθηματικη δεσμευση.

Αν πετωντας κανεις καθετες βουτιες και ξανασηκωνεσαι, σημαινει οτι ταυτοχρονα εισαι πολυ θυμωμενος με τη κατασταση που βιωνεις.

Για ξεκολα λοιπον και χαλαρωσε.!!!

g for george είπε...

Κώστα, έχω ανατριχιάσει αυτήν την στιγμή. Είχα σκοπό να κάνω πόστ με το ίδιο θέμα και το πιο spooky είναι ότι οι δύο πρώτες παράγραφοι είναι ΟΛΟ'Ι'ΔΙΟΙ με αυτό που είχα στο μυαλό μου να γράψω. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό...

Και ναι, είναι το πιο συχνό μου όνειρο, ότι πετάω. Ευτυχώς το έχω πάρα πολύ συχνά...

melian είπε...

Αν αυτό που βλέπετε είναι σε μορφή ονειρού τότε μάλλον δε πρόκειται για αστρική προβολή. Αν όμως μπορείτε να ελέγξετε το "όνειρο" και να κάνετε ότι θέλετε υπάρχουν πολλές πιθανότητες να είναι αστρική προβολή.

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που προσπαθούν για πολλύ καιρό να το πετύχουν, να κάνουν αστρική προβολή. Λένε ότι είναι ωραία εμπειρία αλλά και ότι κρύβει κινδύνους που ένα άτομο που δεν είναι ενημερωμένο σχετικά μπορεί να το κάνoυν να κινδυνεύει.

Πρέπει να είναι τέλειο πάντως να πετάς στα όνειρα σου. Δυστυχώς δε θυμάμαι να έχω δει κάποιο τέτοιο όνειρο.

- είπε...

etalon pisteveis se mia genikevmeni ermineia twn oneirwn? afou o kathe enas mas kouvala diaforetika viwmata , mnimes , kai ta epeksergazetai diaforetika , den einai safes pws i eksigisi tha prepe na vasizetai se mia afstirws proswpiki oneiriki simeiologia?

Neverlandean είπε...

Βρες με!

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Κι όλο πετάω, στα σύννεφα μπαίνω σ' αναζητάω. Κι όλο πετάω, ουράνιο τόξο στα χέρια κρατάω. Τον έρωτα σου τραγουδάω. Που λέει και η Γλυκερία.
Εγώ βασικά δεν συνηθίζω να πετάω, αλλά να κάνω ελεύθερη πτώση. Και λίγο πριν πέσω στο έδαφος ξυπνάω.
Τι να πω δεν ξέρω.

Y.K.M.T. είπε...

polu suxna...alla fovamai sunexeia mi liksoun ou dunameis mou....kai karfw8w se kammia antenna....

provato είπε...

εγώ πάντως το βλέπω αρκετά συχνά. Συνήθως ότι είμαι μπεεεεευχαριστημένος με κάτι που συμβαίνει στην ζωή μου.

respect! Μπεεε

etalon είπε...

ξεχασα επιτηδες να αναφερω οτι η εξηγηση που εδωσα ειναι του Adler( κλινικου ψυχολογου, μαθητη του Φροιντ στην Βιενη)

Apsoy είπε...

Έχω δει ότι πετάω...
Δε με έχω δει... έχω δει μέσα απ' τα μάτια μου όμως, να πετάω...
Και αυτό που θυμάμαι πιό έντονα, είναι το πόσο δυνατά χτυπούσε η καρδιά μου!!!!!!!
Ξύπνησα με πανικό - όχι με ηρεμία...
τα χω παίξει μάλλον...:)

Ζηλεύω λίγο την αίσθηση της ελευθερίας που περιγράφεις...
Τη ζηλεύω και στην εύχομαι!
καλημέρα!

g for george είπε...

melian με αυτό το ποστ το ένα κουφό θα είναι μετά το άλλο... Τι εννοείς ότι αν μπορούμε να ελέγχουμε το όνειρο ότι υπάρχει πιθανότητα να είναι αστρική προβολή; διότι αυτό που λες, συμβαίνει πολύ συχνά. Επίσης, αυτό που θυμάμαι κυρίως όταν ξυπνάω είναι η αίσθηση της βαρύτητας και μου φαίνεται πολύ παράξενο -όπως λέει και ο Κώστας- που δεν συνεχίζει το όνειρο. Διότι -στον ύπνο μου, πάντα- μου μοιάζει απόλυτα φυσικό αυτό που συμβαίνει. Τέλος πάντων, μην το ψάχνω. Θα δεχτώ ότι είναι απλώς ένα υπέροχο όνειρο και ως εκεί.

melian είπε...

