Πέμπτη, 31 Μαΐου 2007

Εξάρες στην αγάπη!

Για πολλούς ανθρώπους που γνωρίζω, το ζητούμενο είναι να βρούν τον κατάλληλο, γι' αυτούς, άνθρωπο.

Τον άνθρωπο, δηλαδή, με τον οποίο θα ταιριάξουν και θα περάσουν αρκετό χρόνο μαζί (το τι θεωρεί αρκετό ο καθένας, το τι του αρκεί στη ζωή είναι ένα άλλο θέμα).

Το να βρει κανείς τον άνθρωπο αυτό, εκτός από ότι εξαρτάται από τις πράξεις μας, τις επιλογές μας, το ντύσιμο μας, την προσπάθεια γενικότερα που κάνουμε, είναι και θέμα τύχης.

Είναι θέμα τύχης να βρεθούν στο σωστό μέρος, την κατάλληλη στιγμή 2 άνθρωποι και να υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες ώστε να δημιουργηθεί μια αρχική σύνδεση μεταξύ τους.

Κι αυτό το τελευταίο πάντα με τρόμαζε...

Με τρόμαζε ότι όσο και να προσπαθήσει κανείς, πρέπει να έχει και την τύχη με το μέρος του,
που ένα τόσο σοβαρό για πολλούς ανθρώπους θέμα, βασίζεται στον ίδιο μηχανισμό που βασίζεται και το ζάρι..

Τύχη... Προσωπικά δε της έχω καθόλου εμπιστοσύνη.

14 σχόλια:

Κώστας είπε...

Μόλις βγήκε από το φούρνο των σκέψεων!

Hope you like it

Ανώνυμος είπε...

:-) Poly kali skepsi. Ma mi se tromazei to "tyhaio". Pistepse se afto. Alla ehe kata nou kiolas pws "Poor are the people whose happiness depends on the permission of others".
X

aggelika είπε...

Τύχη??? Ποτέ δεν ήταν με το μέρος μου... Μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις..

GrievedSolitude είπε...

Χμ.. έχεις απόλυτο δίκιο! Έτσι είναι, ή τουλάχιστον ένα μεγάλο μέρος της άποψης αυτής(έτσι είναι). Δε νομίζω ότι είναι θέμα επιλογής σχεδόν τίποτα! Όλα είναι θέμα τυχαίων συγκυριών και τίποτα παρα πάνω.. Για παράδειγμα κάποιος που πηγαίνει στο περίπτερο να πάρει μια εφημερίδα, δε βλέπει ότι εκείνη τη στιγμή που περνάει το δρόμο, έρχεται κατα πάνω του ένα ΙΧ... Θα μου πείτε ότι ήταν επιλογή του να πάει να πάρει την εφημερίδα, όμως ήταν ΚΑΘΑΡΑ θέμα τύχης ότι εκείνη τη στιγμη, σε εκείνο το σημείο έγινε αυτο που έγινε..

Δε ξέρω αν καταλάβατε αυτό που μόλις είπα.. Συγχωρέστε με, είναι μάλλον οι 20 φεύγα μεταφράσεις κειμένων λατινικών και οι 1000 πόσες σελίδες τετραδίου με γραμματικές + συντακτικές ασκήσεις που διάβαζα τις τελευταίες 2 μέρες.. :S λολ

Συνήθως ούτε εγώ την έχω με το μέρος μου.. Είναι όμως μερικές φορές που συμβαίνουν κάτι τρελά πράγματα! Αλλα δυσ-τυχώς έτσι όπως έρχονται, έτσι και φεύγουν..

The Wrong Guy είπε...

Aργεί. Τις περισσότερες φορές τουλάχιστον. Αλλά όταν έρθει, πίστεψε με, αξίζει και άλλο τόση αναμονή...

Neverlandean είπε...

Συμφωνώ με την Aggelika. Η τύχη μου είναι όση και της Susan Mayer! :ΡΡΡΡ

Seven Film Gallery είπε...

ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΑΝΟΝ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ...ΤΥΧΗ ΣΟΥ-))

Lithium είπε...

i tyxi me misei....kai pote dn katalava ti tis exw kanei

xxxx

- είπε...

O FILIS EINAI MORFI .SPAM SPAM SPAM SPAM. :P

william είπε...

πάντα με ασόδυα βολευόμουν.


πάντως να θυμάσαι πως ό,τι και να φερεις, εσύ πάντα ρίχνεις τα ζάρια.

g for george είπε...

Καλό το ποστ.

Τώρα, τι να σου πω, βρε Κώστα. Συνήθως δεν είναι με το μέρος μου η τύχη αν και αρκετές φορές, φίλοι μου είπαν ότι την κλώτσησα. Εγώ όμως το έβλεπα εντελώς διαφορετικά. Οπότε, αυτό που εκείνοι έβλεπαν ως τύχη, για μένα ήταν κάτι που δεν ήθελα.

Πάντως ποτέ δεν με πήγαινε. Ή τουλάχιστον έτσι το έβλεπα εγώ.

Κώστας είπε...

X, γράφεις:
"Poor are the people whose happiness depends on the permission of others"
Με άλλα λόγια πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η ευτυχία πηγάζει από μέσα μας.

aggelika, την ίδια ακριβώς αίσθηση έχω κι εγώ.

GrievedSolitude, όμως δεν πιστεύω ότι είναι θέμα μόνο τύχης! Πχ κάποιος που δε βγαίνει ποτέ από το σπίτι του έχει σημαντικά λιγότερες πιθανότητες να βρει αυτό που ψάχνει.

The Wrong Guy, καταλαβαίνω αυτό που λες. Για την ακρίβεια, το νιώθω!
Υγ: Welcome to my blog!

Neverlandean, η Susan όμως ακόμα κι όταν έχει ελάχιστη τύχη με το μέρος της, κάνει ό,τι μπορεί για να την αφήσει ανεκμετάλευτη!

Seven Film Gallery, καλωσήρθες. Τι είναι το τριανόν; Καμία σχέση με την αλυσίδα video club seven?

Lithium, είμαστε πολλοί συμπάσχοντες μου φαίνεται! Να οργανωθούμε και να κάνουμε κίνημα κατά της τύχης!

- Who is Filis?

william, όποιος και να τα ρίξει, αλλάζει το τυχαίο του αποτελέσματος;

g for george, δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι ακριβώς περιγράφεις, αλλά αν κατάλαβα καλά, ούτε εγώ θεωρώ τύχη πχ να μου την πέσει κάποιος για φάση ενώ εγώ ψάχνω σχέση. Οκ, σίγουρα η επιβεβαίωση είναι κάτι που αρέσει σε όλους μας, αλλά αν δεν είναι αυτό που ψάχνω, όπως λες, τότε δώρον άδωρο.

Σόρρυ παιδιά για την αργοπορία στην απάντηση των σχολίων, αλλά αυτές τις μέρες δεν έχω πολύ χρόνο γενικά!

veloz είπε...

kathe fora pou mpainw sto treno skeftomai: giati mpika se ayto to bagoni? kai an sto epomeno/ proigoumeno itan o antras tis zwis mou? 'i i pithani kalyteri mou fili?
'i ginei atyxima kai swthoun aytoi tou mprostinou bagoniou? kai an telika mpw sto mprostino oi skepseis gyrizoun anapoda.. mallon me xalane ta trena...

Κώστας είπε...

veloz, welcome! Η λύση είναι απλά να μη τα σκέφτεσαι. Βέβαια, αυτό στο λέει κάποιος που επίσης κατά καιρούς τα σκέφτεται αυτά..