Κυριακή, 22 Απριλίου 2007

Dreaming...

Ονειρεύτηκα ότι ήταν ξημερώματα Κυριακής και γύριζα από το κέντρο της Θεσσαλονίκης μετά από έξοδο. Πέρασα από τα πανεπιστήμια, τα οποία είχαν εκδηλώσεις κατά της χούντας με αφορμή την 21η Απριλίου. Πραγματικά είχε πολύ κόσμο. Πέρασα και από τη σχολή του ελπίζοντας να τον δω.. Κοίταζα γύρω μου προσπαθώντας να τον εντοπίσω.

Κάποια στιγμή συνέλαβα με την άκρη του ματιού μου ένα χαριτωμένο παιδάκι. Γύρισα, αλλά δεν ήταν αυτός. Συνέχισα το περπάτημα με ακόμα μεγαλύτερη επιθυμία να τον βρω. Είδα 2 άτομα, ένα αγόρι με το σωματότυπο του κι ένα κορίτσι πιο κοντό με ξανθά μαλλιά, αλλά πάλι δεν ήταν αυτός και η φίλη του, όπως νόμισα.

Ξαφνικά μου μίλησαν κάτι παιδιά. Πρώτα ένας απ' αυτούς και μετά ήρθαν κι άλλοι. Ήταν παιδιά από τη σχολή του. Μιλήσαμε λίγο για άσχετα θέματα, αλλά το κλίμα ήταν καλό. Κάποια στιγμή μου είπαν ότι είχαμε ξανασυστηθεί αλλά χαθήκαμε. Τους είπα ότι έπρεπε να μου στείλουν sms. Ανταπάντησαν ότι θα μπορούσα να στείλω εγώ. Τους απάντησα ότι έχουν δίκιο αλλά ντρεπόμουν, κυρίως γιατί δεν ήξερα κατά πόσο το εννοούσαν ότι ήθελαν να κρατήσουμε επαφή. Συμφωνήσαμε αυτή τη φορά να κανονίσουμε από τώρα.

Καθόμασταν σε ένα πέτρινο παγκάκι και είχα προσέξει από πριν ότι απ΄ όλα τα παιδιά της μικρής αυτής παρέας, αυτός που καθόταν ακριβώς δίπλα μου μου άρεσε. Είχε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μου αρέσουν σε ένα αγόρι. Επίσης έδειχνε και καλό παιδί. Αυτό που προσπαθούσα τώρα να κάνω είναι να καταλάβω αν είναι γκέι. Αρκετά πιθανό μου φαινόταν.

Μου φαίνεται φοβερό το γεγονός ότι από τότε που μου μίλησαν τα παιδιά δε τον σκεφτόμουν καθόλου, ούτε τον έψαχνα πια. Ούτε ένιωθα πλέον έτοιμος να τον σφίξω στην αγκαλιά μου μόλις τον δω παρά τα όσα (μου) έκανε.

...

Κάποια στιγμή κι ενώ είχαμε σηκωθεί για να με αποχαιρετήσουν, ξύπνησα και το πρώτο που σκέφτηκα ήταν να ψάξω στον κατάλογο του κινητού μου το τηλέφωνο του παιδιού, αλλά αμέσως μετά συνειδητοποίησα ότι ήταν απλά άλλο ένα όνειρο.

Ξημερώματα Κυριακής...

11 σχόλια:

Knight of Cups είπε...

Αυτό που σου είπα και νωρίτερα..Πίκρααα.. Αυτά τα όνειρα πραγματικά sucks. Βέβαια, σου προσφέρουν "στιγμιαία", καθώς κοιμάσαι, μία ικανοποίηση της πραγμάτωσης της επιθυμίας σου. Αλλά όταν ξυπνάς απογοητεύεσαι. Πάντως είναι εκπληκτική η λειτουργία του μυαλού.Όταν το είδες, ήσουν πεσμένος ψυχολογικά; Γιατί είχε τύχει και σε εμένα τέτοια περίπτωση ονείρου που ήμουν ψυχολογικά down και το είχα ερμηνεύσει τότε σαν ένα ανασταλτικό όνειρο. Ότι δηλαδή λειτούργησε ανασταλτικά με σκοπό την αλλάγη της ψυχολογίας μου, γιατί ήμουν πολύ down.Αν Θυμάμαι τότε είχα ξυπνήσει με μία απογοήτευση μεν αλλά γλυκιά δε.

Jason Argonaut είπε...