Μάλλον όνειρο πιστεύω και εγώ ότι είναι σε αυτή την περίπτωση. Η αστρική προβολή και τα εξωσωματικά ταξίδια απαιτούν πιο "συνειδητές" διεργασίες και δε προκύπτουν εύκολα, εκτός και αν έχεις το χάρισμα. :)

Jason Argonaut είπε...

Εγώ πάλι όταν βλέπω ότι πετάω, βλέπω ότι βγαίνω από το σώμα μου διότι με βλέπω να κοιμάμαι. Σίγουρα είναι μοναδική η αίσθηση του ονείρου σου, από την άλλη είναι εμφανές ότι έχεις τάσεις φυγής από την καθημερινότητά σου. Μήπως να πήγαινες κανένα ταξιδάκι ή να άλλαζες κάτι ριζικά στη ζωή σου;

Κώστας είπε...

Ευχαριστώ πολύ που μοιραστήκατε τις δικές σας εμπειρίες και τις σκέψεις σας για τα όνειρα μου.

Ειλικρινά, δεν περίμενα ότι θα έχουν δει τόσοι πολλοί ότι πετάνε κι αυτό με χαροποιεί πολύ!

Lithium, εγώ έχω τον πλήρη έλεγχο της πτήσεος. Η πορεία, η ταχύτητα, όλα εξαρτώνται και ελέγχονται άμεσα από τις κινήσεις του σώματος μου.
Θυμάμαι μία φορά που μπροστά μου είχα κάτι καλώδια της ΔΕΗ και ήθελα να πετάξω πάνω τους και το έκανα πολύ εύκολα και όμορφα...

QuelMarth, εγώ τα βλέπω χρόνια τώρα, αλλά είναι η πρώτη φορά που γράφω κάπου γι' αυτά και γι' αυτό φοβάμαι λιγάκι μήπως αυτό επηρεάσει το υποσυνείδητο μου και σταματήσει να τα προβάλει..

aggelika, εγώ ευτυχώς δεν έχω δει ότι είμαι έγγυος!!!!!!!!!
Πάντως κοινό στοιχείο στα όνειρα που έχουμε δει είναι η έλλειψη βαρύτητας. Μήπως τελικά αυτό είναι το ζητούμενο;

X, σου εύχομαι να ξαναδείς σύντομα τόσο γλυκά όνειρα. Αυτή τη σκηνή με το μπαλκόνι δε την έχω δει στον ύπνο μου, αλλά δε μπορείς να φανταστείς πόσες φορές την έχω φανταστεί κοιτάζοντας το μπαλκόνι μου. Θέλω να πετάξω

etalon, μου φαίνεται λίγο υπεραπλουστευτικό να προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε ετσι τα όνειρα. Πάντως, μπορεί να ισχύει το κομμάτι για την πίεση, αλλά πρόκειται για μια μόνιμη κατάσταση στη ζωή μου κι όχι κάτι πρόσκαιρο.
Βουτιές απ' όσο θυμάμαι δεν κάνω, περιορίζομαι στο να επιβραδύνω και να επιταχύνω την ταχύτητα μου!

g for george, φαντάζομαι ότι μέχρι να απαντήσω στο σχόλιο σου (και η αλήθεια είναι ότι άργησα αρκετά) θα έχεις ξε-ανατριχιάσει, οπότε όλα οκ :P
Πέρα από την πλάκα τώρα, ίσως να μοιάζουμε σαν χαρακτήρες :)

melian, εκτιμάω πάρα πολύ που προσφέρεις τις γνώσεις σου σ' αυτό το θέμα.
Μου συμβαίνει συχνά να μπορώ να ελέγξω τα όνειρα μου, όπως και να έχω συναίσθηση ότι βρίσκομαι σε όνειρο και να θέλω να ξυπνήσω. Ευτυχώς στα "ιπτάμενα όνειρα" δε συμβαίνει αυτό και απλά τα απολαμβάνω.

Neverlandean, ραντεβού στους αιθέρες!
Αλλά εσύ θα πετάς καλύτερα από μένα, χάρη στη νεραϊδόσκονη της tinkerbell ;)

Σμέμνιε Ναΐτη, έχω δει κι εγώ ότι πέφτω. Είναι τελείως διαφορετική εμπειρία. Εύχομαι την επόμενη φορά να απογειωθείς και να μην ξαναπέσεις ποτέ.

