Σάββατο, 21 Απριλίου 2007

Άνθρωποι β' κατηγορίας; Η άλλη άποψη

Το κείμενο που ακολουθεί είναι σχόλιο του boywalkinginthewoods από το προηγούμενο μου ποστ. Διαβάζοντας το, ένιωσα την ανάγκη να το δημοσιεύσω σε ξεχωριστό ποστ καθώς πιστεύω ότι διατυπώνει με εξαιρετικά εύστοχο τρόπο μια διαφορετική προσέγγιση στο ερώτημα ποια πρέπει να είναι η στάση μας σε περιστατικά ρατσιστικής αντιμετώπισης, παρόμοια με το άρθρο της εφημερίδας "πρώτο θέμα".

Επίσης περιγράφει μία στάση ζωής που προσωπικά θεωρώ ότι αν υιοθετούνταν από αρκετούς ανθρώπους, ανεξάρτητα από τη σεξουαλικότητα τους, θα συνέβαλε σημαντικά στην αλλαγή της κοινωνίας στην οποία ζούμε:



σκόρπιες σκέψεις, ψόφια κέφια, νάυλον ντέφια

για να ξεκινήσω ας αποτανθώ στα εξαγριωμένα νέα (και καλά κάνουν, γιατί αν είσαι νέος και ήρεμος είναι να απορείς) ομοφυλόφιλα αγόρια και κορίτσια εδώ.
μου έλεγε λοιπόν ένας σοφός φίλος μου:
γιατί boy θέλεις να μάθεις το γουρούνι να τραγουδάει;
και τον χρόνο σου χαλάς και το γουρούνι δυσαρεστείς.

that said...

ποιός νοιάζεται εκτός από το ανεγκέφαλο κοινό της δεδομένης εφημερίδας του γνωστού σεξιστή εκδότη και εμάς, για το τι λέει ο καθένας που γράφει εκεί και γιατί; όχι, μην φοβάστε τις διακόσιες χιλιάδες ηλιθίους, ας φοβάστε όμως ένα έθνος ηλιθίων ολόκληρο με τους κυβερνήτες και τους θρησκευτικούς ηγέτες του. θυμάσαι; ψηφίζεις και εσύ. όχι;

subtext
είμαι out στην οικογένειά μου, στην παρέα μου, στους συνεργάτες μου. δεν έτυχε, πέτυχε. έχω υποστεί λεκτική βία ως ομοφυλόφιλος αρκετά συχνά και στην αθήνα και στο λονδίνο και στο παρίσι οπου έχω βρεθεί για χρονικά διαστήματα και ας μην χρησιμοποιώ κώδικες και μανιέρες που οι ετεροφυλόφιλοι θεωρούν για κάποιον λόγο που μου διαφεύγει το σημάδι του αντιχρίστου. κάθε φορά αντέδρασα με ευγένεια και ανοχή νοιώθοντας και λίγο φόβο, όχι περισσότερο από αυτόν που θα ένοιωθα αν ένα σκυλί μου γαύγιζε. θεωρώ τον εαυτό μου ακτιβιστή με αξιοπρέπεια. συμμετέχω στα κοινά, ψηφίζω με την ανοχή και την ενσωμάτωση ομοφυλοφίλων ανδρών και γυναικών από τους πολιτικούς, στο μυαλό μου. υποστηρίζω κινήσεις για την άρθρωση της ισότητας ανάμεσα στους ανθρώπους. προσπαθώ ενάντια σε κάθε ρατσισμό και όχι μόνο τον σεξουαλικό. αφήνω να φαίνεται δημόσια η οικειότητά μου με το αγόρι μου αν έτσι το νοιώθω και όπου το νοιώθω, και αν αυτή η διάθεση είναι αμοιβαία. αντιλαμβάνομαι εδώ την αδυναμία ορισμένων ομοφυλοφίλων να εκφραστούν ελεύθερα ή να θεωρήσουν αυτήν την ελεύθερη έκφραση απαραίτητη ή ποθητή.

