Σάββατο, 17 Μαρτίου 2007

Ευτυχώς που είμαι gay!!!

Πέρα από τα κλασικά

"πάντα το ήξερα"
"από μικρό μου άρεσαν τα άλλα αγοράκια"
"γκέι γεννήθηκα, δεν έγινα"
"δε θα μπορούσα να με φανταστώ διαφορετικό απ' ό,τι είμαι"

τα οποία ισχύουν και για μένα, η ιστορία μου είναι ελαφρώς διαφορετική... Από το δημοτικό ένιωθα αυτή την απροσδιόριστη έλξη προς το ίδιο φύλο, η οποία έγινε πιο συγκεκριμένη και σαφής στην πρώτη γυμνασίου. Όμως μαζί με αυτό ήρθε και η έλξη για το... άλλο φύλο!

Ναι, είναι αλήθεια! Νιώθω περίεργα καθώς το γράφω, αλλά μου άρεσαν και τα 2 φύλα, και μάλιστα εξίσου.. Άντε, ίσως με μια ελαφριά προτίμηση στα αγόρια.

Αργότερα ήρθε η συνειδητοποίηση. Έμαθα πώς λέγεται η ερωτική έλξη που ένιωθα για τα αγόρια (ομοφυλοφιλία) και τι με καθιστά αυτό (γκέι! τότε δεν υπήρχε όρος bi ή απλά δε τον ήξερα..).

Μαζί με τη συνειδητοποίηση ήρθε το σοκ. Μαζί με το σοκ ήρθε η απόρριψη. Μετά η προσπάθεια για αλλαγή και στο τέλος η αποτυχία και η μερική αποδοχή αυτού που ήμουν.

Φτάνουμε στην πρώτη Λυκείου όπου έρχομαι πολύ κοντά σε μια κοπέλα και την ερωτεύομαι. Ναι, κοπέλα!! Η αλήθεια είναι ότι δεν επρόκειτο για τον κλασικό πλατωνικό έρωτα που έχουν πολλοί γκέι στα μαθητικά τους χρόνια. Η κοπέλα μού άρεσε και την έβλεπα ερωτικά χωρίς καμία προσπάθεια! Στην πράξη... τα είχε με άλλον! Μετά ήρθε η πίκρα και το μαράζομα...

Αργότερα, όταν άρχισα να το ξεπερνάω, συνέχισα να κάνω αυτό που είχα μάθει από την πρώτη Γυμνασίου... Να φαντασιώνομαι συμμαθητές, αγόρια και κορίτσια! Μάθε τέχνη κι άστηνε που λένε.

Και πάμε στα φοιτητικά μου χρόνια (που συνεχίζονται παρεπιπτόντως). Ερωτεύομαι ένα αγόρι στο πρώτο έτος και σκέφτομαι μόνο αυτόν. Αποκλειστικά. Κανέναν άλλο και καμία άλλη. Στην πράξη... ήταν str8! Μετά κλασικά ήρθε η πίκρα και το μαράζομα και όλο το κακό συναπάντημα...

Όμως όταν άρχισα να το ξεπερνάω κι αυτό και πήγα να συνεχίσω την τέχνη που λέγαμε πιο πάνω, ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι δε μπορούσα πια να δω ερωτικά το άλλο φύλο!!!!!! Καθόλου. 0. Zero!!!

Πώς εξηγείται αυτό; Ειλικρινά δεν έχω ιδέα. Κάποιοι φίλοι μου υποστηρίζουν ότι ίσως η έλξη προς τα κορίτσια στα μαθητικά χρόνια οφείλονταν σε εσωτερική καταπίεση που μου ασκούσα για να είμαι κι εγώ όπως όλοι οι άλλοι.