Y.K.M.T., την επόμενη φορά προσπάθησε να φτάσεις στη θάλασσα. Εκεί να δεις εμπειρία, μακριά από κεραίες και εμπόδια! Στο εγγυόμαι!

provato, καλωσήρθες! Οι δικές σου μηχανές δεν χρησιμοποιούν κηροζίνη αλλά ευτυχία!

Apsoy, μπορεί κάποια στιγμή να το συνηθίσεις και να το απολαμβάνεις. Καλησπέρα!

Jason Argonaut, θα το προσπαθήσω. Η Αργώ κάνει κρουαζιέρες;

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

thank for the wish!

Ανώνυμος είπε...

αστρική προβολή κανουν λίγοι και χαρισματικοι ότι αλλο γράφετε ειναι προσβολή...

sergio είπε...

Gia sas pedia! Ego ap oti thimame sta 12 mou, mou sinevei kati paromio, eixa ''ksipnisei'' ke den borousa na kouniso apolitos tipota ektos apo ta matia mou vlepontas kanonika.....thimame oti eixa xestei pano mou giati fantazomoun difora....efxomoun na me afeisei oti ke na tan. Ligo argotera katafera na kouniso ta daxtila mou ke istera siga siga olo mou to swma....apo tote den mou exei ksanasimvei. A! ke kati allo pou mou simvenei pou ke pou ine, otan pao na kimitho...me pernei o ipnos gia ligo ke mete niotho san na pefto apo skalia i kati tetoio....den ksero ti mou simvenei....pragmatika.....opoios gnorizei kati perisotero oso anafora afta ta themata parakalo as mou afisei email sto sergiob85@gmail.com. Idika oso anafora tin astriki provoli......

Κώστας είπε...

Sergio, το δεύτερο το έχω νιώσει κι εγώ σε μικρότερες ηλικίες. Εκεί που πάω να κοιμηθώ ξαφνικά νιώθω ότι πέφτω, σα να χάνω την ισσοροπία μου. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι υπάρχει επιστημονική εξήγηση, αλλά δεν την έχω υπόψην μου για να σε κατατοπίσω περαιτέρω.

Το άλλο συναίσθημα της ακινησίας, νομίζω εξηγείται γιατί δεν έχουν προλάβει να επανέλθουν οι μύες από τη διαδικασία χαλάρωσης που απαιτείται να μπουν, ώστε να κοιμηθείς με ασφάλεια (αν δεν πετύχει έχουμε φαινόμενο όπως η υπνοβασία). Αυτά πάνω κάτω ξέρω...

Περί αστρικής προβολής σίγουρα ξέρουν καλύτερα από μένα άλλοι. Ψάξ(τ)ε στο google.

gchatzivasileiou είπε...

απίστευτο είπα κ εγώ να ψάξω στον ονειροκρίτη και βρήκα εσάς παιδιά.
το όνειρό μου κ εμένα είναι παρόμοιο αλλά δε το βλέπω πλέον. κ το περίεργο είναι ότι ποτέ δε θυμάμαι τα όνειρά μου εκτός από αυτό το οποίο είναι φοβερό. κ εγώ πετάω με πρόσθιο κάνω μεγάλες διαδρομές το μόνο καμία φορά χρειαζόταν να κάνω δυό τρεις προσπάθειές για να ανέβω αλλά τα κατάφερνα.
το είχα δει κάμποσες φορές φοβερό.

Ανώνυμος είπε...

X8es eida ksana oti petousa... meta apo para poli kairo... nomizo pos oso perisotero megalono toso spaniotera vlepo auto to oneiro... to protoeida stin efivia mou apo oso thimame... einai poly periergo giati einai les kai sta oneira mou zo mia alli paralili zoi pou ekselisete... giati eno stin arxi diskolevomouna para poly na to petixo... pidousa kai kounousa ta podia mou -opos otan kaneis mia voutia stin 8alassa kai meta ta ta kounas gia na aneveis stin epifaneia- kai itane les kai o aeras eixe mia tetia piknotita pou mou to epetrepe... meta arxisa na pidao sa to xazo kai eftana para poly psila, merikes fores me paresire kai o aeras kai prospathousa na kratitho apo diafora kladia gia na mi figo makria... argotera eida pos stekomoun stin akropoly tis polhs mou kai mesa apo ta sinefa pou tin kaliptan anadithike enas gkomenos kai mou aplose to xeri sa na mou leei "ela tha sou matho ego na petas"... katevikame stin poly kai aioroumastan oxi pano apo miso metro... kinoumastan me to mialo mas... xthes eimoun moni... mporousa na elenkso to ipsos kai tin taxitita kai oute kan xriazotan na prospathiso... malon ekselixthika...