Τα όνειρα είναι σκέψεις παράσιτα κρύμμενα στο υποσυνείδητο. Αυτές λοιπόν οι σκέψεις παίρνουν και μερικές επιθυμίες, κάποιους φόβους, διάφορες μνήμες παραμάσχαλα και μας προσφέρουν μια υπερπαραγωγή μοναδική. Πάντως δεν είσαι ο μόνος που βλέπει τέτοιου είδους αποθυμένα στον ύπνο του! Εἰμαστε πάρα πολλοί! ;)

Queerdom είπε...

Καλησπέρα Κώστα..Την επόμενη φορά ελπίζω να μην είναι όνειρο..

nina είπε...

τα χαζο ονειρα....μας ανακατευουν τα ατιμα...!!!

Neverlandean είπε...

Πόσο βολικά είναι τα όνειρα ε; Πάντα υπάρχει κάποιος έτοιμος να σε κάνει να ξεχάσεις αυτό που σε βασανίζει. Και μετά ξυπνάς. Μήπως τελικά η ωραία κοιμωμένη ήταν τυχερή και όχι καταραμένη; ;)

Κώστας είπε...

Είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις που το όνειρο τα είπε όλα.

Κανείς - ούτε κι εγώ - δε θα μπορούσε να περιγράψει καλύτερα τη συναισθηματική κατάσταση στην οποία βρίσκομαι τον τελευταίο καιρό.

Neverlandean, welcome! Μόλις πέρασα από τα μέρη σου :)

Jason Argonaut, είπες υπερπαραγωγή και μου θύμισες το όνειρο (ή όνειρα; ) στο οποίο έπαιζα στα x files!

Queerdom, thnx, m2!

Leigh-Cheri είπε...

Τουλάχιστον εσείς βρε παιδιά βλέπετε όνειρα. Για ρωτήστε και καταδώ κάποιους ταλαίπωρους που τους δέρνει η αϋπνία χρόνια...

Σοβαρά τώρα, πάντα με συγκινεί η απερίφραστη ομολογία του έρωτα, σε αντίθεση με άλλους που κάτι τέτοιο το θεωρούν υποτιμητικό.
Αυτό το σκεφτόμουν και το βράδυ της Παρασκευής στη συναυλία των Διάφανων, καθώς άκουγα τους στίχους απ` τα τραγούδια... Ή είσαι ερωτευμένος ή δεν είσαι. Εδώ δεν χωρούν δήθεν αξιοπρέπειες.
...Ίσως μάλιστα η αξιοπρέπεια στον έρωτα να είναι ακριβώς αυτήν: να το παραδέχεσαι, να το ομολογείς και να ταπεινώνεσαι για χάρη του.

boywalkinginthewoods είπε...

ετεροχρονισμένα

συνήθως αυτά που ονειρεύομαι
μου συμβαίνουν
με ένα αλάθητο τρόπο

Κώστας είπε...

Leigh-Cheri,
σε ευχαριστώ για την επίσκεψη. Η αυπνία είναι πράγματι ένα πρόβλημα. Τελικά εκτός από ανήσυχες μέρες έχεις και ανήσυχες νύχτες!

Στο θέμα της φανέρωσης του έρωτα έχεις απόλυτο δίκιο! Ακόμα και για μένα, που είμαι ντροπαλός από τη φύση μου, ο έρωτας σημαίνει υπέρβαση των "στεγανών" του χαρακτήρα μου. Σημαίνει ότι θα εκτεθώ. Σημαίνει ότι θα πηδήξω από το μπαλκόνι για να πετάξω ρισκάροντας να τσακιστώ στο έδαφος.

Τα μισόλογα και οι στρατηγικές, κατά τη γνώμη μου, δεν έχουν καμία θέση στον έρωτα.

boywalkinginthewoods, σε ζηλεύω!

Με τη θετική έννοια της ζήλειας (ναι, υπάρχει και θετική!)

Aggelos είπε...

Pragmatika siginitiko...
ena dakri kilise sto prosopo mou diavazontas to...

Min to vazeis kato...

na oneireuesai (kai na pisteueis)...

Κώστας είπε...

'Αγγελε, ειλικρινά σε ευχαριστώ. Για μένα είναι πολύ σημαντικό να ξέρω ότι κατάφερα να συγκινήσω έστω και έναν άνθρωπο με το όνειρο μου.

Όσο για τις συμβουλές σου, κάνω ό,τι μπορώ...