Κυριακή, 20 Μαΐου 2007

Trust and responsibility

Αν και δε μου άρεσει να παινεύω τον εαυτό μου, με αφορμή αυτό το ποστ και κυρίως τη συζήτηση που ακολούθησε, θα ήθελα να διηγηθώ κάτι που μου συνέβη πριν 1μιση χρόνο.

Είχα σχέση για 4 μήνες περίπου και είχαμε μπει σε κάποιο chat, για πλάκα, απ' τον υπολογιστή μου.

Τελικά ο μικρός συμπάθησε ένα παιδί και ήθελε να κρατήσω επαφή μαζί του και αν γίνεται να το γνωρίσω κιόλας για να κάνουμε παρέα. Εγώ δεν πολυήθελα αλλά δεν ήθελα και να του χαλάσω χατήρι.

Έτσι ξεκίνησα να μιλάω μαζί του, εξηγώντας του ότι είμαι το αγόρι του παιδιού με το οποίο είχαν μιλήσει (του είχε πει κι αυτός για μένα οπότε δε χρειάστηκαν πολλές εξηγήσεις). Δύο βδομάδες αργότερα γνωρίστηκα με το παιδί. Το κλίμα ήταν πολύ ευχάριστο, μου έκανε πραγματικά πολύ καλή εντύπωση και επίσης πρόσεξα ότι εμφανισιακά έμοιαζε αρκετά με τον δικό μου.

Και μετά από λίγες μέρες τι νομίζετε ότι έγινε; Μου την έπεσε... Φυσικά αρνήθηκα, υπενθυμίζοντας του ότι έχω σχέση και ενημέρωσα την σχέση μου γι' αυτό που έγινε.

Να σημειωθεί ότι δεν είναι η μοναδική φορά που μου την έπεσαν, ενώ ήξεραν ότι έχω σχέση. Και να ήμουν και κανένας Θεός... Μάλλον τελικά η ιδέα της σχέσης εξιτάρει πολύ!!!


Γιατί τα έγραψα όλα αυτά;

Για να δείξω με πόση ευκολία μπορεί κάποιος να προδώσει εν ψυχρώ την εμπιστοσύνη κάποιου και να την πέσει στον γκόμενο του; (διότι ουσιαστικά ο μικρός εμπιστεύτηκε σε αυτό το παιδί εμένα και μας παρακίνησε να γνωριστούμε...)
Και γι' αυτό!

Για να δείξω ότι υπάρχουν άνθρωποι που εμπιστεύονται απόλυτα τον σύντροφο τους και ότι αντίστοιχα υπάρχουν άνθρωποι που τιμούν αυτή την εμπιστοσύνη;
Και γι' αυτό!

Για να δείξω ότι ακόμα κι αν δε το επιδιώκεις οι πειρασμοί υπάρχουν και μπορεί να έρθουν από οπουδήποτε;
Και γι' αυτό επίσης!


Κυρίως όμως, τα έγραψα για να υποστηρίξω ότι τελικά δεν φταίει το μέσο, είτε αυτό λέγεται chat, είτε site γνωριμιών, είτε γκέι κλαμπ, είτε γκέι χώρος γενικότερα.

Αυτό που φταίει είναι η νοοτροπία, όχι όμως σαν αφηρημένη γενικότερη έννοια, αλλά η νοοτροπία του κάθε ατόμου ξεχωριστά.

Πιστεύω ότι ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μεμονομένη περίπτωση κι όχι με βάση γενικούς κανόνες.

Σε αυτό το θέμα δεν υπάρχει συλλογική πάρα μόνο ατομική ευθύνη.

Οπότε, τελικά εναπόκειται στον καθένα μας το πώς θα συμπεριφερθεί σε αντίστοιχες περίπτωσεις και φυσικά να αξιολογήσει όσο πιο σωστά γίνεται τους ανθρώπους με τους οποίους (θα ήθελε να) σχετίζεται.

17 σχόλια:

g for george είπε...

Εξαιρετικό. Δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ μαζί σου. Αυτό ακριβώς του είχα πει κι εγώ, Κώστα. Πως δεν φοβάμαι τα προφίλ αλλά την νοοτροπία πίσω από αυτά. Και αυτό δυστυχώς είναι κάτι που δύσκολα αλλάζει όταν κάποιος έχει μάθει να ζει έτσι. Δυστυχώς ίσως είναι ένα ακόμα στερεότυπο που μας έμαθαν. Τουλάχιστον προσπάθησα σε προσωπικό επίπεδο -και ίσως κατάφερα- να απέχω εντελώς από αυτό.

Lithium είπε...

simfwnw apolita!!!!!

:)

xxxx

Neverlandean είπε...

Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί το κάνατε αυτό το πράγμα με το chat. Το "για πλάκα" δεν είναι δικαιολογία. Τουλάχιστον εμένα δε με καλύπτει. Ο δε "μικρός" γιατί επέμεινε σώνει και καλά να κρατήσετε επαφή;

Και μη μου πεις ότι ο "μικρός" είναι ο υπεύθυνος για την προσωρινή διακοπή του μπλογκ πριν λίγο καιρό;

Πάντως, ναι έχω ακούσει κι από αλλού, αν έχεις σχέση στην πέφτουν πολύ περισσότερο. Θέμα νοοτροπίας κι αυτό;

mr. F είπε...

an exeis sxesh kalo einai na apexeis apo pithanous kindinous. gnwmh mou!

an thes na kaneis gnwrimies min kaneis sxesh. an exeis hdh kales gnwrimies kane sxesh kai apolayse to, min psaxneis pali alla pragmata..