marinaki είπε...

paidia...voitheia..den kserw ti lete eseis pantws egw exw panikovlithei apisteyta.einai apelpistiko ayto poy zw sxedon kathe vrady.edw kai 2 mhnes epi 5 meres tin evdomada kai ayto einai sygkekrimeno.akrivws 5 meres tin evdomada.vlepv akrivws to idio pragma mono me mikres as to poyme parallages.vlepw pou koimamai alla exw pliri synaisthisi tou ti ginetai.ginomai san mpala kai petaw apo toixo se toixo me terastia taxytita kai panw pou paw na pesw sto toixo strivw..sto telos ginontai parallages.prin liges meres eida oti piga meta sto mpalkoni kai ithela na pesw apo katw teleytaia stigmi piesa ton eayto m na ksypnisei kai ksypnisa.alli fora eixa dei oti sto telos pathsa sto patwma kai siga siga ginotan xwma kai vouliaza..pali piesa ton eayto m na ksupnisei..kai kathe fora pou ksupnousa den mporousa na kounithw gia 3 lepta toulaxiston.tis teleytaies meres exw ftasei se simeio na min koimamai tis nyxtes mono tin mera.gt den mou symvainei me to poy kshmerwnei.i oikogeneia m thewrei oti prepei na paw se psyxologo.thelw tin gnwmi sas!

Anastasia Dask είπε...

το 5 μερες μηπως σημαινει οτι κατι σε ζοριζει στην δουλεια???κανε πραγματα για να ηρεμησεις πριν κοιμηθεις. Γαλα, λεβαντα, καψε κανενα λαδακι λεβαντας-ευκαλυπτου και μην φοβασαι αν θα ξανασυμβει το ιδιο. Χαλαρωσε και ελεγξε το. Αν παρόλ'αυτα σε αναστατωνει ο ψυχολογος ειναι μια καλη λυση. Καλη τυχη! Α.Δ.

Κώστας είπε...

@marinaki, όπως είπε και η Αναστασία, αν δεν τα καταφέρεις να λύσεις το πρόβλημα μόνη σου μη διστάσεις να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον ειδικό. Τα καλύτερα εύχομαι.

Αν και μέχρι τώρα που σου απαντάω το πιθανότερο (και καλύτερο) είναι να έχει λυθεί το πρόβλημα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο :)

@υπόλοιποι: keep on flying!

mixanikos19 είπε...

paidia egw an oxi kathe mera toulaxiston kathe dyo meres petaw ston ypno m.einai tosw alithino p pisteyw oti isos pmorw na to kanw k pragmatika afto me ekane na psaksw parapanw plirofories an mporei kapoios na me boithisei me plirofories h me empiria t parakalw na epikinonisei mazi m sto mail.. {mixanikos19@hotmail.com} giti teleytea blepw oti xrisimopoio afthn thn dynamh ston ypno m oxi mono gia emena alla k gia na sosw allous,as me boithisei opoios mporei.

chocolate είπε...

Σύμφωνα με την ψυχολογία και συγκεκριμένα το Φρόυντ, το να βλέπουμε στον ύπνο μας ότι πετάμε συμβολίζει τη σεξουαλικότητα, τη σεξουαλική επιθυμία. Γι' αυτό και συνήθως τέτοια όνειρα τα πρωτοβλέπουμε στην εφηβεία ή αργότερα. Άλλα χαρακτηριστικά που συνηγορούν στην ορθότητα αυτής της άποψης είναι η τεράστια ευχαρίστηση και ελευθερία που νιώθουμε κατά τη διάρκεια του ονείρου, οι οποίες προκύπτουν από την ικανοποίηση -και όχι καταπίεση- της επιθυμίας μας. Με άλλα λόγια, τα συναισθήματά μας κατα τη διάρκεια του ονείρου αντικατοπτρίζουν το πώς αισθανόμαστε για το σεξ τη δεδομένη στιγμή (τίποτα δεν είναι σταΘερό, όλα μεταβάλλονται). Αν τα συναισθήματά μας κατά τη διάρκεια της πτήσης είναι αρνητικά (άγχος, φόβος κλπ.) σημαίνει ότι τη συγκεκριμένη περίοδο της ζωής μας το σεξ μας αγχώνει. Αν λοιπόν στα όνειρά μας πετάμε, το σίγουρο είναι ότι το σεξ μας απασχολεί έντονα (ιδιαίτερα όταν βλέπουμε τέτοια όνειρα συχνά).
Πώς σας φαίνετε αυτή η εξήγηση;

Oxy είπε...