η ομοφυλοφιλία μου είναι ενσωματωμένη στην ζωή μου και την τέχνη μου όσο και η αγάπη μου για τους ουρανούς, για την θάλασσα, για τα ταξίδια και όχι περισσότερο. μου αρέσουν τα αγόρια, τα δάση, ο αέρας, τα παιχνίδια, όλα με καθορίζουν και τίποτε δεν με αντιπροσωπεύει με αυτήν την έννοια που προσπαθεί ο κύριος της εφημερίδας να μου προσάψει. θεωρώ τον εαυτό μου απολύτως φυσιολογικό σε όλες μου τις προτιμήσεις και πάντα σε σχέση με τον άλλον άνθρωπο στον οποίο αυτές οι προτιμήσεις μου αναφέρονται. (εννοώ εδώ, οτι αν μας αρέσει και εμένα και εσένα να χτυπάμε το κεφάλι μας στον τοίχο ενώ γαμιόμαστε, αυτό είναι για μας φυσιολογικό και δεν πέφτει λόγος σε κανένα).

ανέχομαι και ζητώ να με ανεχτούν. τίποτε άλλο.

αλήθεια της ζωής μου:
υπάρχουν καλοί και κακοί παντού.

συγγνώμη κώστα για την εισβολή και την μπουρδολογία μου.

νομίζω οτι τα πράγματα τοποθετούνται στην σωστή απλή βάση τους εδώ:

http://exisandwhys.blogspot.com

χαρούμενα παιδιά, vol.2

peace



Παραθέτω 3 βίντεο που αναδημοσιεύτηκαν στο blog exisandwhys και θεωρώ ότι έχουν άμεση σχέση με το θέμα που συζητάμε:










9 σχόλια:

..Χρηστος είπε...

Καταπληκτική ανάρτιση και σχόλιο. Μέχρι τώρα είχα την πεποιθήση, ότι δε συντρέχει κανένας λόγος να δηλώνω την ομοφυλοφιλία μου, όταν προέκυπτε σε συζητήσεις μεταξύ γνωστών, δουλειάς αναφερόμενοι πχ "στο αν παίζει κάτι με μία κοπέλια.." Με όλο αυτό τον "αναβράσμο" συνειδητοποιώ ότι κακώς το κάνω αυτό αλλά και γιατί φοβάμαι. Αρχίζω να αλλάζω γνώμη και ελπίζω να υιοθετήσω στην πράξη και την "άλλη άποψη" Χεράκι; Κώστα; :-'P

etalon είπε...

οχι απλα συμφωνω, αλλα δεν νομιζω οτι σ ολα αυτα που λεει το post και το βιντεακια μπορει να υπαρξει αντεπιχειρηματολογια στα 2007.
Ειμαι περηφανος για ολους σας φιλοι μου
περηφανος και ανελπιστα συγκινημενος.

Λεγεται και αισιοδοξια...

melian είπε...

"ποιός νοιάζεται εκτός από το ανεγκέφαλο κοινό της δεδομένης εφημερίδας του γνωστού σεξιστή εκδότη και εμάς, για το τι λέει ο καθένας που γράφει εκεί και γιατί; όχι, μην φοβάστε τις διακόσιες χιλιάδες ηλιθίους, ας φοβάστε όμως ένα έθνος ηλιθίων ολόκληρο με τους κυβερνήτες και τους θρησκευτικούς ηγέτες του. θυμάσαι; ψηφίζεις και εσύ. όχι;"

Ε νομίζω ότι τα είπε όλα ο boywalkinginthewoods. Το κύρος του συνομιλητή, ποιος είναι και από ποιο μέσο καταθέτει την άποψή του είναι κάτι που πρέπει να λαμβάνει σοβαρά υπόψιν του κάποιος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο γράφων δεν έχει καμία αξία.

Βέβαια υπάρχει και η άλλη άποψη "οτι η ηλιθιότητα είναι πολύ βλαβερή και πρέπει να καταπολεμείται". Καλά λοιπόν κάνατε και αντιδράσατε στα ηλίθια κ σεξιστικά σχόλια του αν και του δώσατε πολύ μεγαλύτερη αξία από αυτή που έχει.

Queerdom είπε...

Μπράβο Χρήστο, χαίρομαι που το ακούω..
Και μπράβο για το ποστ αυτό..:)
Καλησπέρα :)

Queerdom είπε...

Κι ένα μπράβο γενικότερο, για την στάση που διατηρείς..:)

Κώστας είπε...

Χρήστο, etalon, melian, Queerdom,

κυριακάτικο χαμόγελο :)

billzouk είπε...

Τα εθεσε αψογα ο boywalking.
Και τα βιντεο επισης.
Πολυ καλα εκανες & το εβαλες ως ποστ.

Κώστας είπε...

billzouk, εδώ και αρκετή ώρα διαβάζω τα ποστ σου.

Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

billzouk είπε...

Σ' ευχαριστω! Καλο κουραγιο! λολ!