Δε λέω, θα ήταν πολύ πιθανό να συμβαίνει κάτι τέτοιο, μόνο που όταν ξεκίνησα να είμαι σεξουαλικά ενεργός, δεν ήξερα τίποτα για όλα αυτά, δεν ήξερα καν τι σημαίνει gay/str8 οπότε πώς θα μπορούσα να με καταπιέσω;

Anyway, η αλήθεια είναι ότι δε με ενοχλεί καθόλου αυτή η αλλαγή. Αντιθέτως, με βγάζει από το δίλημμα ότι θα μπορούσα να κάνω σχέση με κοπέλα και να ζήσω μια str8 ζωή.

Το μόνο που φοβάμαι, μετά από αυτή την ανεξήγητη και ξαφνική αλλαγή σεξουαλικής ταυτότητας, είναι να μη ξυπνήσω μια μέρα και είμαι ξανά bi ή ακόμα και ...str8!!!

9 σχόλια:

Lithium είπε...

ligo diskolo to vlepw na ksipniseis mia mera kai na gineis str8 i bi etsi ksafnika...an ginei auto tote simainei pws pote den isouna arketa siniditopiimenos.

oso afora auto me to oti ixes erwteutei ginaika...to ixa pathei k gw kai meta katalava pws asineidita pieza ton eauto mou etsi wste na apoktisw tin "fisiologiki" eikona pou eprepe na exw

filia
filia

Good As You είπε...

same classic old gay stuff.... Κάπως έτσι τα έχω περάσει κ εγώ... Δεν πειράζει... Γιατί το να σαι γκέι, είναι τέχνη αγάπη μου...

Κώστας είπε...

Lithium,
αν εξαρτάται από το πόσο συνειδητοποιημένος είμαι, τότε θα μείνω γκέι μια ζωή!

Good As You,
είναι τέχνη! Αλλά επίσης θέλει @@, γιατί μερικές φορές δεν είναι καθόλου εύκολο (να είσαι συνειδητοποιημένος γκέι).

Queerdom είπε...

Ό,τι και να ξυπνήσεις, αρκεί να κάνεις αυτό που θέλεις, να είσαι με αυτόν/η που θέλεις..Από εκεί και πέρα, λίγα πράγματα έχουν σημασία. Και εύκολο ή οχι, καλύτερα συνειδητοποιημένος όταν ζεις μια gay ζωή.

Κώστας είπε...

Εγώ θα έλεγα ότι γενικότερα στη ζωή πρέπει να είμαστε συνειδητοποιημένοι και να υποστηρίζουμε αυτό που είμαστε και τις επιλογές που κάνουμε.

Το να ζεις συνειδητά μια γκέι ζωή είναι δύσκολο, αλλά γίνεται ευκολότερο όταν έχεις φίλους να σε στηρίζουν και να σε αποδέχονται, και ακόμα περισσότερο όταν έχεις αυτόν/αυτήν που σε ολοκληρώνει...


Καλώς ήρθες στο blog!

les_boi είπε...

τι φοβάσαι καλέ , η σεξουαλικότητα ρει ουδέν μένει ;-)

Κώστας είπε...

Ναι, αλλά τώρα είμαι γκέι και μ' αρέσει, το έχουν μάθει και οι γονείς μου, ε δε θα 'θελα σε καμία περίπτωση μια μέρα να ένιωθα έλξη για κορίτσια ή μόνο για κορίτσια και να άλλαζαν τα πάντα στη ζωή μου...

Ευτυχώς λένε ότι η σεξουαλικότητα συνήθως σταθεροποιείται γύρω στα 20.

QuelMarth είπε...

mia xara se vriskw;)

ama to kseroun ke oi goneis...ola kala kwstaki;)

cya around
xx

Κώστας είπε...

QuelMarth να 'σαι καλά!!

Είμαι αρκετά καλά με το θέμα των γονιών μου, αν και θα μπορούσαν να είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.
Βέβαια θα μπορούσαν να 'ναι και πολύ πολύ χειρότερα οπότε.. προς το παρόν δεν έχω παράπονο.
Ελπίζω με τον καιρό ολοένα να καλυτερεύουν οι σχέσεις μας.

Ευχαριστώ για την επίσκεψη :)