το τελευταιο διαστημα βλεπω παρα πολυ συχνα οτι πεταω, σχεδον μια φορα την εβδομαδα σιγουρα, εχω δει να πεταω μεσα σε δωματιο μεσα σε αποθηκη εργοστασιου σε εξωτερικους χωρους και εχω πληρη ελεγχο του πεταγματος μπορω να υπολογισω με τη ταχυτητα και τι υψος μπορω να πεταξω, επισης νοιωθω οτι αντλω δυναμεις και ενεργεια απο το σωμα μου αφου στο τελος της καθε πτησης νοιωθω τελειως εξουθενομενος, τελος για να κλεισω η αισθηση ειναι απεριγραπτη τοσο αληθοφανες τοσο ομορφη ποιο υπεροχα δεν εχω νοιωσει στην ζωη μου. Την επομενη μερα που ξυπναω εχω ενα αισθημα λυπης σαν να εχω χασει κατι δικο μου νομιζα πως ημουν μονος χαιρομαι ιδιαιτερα που εχετ βιωσει και αλλοι αυτην την εμπειρια...

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα παιδια,ελπιζω να διαβασετε την εμπειρια μου γιατι πραγματικα αξιζει να την μοιραστω μαζι σας.καποιες φορες οπως χθες το βραδυ μου συνεβη το παρακατω,ειμαι με κλειστα τα ματια αλλα ξυπνια κ εχω πληρη συνειδηση βλεποντας το μαυρο φοντο οταν ειναι κλειστα τα ματια,ξαφνικα νιωθω κατι σαν να με τραβαει απο το σωμα μου κ φοβαμαι προσπαθω να το αποτρεψω,επειτα νιωθω να χανομαι μεσα στο μαυρο φοντο κ να αιωρουμαι...η δευτερη εμπειρια μου εχει σχεση με το πεταγμα,χθες ενιωθα οτι εκτοξευτηκα με μεγαλη ταχυτητα κ πετουσα εχοντας συνειδηση εκεινη τη στιγμη κ μαλιστα ελεγα τη στιγμη που πετουσα θεε μ ευχαριστω γ την εμπειρια...πραγματικα απεριγραπτο συναισθημα κ δεν το θυμαμαι μονο ως εικονα αλλα κυριως ως συναισθημα ,ενιωθα σαν κατι αιθεριο που πετουσε χωρις περιορισμους...

Anestis Kokas είπε...

ki egw vlepw poli syxna oti petaw... mporw na kateuthinw plirws ton eauto mou.. niothw poli elafris, xaroumenos, eutyxismenos tetoia aisthisi den exw zisei pote ektos oneirou.. vlepw oti xtypaw duo-treis fores ta xeria anevenw psila kai meta den xreiazete na ta kounaw synexos alla kata megala distimata san ton aeto ena pragma... niothw xaroumenos petaw panw apo dasoi lofous livadia den thymamai an vlepw allous antrwpous sto oneiro mou... mono egw petaw..niothw oti auto pou kanw einai apolitos fysiologiko den me ekplisei.. den vlepw oti petaw mesa stin poli.. vlepw mono tin fysi.. kathe fora pou xypnaw stenaxwriemai pou itan oneiro.. makari na mporousa na petaw.. niothw apoliti galini..den mporw na katalavw omws giati vlepw to idio oneiro syxna... opoios exei idia empeiria kai xerei kati parapano an thelei as tin moirastei mazi mou.. fireman13@hotmail.com

Anestis Kokas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Γειά σας... Είμαι γυναίκα και στρεϊτ. Γουστάρω αρσενικά και είδα πολλες φορές στον ύπνο μου ότι κάνω sex με διάφορους τύπους ανδρών. Χτες το βράδυ, στο όνειρο μου... είδα ότι φιλιόμουνα με μια επώνυμη τραγουδίστρια που στα αλήθεια την αντιπαθώ σφόδρα και θέλω να σταματήσει να τραγουδάει όσο τίποτα άλλο στον κόσμο. Τέλος πάντων η αντιπάθεια μου είναι εμφανές για αυτό το συγκεκριμένο πρόσωπο. Αυτή με φίλησε πρώτη... μετά εγώ ανταπέδωσα γιατί αν και κοιμόμουν... το ένιωσα πολύ έντονα και μπορώ να πω ότι μου άρεσε κιόλας. Μιλάμε για παθιασμένα γλωσσόφιλα ρε παιδιά. Μου άρεσε και ας σιχαίνομαι τις λεσβίες. Τι να σημαίνει αυτό το όνειρο άραγε;

dreams είπε...