Κώστας είπε...

Αποφάσισα να μιλήσω ωμά.

g for george, χρησιμοποιείς την εξυπνάδα σου για να κρίνεις τι φρούτο είναι ο άλλος και αναλόγως με το πώς τον κόβεις κάνεις τις επιλογές σου και πορεύεσαι με βάση αυτές.

Neverlandean, ο μικρός ήταν 17 και ήθελε να γνωρίσει ανθρώπους, να μάθει νέα πράγματα, με 2 λόγια να ζήσει τη ζωή!

Αν τη ζωή την πάρεις από φόβο την έβαψες...

Ο μόνος υπεύθυνος για την προσωρινή διακοπή του μπλογκ είμαι εγώ. Ποτέ δε θα έριχνα ευθύνες για δικές μου επιλογές στους άλλους.

mr.f εσύ μπορεί να απέχεις.. Το θέμα είναι οι κίνδυνοι αν θέλουν να απέχουν από σένα (εννοώ ότι, ακόμα και σε κλουβί να τον κλείσεις, αν θέλει να σε απατήσει θα βρει τρόπο!!!)

an thes na kaneis gnwrimies min kaneis sxesh.

Γιατί πρέπει να είναι το ένα ή το άλλο; Γιατί να μην υπάρχει εμπιστοσύνη;

Γίνεται αγάπη χωρίς εμπιστοσύνη;

Με αυτό το ερώτημα θα σας καληνυχτήσω :p

Leigh-Cheri είπε...

Χρόνια Πολλά Κωστή!

Εύχομαι επιτυχίες πάντα κι όσο περισσότερο έρωτα μπορείς ν` αντέξεις.
(Μόνο αυτό θα μας σώσει τελικά)

Good As You είπε...

Σωστά, καλα τα λες....
Δεν ισχυει αυτο που λενε "Τωρα εχουμε σχεση, δεν θα βγαινεις στα γκει μπαρ" .... Δλδ ελεος, αν θελω εγω να του την κανω του αλλουνου μπορω ακομα κ να με κλεισει σε γυαλα (με το φελο α γεια σου) και οχι να παω σε μπαρ.... Αυταααα

Χρόνια Πολλά Κώστα, η και έτσι οπρω το έλεγε παλια :

Augusti Miliori de Good As You ΚΡΟΝΙΑ POLLA!!!... (ακυρο, τωρα μου ρθε..χαχαχα)

περ - είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!

Κώστας είπε...

Ευχαριστώ παιδιά! Να 'στε καλά!!!

Good As You, χαίρομαι που συμφωνούμε :)

melian είπε...

Χρόνια πολλά Κώστα! :)
Have Fun today and everyday!

QuelMarth είπε...

xronia polla ke oti po8eis!! :D

Neverlandean είπε...

Εγώ ευχήθηκα ήδη! Χαχα! ;)

aggelika είπε...

χρόνια πολλά!!! Ο,τι επιθυμείς!!

g for george είπε...

Χρόνια πολλά και από το blog σου, Κώστα! Για να μην λένε ότι σε ξέχασα!

Όσο για το ερώτημα που έθεσες, για μένα αγάπη δίχως εμπιστοσύνη δεν υφίσταται. Από την στιγμή που έμαθα για τα προφίλ (έστω κι ότι τα χρησιμοποιούσε για.. φιλίες) έπαψε να υπάρχει η εμπιστοσύνη μέσα μου και ενσυνείδητα μάζεψα τον εαυτό μου, δηλ. περιόρισα τα συναισθήματα. Έτσι, όταν φανερώθηκε το "κακό", ήμουν σχετικά προετοιμασμένος.

Το συγκεκριμένο ποστ σου είναι πολύ εύστοχο.

boywalkinginthewoods είπε...

κώστα μου να έχεις
χίλια χρόνια με αγάπη
και φως! :)

σχετικά:
το gaydar είναι long-shot
που θα έλεγε και η κολλητή μου
γιατί η πραγματικότητα δαγκώνει
επίσης θα έλεγε ότι όποιος
κάνει chat έχει πολύ χρόνο στα χέρια του.
επίσης θα έλεγε οτι
η πίστη αλλά και όποια αρετή
βλέπε ειλικρίνεια, τιμιότητα
δεν έχει να κάνει με την ηλικία
αλλά με την συναισθηματική
αντίληψη και τον αυτοσεβασμό

εγώ θα έλεγα
δοκιμάζεις την ζωή
μέχρι να πεθάνεις
και όχι μόνο
όταν είσαι μικρός
οπότε μάθε να το κάνεις
χωρίς να πληγώνεις

θα έλεγα επίσης
αν αγαπάς κάποιον
άσε τον ελεύθερο
αν επιστρέψει σε σένα
σε αγαπάει αληθινά
αν δεν επιστρέψει
δεν σε αγάπησε ποτέ

Nick είπε...

boywalking ok ola omws noiwthw pws einai apithano na zeis xwris na pligwseis. i na pligwneis.. .arga i grigora to kaneis. eite to thes . eite oxi. eite to ksereis. eite oxi. :(

Κώστας είπε...

Και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές :)

boy walking...

θα έλεγα επίσης
αν αγαπάς κάποιον
άσε τον ελεύθερο
αν επιστρέψει σε σένα
σε αγαπάει αληθινά
αν δεν επιστρέψει
δεν σε αγάπησε ποτέ

αυτό ισχύει αποδεδειγμένα πλέον!

Nick, αυτό που λες ισχύει, αλλά δεν πρέπει να γίνεται δικαιολογία για να μην προσπαθούμε να μην πληγώνουμε.