Κυριακή, 27 Μαΐου 2007

Σκηνές από το Σαββατόβραδο

Περπατάμε στη λεωφόρο Νίκης. Ο Βασίλης αγοράζει κοσμοκάρτα από το περίπτερο.

Κ: Έχεις κοσμοκάρτα ή what's up;
Β: Κοσμοκάρτα.
Κ: Κρίμα, γιατί αν είχες what's up θα σε έπαιρνα χωρίς χρέωση.
Α: Δηλαδή τώρα όταν "τον παίρνεις" χρεώνεσαι;;;
(δυνατά γέλια από όλους)



Περπατάω μόνος μου στην εγνατία. Ένα παιδάκι 5 χρονών βλέπει τις λακούβες από τα έργα για το μετρό.

-Τι είναι αυτό;
(οι γονείς εξηγούν χαμηλόφωνα στο παιδί)
-Φοβάμαι.



Άφησα τα παιδιά στην είσοδο του κλαμπ. Η διάθεση τους είχε χτυπήσει κόκκινο. Εύχομαι να περνάν τέλεια καθώς πληκτρολογώ αυτές τις λέξεις.

13 σχόλια:

- είπε...

tou gay club?

Ανώνυμος είπε...

eyxomai na pernas kai sy teleia :)

Κώστας είπε...

ναι

Κώστας είπε...

Ανώνυμε τώρα διάβασα το σχόλιο σου.
Ευχαριστώ. Ποιος είσαι;

Neverlandean είπε...

Γιατί δεν πήγες μαζί τους;

Lithium είπε...

ontws...gt dn piges mazi tous?

Κώστας είπε...

Γιατί δεν ήθελα!

etalon είπε...

πες μου τι κανεις μονος τα βραδυα στο καυτο σπιτι?

mr. F είπε...

Ποιος είναι ο Α ποιος ο Κ και ποιος ο άλλος;

Ωραίο αστείο πάντως.χαχαχα

καλά έκανε και δεν πήγε!

Κώστας είπε...

etalon, κοιμάμαι!

mr. F, ο Κ είμαι εγώ.
Ο Β(Βασίλης) είναι φίλος μου.
Ο Α απλά γνωστός.

Ελπίζω να βοήθησα να σχηματίσεις μια εικόνα της χθεσινής σύνθεσης της παρέας.

Καλά έκανΑ και δε πήγΑ; :p

Nina είπε...

κι εγω το ιδιο εκανα αποψε..καθισα σπιτι =) αλλα δηλωνω straight =) γουστα ειναι αυτα :)!

g for george είπε...

Α, ρε Κώστα, μου θυμίζεις εμένα!

Και γιατί δεν πήγες;

Γιατί δεν ήθελα!

Χαχα!

Κώστας είπε...

Nina, σημασία έχει να πέρασες καλά, ό,τι κι αν έκανες.

g for george, εμ.. Με το ζόρι;