EGO OPOTE THA DO ONOIRO, PANTA MA PANTA VLEPO POS PROSPATHO NA 3EFIGO APO KAPIOUS POU ME KINIGOUN KAI PROSPATHO NA VALO DINAMI STA PODIA MOU GIA NA PETA3O PROS TA PANO. PANTA AFTO VLEPO, ALLA SE DIAFORETIKOUS TOPOUS KATHE FORA KAI ME DIAFORETIKA ATOMA.STO TELOS KATHE ONOIROU KATAFERNO NA PETA3O KAI TOUS 3EFEVGO.KAI KATI ALLO POU THIMAMAI ENTONA INE OTI KANENAS STA ONOIRA MOU DEN 3ERI OTI EXO AFTI TIN IPERDINAMI KAI DEN THELO NA ME DUN NA PETAO GIATI THA MOU KANOUN KAKO POU IME DIAFORETIKI APO AFTOUS.. ALLA STO TELOS PANTA ME VLEPUN GIATI INE O MONOS TROPOS GIA NA TOUS 3EFIGO. POLI PARA3ENA ONOIRA. SXEDON KATHE 2 ME 3 MERES EDO KAI 1 XRONO PERIPOU ONOIREVOMAI AFTA TA ONOIRA OTI PROSPATHO NA PETA3O KAI VAZO POLLI DINAMI GIA NA TA KATAFERO!!! PANTOS OTAN 3IPNAO PANTA NIOTHO ANXOMENI APO TA ONOIRA KAI FOVISMENI!AS MOU PI KAPIOS TI SIMENI GIATI DEN INE LOGIKO OTI VLEPO KATHE FORA ENA PERIPOU TO IDIO PRAGMA! 😓😓😥

dreams είπε...

EGO OPOTE THA DO ONOIRO, PANTA MA PANTA VLEPO POS PROSPATHO NA 3EFIGO APO KAPIOUS POU ME KINIGOUN KAI PROSPATHO NA VALO DINAMI STA PODIA MOU GIA NA PETA3O PROS TA PANO. PANTA AFTO VLEPO, ALLA SE DIAFORETIKOUS TOPOUS KATHE FORA KAI ME DIAFORETIKA ATOMA.STO TELOS KATHE ONOIROU KATAFERNO NA PETA3O KAI TOUS 3EFEVGO.KAI KATI ALLO POU THIMAMAI ENTONA INE OTI KANENAS STA ONOIRA MOU DEN 3ERI OTI EXO AFTI TIN IPERDINAMI KAI DEN THELO NA ME DUN NA PETAO GIATI THA MOU KANOUN KAKO POU IME DIAFORETIKI APO AFTOUS.. ALLA STO TELOS PANTA ME VLEPUN GIATI INE O MONOS TROPOS GIA NA TOUS 3EFIGO. POLI PARA3ENA ONOIRA. SXEDON KATHE 2 ME 3 MERES EDO KAI 1 XRONO PERIPOU ONOIREVOMAI AFTA TA ONOIRA OTI PROSPATHO NA PETA3O KAI VAZO POLLI DINAMI GIA NA TA KATAFERO!!! PANTOS OTAN 3IPNAO PANTA NIOTHO ANXOMENI APO TA ONOIRA KAI FOVISMENI!AS MOU PI KAPIOS TI SIMENI GIATI DEN INE LOGIKO OTI VLEPO KATHE FORA ENA PERIPOU TO IDIO PRAGMA! 😓😓😥

Ανώνυμος είπε...

το πεταγμα ψηλα σημαινει ανοδο σε καποιο τομεα της ζωης σου.Ειναι παντα θετικο.Αν πετας νυχτα σημαινει δυσκολιες.Παιζει ρολοεπισης και η ποιοτητα της πτησης.Αν πετας ευκολα θα εχεις καλη και ευκολη προοδο, αν το κανεις λιγοτερο ευκολα θα ζοριστεις λιγακι.Σε καμια περιπτωση παντως δεν πρεπει να πεφτεις....