Τρίτη, 17 Απριλίου 2007






17 Αυγούστου 2005 8:05μμ

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Oraies eikones.Sou aresei h synnefia?

Κώστας είπε...

Μου αρέσει όταν η συννεφιά σε συνδυασμό με τον ήλιο δημιουργούν αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Εδώ και 2 μέρες ο καιρός είναι τελείως μουντός και με έχει επηρεάσει. Ευτυχώς μόλις είδα από το παράθυρο μου ότι βγήκε λίγος ήλιος!

Ανώνυμε, δεν έχεις όνομα;

Βορέας είπε...

Πράγματι πολύ ωραίες φωτογραφίες. Και εμένα με ενθουσιάζει πάντα η αντίθεση που κάνουν τα σύννεφα πάνω σε έναν διαυγή ουρανό! Παρά η μονοτονία χωρίς σύννεφα ή μόνο με σύννεφα.

περ - είπε...

η μ. θα ελεγε :

κατι τετοιες στιγμες αμφισβητω την απουσια Του ...

μια απο τις αγαπημενες μου, δανεικες υπερβολες

Κώστας είπε...

Επειδή είναι τόσο όμορφο, γι' αυτό και συμβαίνει σπάνια Βορέα :)

@Πατούσα,

μιας και λες για αμφισβητήσεις,

εγώ χθες το μεσημέρι είχα σπαστεί λόγω της συννεφιάς. Οπότε έψαξα στον δίσκο μου και βρήκα φωτογραφίες όπως θα 'θελα να είναι ο ουρανός αντί γι αυτό το συνεχόμενο άσπρο

και τις έκανα ποστ.

Αυτή ήταν η δική μου μικρή αμφισβήτηση.

περ - είπε...

god bless your hard drive...

Good As You είπε...

:)..ωραίες εικόνες.

etalon είπε...

το σημαντικο ασχετα με τον καιρο ειναι τι καιρο κουβαλαμε μεσα μας.
...εχεις ωραιο καιρο, και ελαφρα ρομαντικο...
καλημερα

Κώστας είπε...

Πατούσα, good as you, etalon,

Την πιο γλυκιά μου καλημέρα!