Παρασκευή, 25 Μαΐου 2007

-------------------------------ροζ-------------------------------

13 σχόλια:

Cinestef είπε...

Υπέροχα!

Τα αγαπημένα μου λουλούδια!

Τα χρώματα που μας δίνουν ζωή!

The Espressionist είπε...

gemise o xwros xrwmata & arwmata! :)

mr. F είπε...

ροζ ροζ ροζ
ροζ ροζ ροζ
κοκκινο και άσπρο μας κάνουν ροζ
λολ

ωραιο! ήρθε η άνοιξη..βασικά..ήρθε; για καλοκαίρι μου φαίνεται κατ ευθείαν.

Neverlandean είπε...

Ωραία πλακάκια!




Είμαι αναίσθητος;;;
:)

g for george είπε...

Τι όμορφο!!!
Ορίστε, κάτι τέτοια ποστ κάνεις και γινόμαστε λιώμα!

neverlandean είσαι, λιγουλάκι, όμως!

Κώστας είπε...

Από τότε που το ανέβασα κάνω συνέχεια κλικ στην εικόνα...

william είπε...

είναι από το σπίτι του μικρού?

Neverlandean είπε...

Αν είναι πες του ότι έχει ωραία πλακάκια. :)

Κώστας είπε...

Όχι, απ' το σπίτι μου είναι.

Κώστας είπε...

Το πρώτο πράγμα που αντίκρισα σήμερα το πρωί
ήταν το προσωπάκι σου.
Σου αφιερώνω αυτή την εικόνα.

Melodious είπε...

Καλημέρα... η ομορφιά βρίσκεται στα καθημερινά πράγματα και δεν περικλείεται σε λόγια. Είναι συγκλονιστικά απλή και είναι στο χέρι μας (ή μάλλον, στη διάθεσή μας) να τη γραπώσουμε και να τραφούμε από αυτή ή απλώς να την προσπεράσουμε ως κοινό τόπο...

Οσο για το ροζ, έχω γράψει σχετικά... ξέρεις εσύ! :-)
Φιλί,
Ν.-

Apsoy είπε...

Αυτό είναι! Έξω ψιχαλίζει κι εγώ είμαι μέσα και βλέπω λουλούδια (καλά... και πλακάκια neverlandean...:Ρ)!

Κάτι απλό κι όμως με ιδιαίτερη αίσθηση...:)

Να 'σαι καλά!

(και θενκς για τα σχόλια σου :))!

Κώστας είπε...

Melodious,

γράφεις υπέροχα. Δεν είναι κοπλιμέντο!

Apsoy,

κι εσύ να σαι καλά! Συνέχισε να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου.