Τρίτη, 29 Μαΐου 2007

Ανταποκρίσεις απ' το chat (μέρος 2ο)

Part 1

Part 2
Αντί προλόγου: Ποιος είπε ότι στο chat εκλείπουν τα ευγενή συναισθήματα; Τα ακόλουθα παραδείγματα έρχονται να ανατρέψουν αυτό το μύθο:

Σημείωση: Μερικές συζητήσεις είναι αρκετά παλιές, μέχρι και δυόμιση χρόνων. Με χρωματιστά γράμματα είναι τα λόγια των άλλων.


4. Γενναιοδωρία / Generosity...

atoc: hi
*****20: geia
atoc: pas me megaliterous
*****20: oxi
*****20: poso xronon eisai?
atoc: 42
*****20: esy pas mono me mikra diladi?
atoc: oxi
atoc: apla de vriskw tosi ora tipote
*****20: a
atoc: kai xtypaw potres
atoc: portes
atoc: ti na kanw
******20: psaxneis sex e?
atoc: e mallon ti allo
atoc: eimai kai geneodoros en anagi
atoc: gia ligo sex

(ωραία, θα κάνουμε την τύχη μας!)



5. Μεγαλοψυχία

gbaby: 20xronwn
gbaby: egw paei me 1 mono kai me 2 eixa sxesh
gbaby: esy??
*****20: ego den exo empeiries
*****20: eimai apeiros
gbaby: telios??????????????????????????/
*****20: nai..
gbaby: mhn kolas eimai egw edo
*****20: lol

(σ' ευχαριστώ Θεέ μου!)



...και όπως πάντα, αφήνω για το τέλος το καλύτερο:


6. A wish

georgi20: hi
georgi20: gamas i gamiese
*****20: de ksero
*****20: esy pantos ante kai gamhsou

(I 'm sure he did!)

8 σχόλια:

mr. F είπε...

poli maresoun ayta ta post thelw perissotera! :-)

exoun poly gelio!! xaxa opote vlepw antapokrisi apo chat trexw na diavasw!

Neverlandean είπε...

"esy pantos ante kai gamhsou"

ΘΕΟΣ!!! Χαχαχαχαχαχα!!

Τι έγραφες στα αστεράκια κατεργάρη και δε θες να μας το πεις; :P

g for george είπε...

Α χαχαχα!

Παιδιά δεν έχω κάνει ποτέ chat! Εννοώ πέραν του msn που βρίσκονται 6-7 επαφές, σχεδόν όλες, φίλων. Αν και εκεί γνώρισα τον πρώην... χμφφφ! Τι θυμήθηκα τώρα!

Κώστα αν έχεις κι άλλα, γράψε!

- είπε...

griniari :)

Lithium είπε...

hahahahahahaha

k gw latrevw antapokriseis apo chat, exoun polli gelio hahahahah

telio post

xxx

Κώστας είπε...

mr.f, ευχαριστώ πολύ! Πραγματικά έχω άφθονο υλικό για πολλλα ποστ! Αν σας αρέσουν τόσο να στρώθώ να ανασύρω κι άλλα!

Neverlandean, τι σου 'φταιξε το παλιό μου νικ; Θέλεις να με κάνεις ρόμπα; Ήταν πολύ πετυχημένο nickname πάντως, κατά γενική ομολογία :P

g for george, είδες τι χάνεις;
Οκ, με πείσατε, θα ακολουθήσουν κι άλλες ανταποκρίσεις στο μέλλον.

- , δε γκρινιάζω!

lithium, thanx :) Φιλάκια!

FreDDy είπε...

καλα εγω εχω ακουσει και χειροτερα στο mirc!
αλλα εχω ριξει και τρελο βρισιδι σε μερικους!τωρα τελευταια βαριεμε και....ignore!!!!

Κώστας είπε...

Ανέβασε τα!
Εγώ προσπαθώ να διατηρώ την ψυχραιμία μου ό,τι κι αν συμβεί, αλλά είναι δύσκολο με τα νούμερα που κυκλοφορούν...