Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2007

9 σχόλια:

Κώστας είπε...

η μουσική είναι Keane - A Bad Dream

οι σκηνές είναι από την ταινία Juste un peu de réconfort...

ελπίζω να σας αρέσει όσο άρεσε σε μένα...

..Χρηστος είπε...

Σκεφτόμουνα οτι θα στο χαλούσα...Ότι αυτές οι σκηνές έχουν παρθεί από κάποια ταινία και δέθηκαν με την μουσική των Keane. Όπως και να έχει Κώστα το αποτέλεσμα είναι μπροστά στα μάτια μας..:)Η κρίση δικιά μας..

Lithium είπε...

ti wraiaaaaaaaaaaaaaaa

dreams do come true i guess.....

thelw tin tainia...alla diskola tin vriskis....anw

poli wreoooooo

filia polla

Κώστας είπε...

Χρήστο, αυτός που έκανε τη σύνθεση των εικόνων και της μουσικής έχει σίγουρα ταλέντο. Θα ήθελα πολύ να τον γνωρίσω..

Κάθε φορά που βλέπω το βίντεο ανατριχιάζω...


Α, βρήκα την ταινία! Όποιος ενδιαφέρεται, ας μου στείλει email για πληροφορίες.

Jason Argonaut είπε...

Γαμάτο κλιπάκι! Μπράβο μπράβο μπράβο στο δημιουργό! Εγώ τη θέλω την ταινία Κώστα! Αν και κανονικά δεν είναι του τύπου μου, αναστατώθηκα κάπως! Αν μπορείς στείλε μου πληροφορίες! Ευχαριστώ!

Κώστας είπε...

Jason Argonaut καλωσήρθες!

Αναστατώθηκες πονηρ, συναισθηματικά ή και τα 2; ;)

Υγ: Έχεις mail!

boywalkinginthewoods είπε...

http://boywalkinginthewoods.blogspot.com/2007/01/blog-post_09.html

:)

Κώστας είπε...

Δεν είναι υπέροχη εικόνα; :) :) :)

Καλώσόρισες!

les_boi είπε...

τέλειοοοο , έχω λιώσει ;-)